|
***TranceEnergy 31.01.2004 - MeetUp*** (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Basti1282 |
bor genial .... ich komm so langsam richtig in stimmung (höre gerade Skin - Faithfulness [Tiesto Remix] und geh voll ab, ok, wird da sicherlich nich kommen ;) obwohl sag niemals nie) anyway...
erstmal schönen dank ScuL für deine Antworten!
Aber kann ich den Leuten hinter der Theke echt vertrauen wenn ich die [Merchandising[/b] Sachen kaufe und die dann einfach da abgebe? Oder ich nehm nen Stoffbeutel mit, kauf die Sachen, leg die in den Beutel und geb den zusammen mit der Jacke ab *lach* Ich brauch unbedingt nen T-Shirt der TE *wääääh* :(
Und wie sieht das mit diesen "Einweg" Kameras aus? Hab mal gehört das die irgendwie erlaubt seien ? Wer hat da Ahnung ? :)
@Unknown : 8Uhr isn bissel zu spät, hoffe man sieht sich drinnen :)
@TranceRulez : hui, echt son großer Komplex? Okay, Jacke werd ich anlassen :)
@Roputer : !!!!!!!!!!! Bonn um 13 Uhr? Klingt doch gut, wollte hier von Essen um 14 Uhr losfahren, man könnt sich ja aber auch absprechen, is ja fast diesselbe Strecke nehm ich an, wollten dann auch noch da Mittagessen gehen und den Flair in dieser Stadt im Lande des besten Musikgeschmackes mitbekommen :) ich würd sagen lass uns da mal absprechen wenn du einverstanden bist. mail : [email protected] oder icq : 45281542 !!!!!!!!!
Ohman, nu kribbelts echt :)
haut rein ! |
|
|
| unKnOwn` |
| quote: | Originally posted by ScuL

|
da kriegt man ja glatt angst :nervous: :tongue3
naja wird schon schief gehn mit uns nicht-volljährigen :p
ole Frank-HH kommt auch, yeah dude :wtf: :D
dann wird geroggt :crazy: |
|
|
| Basti1282 |
noch ne frage.....
ich bin ja der holländischen sprache nich so mächtig, vielleicht hats einer von euch ja drauf und kann mir das wesentliche der letzten beiden id-t.com news näherbringen ;)
| quote: | Samen uit, samen thuis op Trance Energy
Als organisatie voelen wij ons vanzelfsprekend betrokken bij de gezondheid van de bezoekers en we doen er alles aan om een evenement zonder incidenten te laten verlopen. Lees dit daarom goed door voordat je de 31e naar Trance Energy vertrekt.
Er gaat een lang traject aan voorzorgsmaatregelen aan de avond zelf vooraf. Na het bekend worden van de datum wordt een uitgebreid veiligheidsplan opgesteld in samenwerking met EHBO, GG&GD, ambulancediensten en politie, zodat er snel en adequaat op ongevallen ingespeeld kan worden. Deze samenwerking blijkt prima te werken, te oordelen naar de reacties die wij doorgaans van de samenwerkende overheidsinstanties na afloop krijgen. Toch is dat helaas niet altijd voldoende. Er zijn momenten waarop niemand vat heeft, behalve de bezoeker zelf.
Eigen verantwoordelijkheid
De belangrijkste maatregelen voor een veilig evenement zullen de bezoekers dus zelf moeten nemen. De leeftijdsgrens die wij aan onze bezoekers stellen is 18 jaar en dat betekent dat wij ervan uitgaan dat men oud en wijs genoeg is om zelf te bepalen wat men wel en niet doet op zo'n avond. Toch constateren we dat sommige bezoekers niet in de gaten hebben hoe belangrijk het is om de juiste kennis te hebben. Om daar een handje bij te helpen hebben we een aantal belangrijke punten op een rijtje gezet waar je goed op moet letten.
Eet en drink voldoende
Een party eist veel energie want je bent de hele tijd in beweging. Je loopt van de ene tent naar de andere, van het podium waar je even hebt gekeken hoe de DJ bezig is naar de plaats waar je hebt afgesproken met vrienden, om van de dansvloer naar de bar of wc en weer terug. En vooral op de dansvloer zelf heb je veel energie nodig. Dit betekent dat je voordat je gaat feesten een goede maaltijd moet hebben gehad en dat je op de dag zelf ook voortdurend genoeg moet drinken. Dansen is de leukste sport die er is.
Draag de juiste kleding
Trek ademende kleding aan, maar neem wel warme kleding mee. Als je een feest lang gaat dansen verlies je veel vocht wanneer je in beweging bent. Door kleding te dragen die lucht doorlaat voorkom je dat je oververhit raakt. Hou er echter wel rekening mee dat wanneer je weer naar huis gaat de temperatuur een stuk lager is en zorg ervoor dat je altijd een jas of een dikke trui meeneemt.
