|
Vet!!! Sander & deep dish @ paard den haag (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| Ach ja bram kan gewoon niet tegen wiet hahaha hij trok helemaal wit weg :p:happy2: |
|
|
| Frankisback |
Hej allemaal
Het was echt super dik idd
Ik kwam om half een aan. Toen stond er al een super lange rij buiten, als we daar in hadden gestaan hadden we zeker een uur moeten wachten. Maar door goed opteletten zag ik dat een ander groepje gewoon de uitsmijter om kocht die bij de gastenlijst ingang stond. Dus ja wij stonden ook te kijken van zullen we het doen. Uiteindelijk gewoon er naar toe gelopen en gevraagd. Hij zegt ja is goed 5 € de man. Dus wij gegeven en waren zo binnen :D
Eerst maar ff de jas op laten hangen, dat was ook opeens gratis (tjaa je bent op eens op de gastenlijst terecht gekomen)
Daarna zijn we eerst naar boven gegaan naar de grote zaal. Daar was het al behoorlijk druk en Deepdish waren hun platen al aan het draaien.
Zo hebben we de hele nacht een beetje afgewisselt door dan naar de grote zaal te gaan en dan naar de kleine zaal. Daar stond Sander Kleinenberg te draaien. Hij draaide wel verrukelijk, alleen miste ik een beetje de zweer bij de vorige twee edities zo goed waren, toen hij in de grote zaal draaide.
Voor rest alleen aan de cola en aan de redbull geweest, moest rijden namelijk. Heb vannochtend ook niet echt geslapen iets te veel redbull op :eyes:
Tjaa voor de wc's heb ik 1 keer een euro betaald en daarna niet meer. Kom nou ik blijf geen euro per keer betalen als ik 6 keer moet pissen op een nacht.
De plaat die Snuggle noemde heb ik ook gehoord, en ging echt helemaal op mijn dak toen ik die hoorde. Ik heb al lopen zoeken heb alleen de titel nog nit kunnen vinden.
Op deze avond een hoop bekende mensen gezienm namelijk:
benny Rodriquez
Dennis Ruyer
Barry Paf (kleine twijfel)
Wessel van diepen (als het goed was)
En nog een paar
Voor de rest een top nacht gehad, alleen twijfel ik of ik ook naar de volgende everybody gaat. Aaangezien die op 29 april is en dus ook koninginne nach is in Den Haag. Trouwens Sander Kleinenberg draait dan wel gewoon in offcorso
Ik ga nu nog wat proberen verder te slapen
Greetz Frankisback |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Jaydee = Djeebie ;) Je was inderdaad eventjes niet helemaal meer bij de les nee :p Beetje witjes ook. Nou ja, een kort maar krachtige meeting zullen we maar zeggen :p
|
Sorry....:(
Was een beetje :crazy:
Maar wel goede avond :)
Volgende keer maak ik het goed, krijg je een bier van me! |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sorry....:(
Was een beetje :crazy:
Maar wel goede avond :)
Volgende keer maak ik het goed, krijg je een bier van me! |
Is goed hoor, hou ik je aan :)
Die twee jaren '80 platen waren trouwens remixen van Tears For Fears - Shout en Depeche Mode - Enjoy The Silence. Ik heb alleen geen idee welke remixen het precies zijn. Deep Dish draaide trouwens ook nog een onwijs vette plaat met de tekst "If you love me I won't cry", dus als iemand de titel toevallig weet... |
|
|
| Roos22 |
nou nou wat een nacht...Eerst keer Deep Dish, eerste keer Sander K en eerste keer Het Paard én de eerste keer dat ik Dinand dronken zag :stongue:
Het is me echt zéér goed bevallen en was zeer onder de indruk van Deep Dish..De cd van Sander heb ik ondertussen al grijs gedraait en hem nu live gehoord te hebben maakt hem nog beter! Vooral het eind met Waterloo van Abba, Kelis-Milkshake en wat missy elliot er doorheen was ontzetten lachen.. Ging los toen terwijl de zaal leeg liep!
Nog even bij Deep Dish gekeken en dacht dat het nu wel over was tot ze Sasha-Xpander draaide en James holden-horizons..héérlijk!
Volgende keer weer EVERYBODY voor c'est moi! |
|
|
| franzelare |
| :eek: een post van roos |
|
|
| Roos22 |
| quote: | Originally posted by franzelare
:eek: een post van roos |
Ja ja Revolutie! :p |
|
|
| magrec |
hehe ik ga trouwens nooit meer met de trein naar den haag. Wat een gemak toch zo'n auto hahaha behalve dan parkeren in den haag, ach jah dan maar ff tegen het verkeer inrijden om te parken :p
Ik was voor 6:00 thuis das wel heel erg extreem hehe.
Wij hadden ook nog 2 kaartjes over en eerst dacht men dat we die kaartjes niet kwijt konden hehe ze stonden gewoon te vechten om onze kaartjes :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Roos22
Ja ja Revolutie! :p |
Als in de 'populaire' Roos wat Vic zei? ;)
Leuk jullie even gesproken te hebben! (...mits ik nu de goede Roos voor me heb :D ......)
Ben nu hard aan het zoeken naar de remixen van Tears For Fears - Shout en Depeche Mode - Enjoy The Silence. Damn, wat lekker!!
Net voor 2 uur ging het echt helemaal los vond ik, dat was ook net voordat ik 'los' ging met de wiet, maarja :D Hij viel effe verkeerd.
Maar 01:50 draaide ze echt een supersupersupervette plaat. Geen vocals ofzo erin, maar gewoon lekker. Iets met "Ieeeeeeh Ieeeeeeh, taka takatak!" Snappen jullie? :D Baal er wel van dat niemand 'em kende, want ik zou echt heeeeeeel graag willen weten hoe die heette.
Weet iemand toevallig of Deep Dish ergens tracklists enzo online zet?
Oh...die Tears for Fears:
02 [007:36] Tears For Fears - Shout (Skylark Remix) [White Label]
Uit de Essential mix van Sander K en Pete Tong op Ultra (WMC) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Als in de 'populaire' Roos wat Vic zei? ;)
Leuk jullie even gesproken te hebben! (...mits ik nu de goede Roos voor me heb :D ......)
Ben nu hard aan het zoeken naar de remixen van Tears For Fears - Shout en Depeche Mode - Enjoy The Silence. Damn, wat lekker!!
Net voor 2 uur ging het echt helemaal los vond ik, dat was ook net voordat ik 'los' ging met de wiet, maarja :D Hij viel effe verkeerd.
Maar 01:50 draaide ze echt een supersupersupervette plaat. Geen vocals ofzo erin, maar gewoon lekker. Iets met "Ieeeeeeh Ieeeeeeh, taka takatak!" Snappen jullie? :D Baal er wel van dat niemand 'em kende, want ik zou echt heeeeeeel graag willen weten hoe die heette.
Weet iemand toevallig of Deep Dish ergens tracklists enzo online zet? |
Gewoon een 9 maandjes wachten en dan komen ze wel een keer uit op plaat ;) vorige keer met deep dish hadden verschillende personen md's aan het mengpaneel geplugged ik hoop nu ook weer hehehehehe |
|
|
| djdavid |
was weer een errug geslaagde EVERYBODY!!!:D
alleen jammer dat we pas zo laat binnen waren... geloof dat t al na enen was:( hadden ineens vlak voor den haag 2 km file! wie bedenkt dat nou zo midden in de n8:whip:
op naar ArisE, volgende week:tongue2 |
|
|
| Roos22 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Als in de 'populaire' Roos wat Vic zei? ;)
Leuk jullie even gesproken te hebben! (...mits ik nu de goede Roos voor me heb :D ......)
Ben nu hard aan het zoeken naar de remixen van Tears For Fears - Shout en Depeche Mode - Enjoy The Silence. Damn, wat lekker!!
Net voor 2 uur ging het echt helemaal los vond ik, dat was ook net voordat ik 'los' ging met de wiet, maarja :D Hij viel effe verkeerd.
Maar 01:50 draaide ze echt een supersupersupervette plaat. Geen vocals ofzo erin, maar gewoon lekker. Iets met "Ieeeeeeh Ieeeeeeh, taka takatak!" Snappen jullie? :D Baal er wel van dat niemand 'em kende, want ik zou echt heeeeeeel graag willen weten hoe die heette.
Weet iemand toevallig of Deep Dish ergens tracklists enzo online zet?
Oh...die Tears for Fears:
02 [007:36] Tears For Fears - Shout (Skylark Remix) [White Label]
Uit de Essential mix van Sander K en Pete Tong op Ultra (WMC) |
Je hebt de goede roos voor je ;) |
|
|
|
|