return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag (pg. 8)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by tijs08
heb hier onwijs zin in!!!

Paard is zoieso top.. en dan ook nog eens Sander & Remy!! :eyes:


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
magrec
quote:
Originally posted by Original
Iemand ervaring met dit feest of het snel uitverkocht/vol is of niet, of dat je ook nog eventueel kaarten aan de deur kan kopen?


Ik zou het risico niet nemen schijnt ook deze keer aardig goed te gaan met de kaartverkoop. Vorige keer ook was niet aangekodigd uitverkocht waren nogal mensen teleurgesteld.
Ding Chavez
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh :S
Het was in ieder geval een thread met de titel "Post hier je foto's van Sasha die er helemaal verrot uitziet" , oftewel, een foto van iedere gig van Sasha alssie weer aan de drugs is :D

Moest wel lachen!


Een indicatie dan:


:toothless

Dit is wel een vette foto:

SnuggLe
Whahaha, die 2e is mooi :D
Mensen echt kijken van 'wtf!'. Die vent is te lam om zijn sigaretten aan te steken.
djdavid
heb zo t idee dat ik n heeel vet feestje ga missen :(

ach ja, sta samen met blighty in een of ander gehucht te draaien dan... ook gezellig lijkt me zo!:D :D
franzelare
voor de mensen die wel gaan, spring ff een rondje voor mij!
Kakao
quote:
Originally posted by djdavid
heb zo t idee dat ik n heeel vet feestje ga missen :(

ach ja, sta samen met blighty in een of ander gehucht te draaien dan... ook gezellig lijkt me zo!:D :D


Het publiek zal wel een stuk beter zijn als normaal :toothless
ChooChoo
quote:
Originally posted by Kakao
Het publiek zal wel een stuk beter zijn als normaal :toothless


Hé ga jij nou ook? Dan weten we dat, je ligt toch op de route:)
Kakao
quote:
Originally posted by ChooChoo
Hé ga jij nou ook? Dan weten we dat, je ligt toch op de route:)


Nee nee, ik heb een veel mooier feestje gepland in het pittoreske Gennep :eek:
Ga dus niet naar Den Haag deze zaterdag :sadgreen:
magrec
Ik heb zo'n zin zin zin zin zin zin zin zin zin zin zin


Vandaag eindelijk weer wat positiefs gehoord mbt stage,


Ik ben echt benieuwd naar remy alweer bijna een jaar geleden dat ik hem heb gehoord (awakenings) stampeuh!!!



Had ik al gezegd dat ik zin heb in everybody?? :toothless

Ik zag in de partyagenda ook dat leander komt :cool:

Ook nog ff wat addiction flyers meenemen :D

SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Ik heb zo'n zin zin zin zin zin zin zin zin zin zin zin


Vandaag eindelijk weer wat positiefs gehoord mbt stage,


Ik ben echt benieuwd naar remy alweer bijna een jaar geleden dat ik hem heb gehoord (awakenings) stampeuh!!!



Had ik al gezegd dat ik zin heb in everybody?? :toothless

Ik zag in de partyagenda ook dat leander komt :cool:

Ook nog ff wat addiction flyers meenemen :D


Heb d'r ook kei veel zin in! Damn!

TA meeting zal wel niet nodig zijn? Meeste mensen kennen elkaar wel volgensmij. He ChooChoo, waar hang jij daar ergens uit? Kom ik ff gedag zeggen :)
Ding Chavez
Zoals ook in de vrijdag de 13e thread te lezen is ben ik er ook bij morgenavond. Heb er wel zin in moet ik toegeven :p
Magrec ik bel je vanavond of morgen over evt treinen of meetup op den haag cs want ik kom ook vantevoren naar Snuggle, als je dat goed vindt uiteraard ;) :x
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Privacy Statement