return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag (pg. 3)
View this Thread in Original format
djdavid
:whip: toch balen dat ik die avond zelf een plaatje moet draaien... wat een vette line-up. en aangezien de vorige everybody met sasha ook al errug goed was:D

volgende keer beter...
Ries'79
Een van mijn favorite line ups aller tijden EVRERYBODY THE HAGUE VERSION!

voor de oplettende TA'er het grootste deel van de dj is namelijk HAAGS KICKUH HE!
Ries'79
quote:
Originally posted by magrec
Ben ook wel benieuwd met wat ze nu bedoelen met dat "versus" ...


Geen back to back of zo?

remy VS. Ronald klinkenberg!
Pako VS Frederik
Stef VS Miss Bunty
Sander VS Kleinenberg :conf:


zo maar een gokje! !
Optimus
quote:
Een van mijn favorite line ups aller tijden EVRERYBODY THE HAGUE VERSION!

voor de oplettende TA'er het grootste deel van de dj is namelijk HAAGS KICKUH HE!


Mwhehehe, ja inderdaad HAAGSE TROTS!!!:D


quote:
Stef VS Miss Bunty


dj vs een mc? Zal leuk worden:p Gaat Miss Bunty zingen, draait Stef de muziek harder waarop Bunty nóg harder gaat zingen:p Das nou een echte battle:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ries'79
Een van mijn favorite line ups aller tijden EVRERYBODY THE HAGUE VERSION!

voor de oplettende TA'er het grootste deel van de dj is namelijk HAAGS KICKUH HE!


Remy, Stef Vrolijk , Pako en Frederik zijn Haags. Wie nog meer??
Tis voor Remy maar 1 minuutje lopen vanaf de tent van zijn broer, lol :D
basd
Volgens mij komt Sander Kleinenberg ook uit Den Haag, maar ik kan het mis hebben.

Enne Miss Bunty zal waarschijnlijk effe gaan zingen bij Work to do :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by basd
Volgens mij komt Sander Kleinenberg ook uit Den Haag, maar ik kan het mis hebben.

Enne Miss Bunty zal waarschijnlijk effe gaan zingen bij Work to do :)


S.K. is geen Hagenees, maar heeft in het verleden diverse residents in Haagse clubs gehad, daardoor wordtie wel enigzins gezien als Haagse Held.
basd
quote:
Originally posted by MaGiK54
S.K. is geen Hagenees, maar heeft in het verleden diverse residents in Haagse clubs gehad, daardoor wordtie wel enigzins gezien als Haagse Held.

Ok, wist het ook niet zeker, heb me er ook niet echt in verdiept ofzo :)
magrec
quote:

Remy versus Sander Kleinenberg


Woeiiiiiiiiiiii :D :D beetje ala sasha en digweed...sander met de melodie en remy meer met de techno side.
magrec
quote:

Twee Haagse sterren tegenover elkaar tijdens 'Everybody' in het Haagse Paard. Daar zullen 14 februari as. Dj Remy versus Sander Kleinenberg 'acte de presence' geven. Tevens zal tijdens deze avond Sander een nieuw project lanceren waarbij: vocalen, visuals en geluid geintegreerd worden in zijn DJ set.


:D

SnuggLe
quote:
Twee Haagse sterren tegenover elkaar tijdens 'Everybody' in het Haagse Paard. Daar zullen 14 februari as. Dj Remy versus Sander Kleinenberg 'acte de presence' geven. Tevens zal tijdens deze avond Sander een nieuw project lanceren waarbij: vocalen, visuals en geluid geintegreerd worden in zijn DJ set.


Vet... Zaterdag even kaarten halen voor mij, Anke en BasD.
Wie gaan er nog meer (mee)?
Frans...Chinees...Partyhardy/Lex/Wouter....Harmen?
Optimus
neuh, ik heb mijn hoop gevestigd op 7 februari:) En als Frans wél hier naartoe gaat, maar niet naar XL dan :whip: :whip: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement