|
Vet!!! Sander & deep dish @ paard den haag
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Half maart weer in Nederland: Deep Dish!
Dit keer in het Paard (Den Haag). En net als in A'dam weer Sander Kleinenberg als opwarmer!
En dit is geen gerucht. Heb zelf van de organisator gehoord dat dj's en lokatie bevestigd zijn. |
Vorig jaar was echt meesterlijk feest in Hotel Arena |
|
|
| Ding Chavez |
| Die sets van Hotel Arena staan idd nog regelmatig op :) Ben alleen 12/13/14 maart weg, hopen dus dat het niet in dat weekend valt. Aangezien dat half maart is is er denk ik alleen weinig hoop... |
|
|
| ROFL |
Jaaa,
Wat onwijs geweldig. Vorig jaar was echt een van de beste partys. En dan ook nog in een club waar ik nog heen moet. Echt belachelijk veel vette feesten de komende tijd :tongue3 :tongue2 :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
Neeeeeeeeee he, nog meer onzettend vette feesten in DH waar ik naartoe MOET. Deep Dish nog nooit gezien, dus dat moet ook maar eens.
Zo mis ik alleen nog Holden, Antony Pappa, Nick Warren en Jay Denham die ik nog wel een keer 'wil zien'. Nick warren heeft een prioriteit btw ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Den Haag bruist op dance-gebied :D |
|
|
| Bouma-Bros |
Goed nieuws!
Wordt dit een EVERYBODY??? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Goed nieuws!
Wordt dit een EVERYBODY??? |
Zou je al snel denken...maar dan is het wel ineens een maand na die van de 14e. |
|
|
| dj_spare |
| zeker 23+ :( naja dan doe ik het maar met sander @ asta :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by dj_spare
zeker 23+ :( naja dan doe ik het maar met sander @ asta :) |
Nee joh in het paard controleren ze nergens op hoor gewoon 18+ |
|
|
| Kakao |
| Valt volgens mij reuze mee hoor, ze zijn niet zo bijster streng bij Het Paard had ik het idee. Maar ja, het is me sowieso nooit voorgekomen dat ze me naar me leeftijd vragen. |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by magrec
Nee joh in het paard controleren ze nergens op hoor gewoon 18+ |
ah dat is goed nieuws! :D
word je eindelijk 18 en denk je dat je alles nou wel mag, krijg je van die feesten van 21 of zelfs 23+... ik mag wel mijn voorkeur uitbrengen op een politieke partij, maar een echte dancetoko kom je nog niet in, raar gedoe hier in NL :( |
|
|
| dj_spare |
[stampvoet] heh ik wil naar Deep Dish tooeeeee [/stampvoet]...
ik wil die mixrobots wel een keer aan het werk zien :D |
|
|
|
|