|
Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
het kriebelt toch wel... misschien zet ik mijn princiepes wel over boord..... |
Zou cool zijn frans! Gewoon langskomen, is leuk!
Ook ff mee pre-partyen dan :D |
|
|
| franzelare |
hmmm en ik wel al naar rub en naar OSM dus dat zijn weer 3 weken achter elkaar stappen :(
ik ga nog denken! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by franzelare
hmmm en ik wel al naar rub en naar OSM dus dat zijn weer 3 weken achter elkaar stappen :(
ik ga nog denken! |
Voor iemand die normaal 3x per weekend stapt is dat een hele opgave ja! Staat toch bijna gelijk aan geheelonthouding.
:D :D ;) |
|
|
| franzelare |
zo lukt het me natuurlijk nooit he!
ik had wel een beetje steun van jou verwacht in deze zware tijd HO3R! :whip: :whip: |
|
|
| Frankisback |
ik ben er dit keer ook weer bij
gr Frankisback |
|
|
| Partyhardy! |
| Vandaag eindelijk mijn kaartje gehaald. Zin in! :tongue3 :cool: :) |
|
|
| SnuggLe |
| Wij komen er nog meer van tevoren hier langs om een biertje te drinken etc behalve Magrec en BasD? |
|
|
| Optimus |
| Please enter your username and password to login |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Please enter your username and password to login |
Oh :S
Het was in ieder geval een thread met de titel "Post hier je foto's van Sasha die er helemaal verrot uitziet" , oftewel, een foto van iedere gig van Sasha alssie weer aan de drugs is :D
Moest wel lachen! |
|
|
| Original |
| Iemand ervaring met dit feest of het snel uitverkocht/vol is of niet, of dat je ook nog eventueel kaarten aan de deur kan kopen? |
|
|
| tijs08 |
heb hier onwijs zin in!!!
Paard is zoieso top.. en dan ook nog eens Sander & Remy!! :eyes: |
|
|
|
|