Maak afspraken met je vrienden
Spreek een vaste plaats af op de party voor wanneer je elkaar kwijtraakt. Dit voorkomt dat je in paniek rond gaat dwalen en alle plezier in het feest verliest. Hoe groot de zaal ook is, zeker is dat je elkaar sowieso terugziet als er goede afspraken over zijn gemaakt want een echte vriend of vriendin wacht op je. Wanneer er bijvoorbeeld mensen meegaan die andere DJ's of live-acts willen zien dan jijzelf is het handig om een tijdstip af te spreken waarop je elkaar weer terugziet. Hou je daar ook aan! Het beste is om ook nog even aan te geven waar je precies gaat staan als je elk een verschillende kant opgaat. Mocht de één toch besluiten de ander op te zoeken dan weet hij waar die ongeveer zal zijn. Samen uit, samen thuis.
Voel je verantwoordelijk voor andere bezoekers
Een feest maak je niet in je eentje, dat doe je met zijn allen. Houdt dus rekening met elkaar en voel je vooral ook verantwoordelijk voor anderen, ook als je ze niet kent. Heeft iemand EHBO-hulp nodig, waarschuw dan de security. Je zou het ook op prijs stellen als anderen dat voor jou deden. Samen uit, samen thuis.
Gebruik geen combinaties
De meeste ongevallen vinden plaats wanneer bezoekers combinaties van alcohol en drugs nemen. GHB en XTC gaan niet samen met het drinken van veel alcohol, al lijkt dat vaak wel het geval te zijn. Ook verschillende soorten middelen tegelijk innemen brengt grote risico's met zich mee.
Wees eerlijk als het fout gaat
Als druggebruik de oorzaak van de problemen is, ga dat niet ontkennen. De mensen van de EHBO zijn er om jou te helpen. Geef daarom alle informatie zodat de EHBO'er nog beter zijn werk kan doen. De hulp is volstrekt anoniem. Politie, ouders of familie worden niet geïnformeerd.
Rij veilig en nuchter naar huis
Aan alles komt een einde. Maak van tevoren afspraken over het vervoer naar huis. Vooral wanneer je met de auto komt is het belangrijk dat je beslist niet onder invloed van drank of drugs achter het stuur gaat zitten. Niet alleen voor je eigen veiligheid, maar ook voor dat van andere weggebruikers en je passagiers. Probeer bovendien meerdere mensen mee te nemen. Niet alleen is dit praktischer, de terugrit wordt er ook een stuk gezelliger op. Samen uit, samen thuis.
Voor deugdelijke informatie bel de landelijke drugsinfolijn: 0900 - 1995 (10 ct/min.). Op dit nummer zijn ook de adressen bekend waar je XTC en andere drugs kunt laten testen. Meer informatie kan je vinden op het internet: www.drugsvoorlichting.nl of www.drugsinfo.nl.
|
und
| quote: |
Trance Energy: de laatste loodjes
Nog slechts een paar dagen; dan is de 11de editie van Trance Energy een feit. Om een ieder wegwijs te maken in het gigantische complex volgt hierbij een overzichtsbestandje van de zalen die we op dit moment al aan het inrichten zijn.
Daarnaast is nog een keer de timetable toegevoegd. De eerste 20.000 bezoekers ontvangen dit overzicht bij binnenkomst ook nog eens van ons in de vorm van een handzame flyer. Raadpleeg daarnaast ook nog even onze algemene voorwaarden; deze gelden voor al onze evenementen en raadplegen je over wat noodzakelijek regels, maar ook over het al dan niet gebruik van camera's en dergelijke. Je vindt deze voorwaarden op onze site:
http://trance-energy.id-t.com/te2004
Om problemen met kwijtgeraakte jassen achteraf te voorkomen raden we aan om even de info rondom het garderobebeleid door te lezen. Klik daarvoor even hier.
Hiebij de PDF bestandjes van de line-up en de plattegrond. Check deze en mis niets op de avond zelf!
Download line up pdf-file
Download floorplan pdf-file
Wij zijn er bijna klaar voor en zien jullie zaterdag. Trance Energy...http://trance-energy.id-t.com/te2004...Prepare To Dance!
|
danke euch :) |
|
|
| RenM |
nicht ganz
wer mal zu id&t geschrieben hat (rechtzeitig) hat noch nen hinweis bekommen dass man tickets reservieren kann die dann am guest eingang verkauft werden. scheinen nur halt zu wenig zu sein für ne ak |
|
|
| Roputer |
Weiss Jemand ob ich meine Digicam mit in die Halle nehmen darf oder ob da keine Chance besteht ?
Den ich würde gerne selber Fotos machen. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Basti1282
erstmal schönen dank ScuL für deine Antworten!
Aber kann ich den Leuten hinter der Theke echt vertrauen wenn ich die [Merchandising[/b] Sachen kaufe und die dann einfach da abgebe? Oder ich nehm nen Stoffbeutel mit, kauf die Sachen, leg die in den Beutel und geb den zusammen mit der Jacke ab *lach* Ich brauch unbedingt nen T-Shirt der TE *wääääh* :(
|
ja du kannst die leute bestimmt vertrauen. es passiert nichts mit deine sachen... wann man rein bist bei die merchendising geht es NICHT um züruck zu gehen und die sachen am garderoben zu leggen.
wann man das gebaude verlasst kommt man nie mehr rein!!!
| quote: |
Und wie sieht das mit diesen "Einweg" Kameras aus? Hab mal gehört das die irgendwie erlaubt seien ? Wer hat da Ahnung ? :)
|
NÜR einweg kameras sind erlaubt. digital kameras sind verboten..
aber man könntest versüchen sie zu erstecken oder was..
wann du es versüchen möchtest: am besten gehts im hosen beim 'schwanz' ;) oder zwischen die tütte einer mädchen :D hah
das sind die einzige stellen da sie nie gücken oder tasten.
wann mann das nicht vertraut, gück erst mal wer dort kontrolliert. manchmal kontrollieren frauen nicht zwischen die beinen weil sie doch streng sein mit die BH. bei mannen ist das gegengesteld... |
|
|
| Basti1282 |
ohman betet zu gott das G&M Project - Sunday Afternoon [M.O.R.P.H. Mix] kommt ;)
also das geht dann klar roputer, wir starten schon gegen frühen nachmittag richtung holland, wer sich anschließen will soll das hier kund tun, ansonsten treffen wir uns in der main stage direkt vorm dj pult, oder hat einer nen anderen meeting point ? :) |
|
|
| Basti1282 |
hehehehe, danke ScuL :D
Gut, dann überlege ich mir mal meine DigiCam zum Sack zu packen :D Oder zu einer Einweg-Kamera mit Low-Quality zu greifen, schauen wir mal :)
Hm, also zur Jacke zurückbringen geht nicht. Ok. Und man kann auch nicht sicher sein das die die Artikel bis zum Schluss verkaufen oder? Vielleicht ist dann ja auch schon alles ausverkauft :( :( :( Schlimm, ich glaub zur nächsten TE komm ich nur um einzukaufen :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Basti1282
ohman betet zu gott das G&M Project - Sunday Afternoon [M.O.R.P.H. Mix] kommt ;)
|
den kommt bestimmt.... geiles track ist das :D
| quote: |
ansonsten treffen wir uns in der main stage direkt vorm dj pult, oder hat einer nen anderen meeting point ? :) |
hehe :) wie witzig.. das ist genau die stellen da die Schweden sich auch abstellen sollen. warscheinlich bin ich auch dabei dort ;)
| quote: | Originally posted by Basti1282
hehehehe, danke ScuL :D
Gut, dann überlege ich mir mal meine DigiCam zum Sack zu packen :D Oder zu einer Einweg-Kamera mit Low-Quality zu greifen, schauen wir mal :)
|
ahja das geht am besten wann den klein ist wie ein Canon Ixus (hab ich auch). wanns nicht geht, versüchs mal bei ein andere tür bevor man die ganze weg züm parking wieder züruck lauft.
noch einer tipps.... fotografier NIE da wo security ist. sie kommen wanns blixt und können um deiner presskarte fragen ;)
| quote: |
Hm, also zur Jacke zurückbringen geht nicht. Ok. Und man kann auch nicht sicher sein das die die Artikel bis zum Schluss verkaufen oder? Vielleicht ist dann ja auch schon alles ausverkauft :( :( :( Schlimm, ich glaub zur nächsten TE komm ich nur um einzukaufen :) |
kauf die artikel beim anfang und lass die dort beim merchandising stand, ich garantiere dich das es dort bleibt! |
|
|
| Roputer |
ahja das geht am besten wann den klein ist wie ein Canon Ixus (hab ich auch).
LOL die habe ich mir auch besorgt :D |
|
|
| jp |
| Achtung Achtung, ich hab meine Karte. Also: feiern! :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Basti1282
noch ne frage.....
ich bin ja der holländischen sprache nich so mächtig, vielleicht hats einer von euch ja drauf und kann mir das wesentliche der letzten beiden id-t.com news näherbringen ;)
danke euch :) |
da steht nichts besonderes..
nür eingie hinweise:
* geh zusammen und komme züruck zusammen
* etwas über die medische unterstützing auf das fest
* das ganze geschiedt auf eigene ansprach (z.b. nicht witzen mit droger wann mann nicht weisst was man macht)
* esse und trinke nüg (pasta ist gut, wasser auch)
* nimm die richtige kleider die nicht zu heiss sind aber doch luft dürchlassen und eine sweater oder jacke wann man wieder nach hause geht
* spreche ein treffpunkt mit freunder ab wann man heinander verliert
* kombiniere nie droger oder alcohol
* seid ehrlich wann es falsch geht und melde dich auf die erste hilfe
* fahr sicher und ohne alcohol wieder zuhause
das nächste:
es ist nür kürz bevor es los geht, die 11e edition des Trance Energys
hier haben wir ein kleines datei mit eine karte des gebaude.
die erste 20.000 besücher entfangen einer gratis flyer mit karte und line-up..
bis samstag! |
|
|
|
|