|
Vet!!! Sander & deep dish @ paard den haag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jimmy |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Den Haag bruist op dance-gebied :D |
zeg dat wel, zeg. :D
ik blijf me maar verbazen over de hoeveelheid über dj's die in den haag draaien |
|
|
| franzelare |
| vet, hoop dat ik dan kan |
|
|
| djdavid |
dat wordt wel een masterfeestje daar:D
hoop dat ik deze keer WEL kan, moet helaas die 14e februari al missen...:( |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Den Haag bruist op dance-gebied :D |
Ja.. daar in den haag mogen ze niet klage...
was dat hier in de buurt ( eindhoven ) ook maar :( |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
word je eindelijk 18 en denk je dat je alles nou wel mag, krijg je van die feesten van 21 of zelfs 23+... ik mag wel mijn voorkeur uitbrengen op een politieke partij, maar een echte dancetoko kom je nog niet in, raar gedoe hier in NL :( |
Dat is om die Wannabe BrEeZaH-ChiCks met hun vriendjes buiten de deur te houden :D |
|
|
| Kakao |
| Hehe, als je 28+ bent kom de je Hollywood niet meer binnen. Andersom kan het dus ook :) |
|
|
| ChooChoo |
| Volgens mij gaan dit maandelijks verplichte feestjes worden:) Gaaf ook hier ga ik waarschijnlijk dan weer heen:D |
|
|
| Kakao |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Volgens mij gaan dit maandelijks verplichte feestjes worden:) Gaaf ook hier ga ik waarschijnlijk dan weer heen:D |
Ja, ik acht de kans zeer groot dat ik hier ook heen ga :D Gaan we weer gezellig door Den Haag streetracen, Hansi? :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Kakao
Ja, ik acht de kans zeer groot dat ik hier ook heen ga :D Gaan we weer gezellig door Den Haag streetracen, Hansi? :p |
Hahahaha :) Den Haag sucks met de auto! |
|
|
| ChooChoo |
| Ja idd dat Den Haag zuigt wat betreft de auto! Hehehe:D Wat een kutstad:p Maarre dat wordt zeer zeker weer streetracen ja! Gna!:D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Neeeeeeeeee he, nog meer onzettend vette feesten in DH waar ik naartoe MOET. Deep Dish nog nooit gezien, dus dat moet ook maar eens.
Zo mis ik alleen nog Holden, Antony Pappa, Nick Warren en Jay Denham die ik nog wel een keer 'wil zien'. Nick warren heeft een prioriteit btw ;) |
vieze naaier, je zou meegaan naar Teqnology!:whip: :mad:
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Goed nieuws!
Wordt dit een EVERYBODY??? |
ja, vvk is 22 euro:) |
|
|
| NVS |
ja mooi! dat wordt 14 feb en maart een retourtje den haag!
everybody 13 december was ook vet ;) |
|
|
|
|