return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Vet!!! Sander & deep dish @ paard den haag (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jimmy
quote:
Originally posted by MaGiK54
Den Haag bruist op dance-gebied :D


zeg dat wel, zeg. :D

ik blijf me maar verbazen over de hoeveelheid über dj's die in den haag draaien
franzelare
vet, hoop dat ik dan kan
djdavid
dat wordt wel een masterfeestje daar:D
hoop dat ik deze keer WEL kan, moet helaas die 14e februari al missen...:(
Flippe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Den Haag bruist op dance-gebied :D


Ja.. daar in den haag mogen ze niet klage...
was dat hier in de buurt ( eindhoven ) ook maar :(
Raymond
quote:
Originally posted by BaRTeZ
word je eindelijk 18 en denk je dat je alles nou wel mag, krijg je van die feesten van 21 of zelfs 23+... ik mag wel mijn voorkeur uitbrengen op een politieke partij, maar een echte dancetoko kom je nog niet in, raar gedoe hier in NL :(

Dat is om die Wannabe BrEeZaH-ChiCks met hun vriendjes buiten de deur te houden :D
Kakao
Hehe, als je 28+ bent kom de je Hollywood niet meer binnen. Andersom kan het dus ook :)
ChooChoo
Volgens mij gaan dit maandelijks verplichte feestjes worden:) Gaaf ook hier ga ik waarschijnlijk dan weer heen:D
Kakao
quote:
Originally posted by ChooChoo
Volgens mij gaan dit maandelijks verplichte feestjes worden:) Gaaf ook hier ga ik waarschijnlijk dan weer heen:D


Ja, ik acht de kans zeer groot dat ik hier ook heen ga :D Gaan we weer gezellig door Den Haag streetracen, Hansi? :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Kakao
Ja, ik acht de kans zeer groot dat ik hier ook heen ga :D Gaan we weer gezellig door Den Haag streetracen, Hansi? :p


Hahahaha :) Den Haag sucks met de auto!
ChooChoo
Ja idd dat Den Haag zuigt wat betreft de auto! Hehehe:D Wat een kutstad:p Maarre dat wordt zeer zeker weer streetracen ja! Gna!:D

Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Neeeeeeeeee he, nog meer onzettend vette feesten in DH waar ik naartoe MOET. Deep Dish nog nooit gezien, dus dat moet ook maar eens.
Zo mis ik alleen nog Holden, Antony Pappa, Nick Warren en Jay Denham die ik nog wel een keer 'wil zien'. Nick warren heeft een prioriteit btw ;)


vieze naaier, je zou meegaan naar Teqnology!:whip: :mad:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Goed nieuws!

Wordt dit een EVERYBODY???


ja, vvk is 22 euro:)
NVS
ja mooi! dat wordt 14 feb en maart een retourtje den haag!
everybody 13 december was ook vet ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement