|
Vet!!! Sander & deep dish @ paard den haag (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
ter info ergens anders vandaan geplukt:
voor de mensen die ook bij Sasha waren...
er waren toen 1750 man binnen, nu worden dat er 1600.
ter vergelijking dus...
|
|
|
| SnuggLe |
Wedstrijdje wie als eerste het brandalarm aankrijgt? :D
(flauwe grap, las um op een ander forum :D) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wedstrijdje wie als eerste het brandalarm aankrijgt? :D
(flauwe grap, las um op een ander forum :D) |
maar wel grappig :D |
|
|
| NVS |
zoo mensen, ik heb een vraagje over aankomend zaterdag (deep dish & sander k live @ everybody):
is er iemand die een kaartje over heeft en hem graag wilt verkopen?
want een vriend van een vriend van mij wilt meegaan maar heeft geen kaartje gekocht :( |
|
|
| Frankisback |
| is het al uitverkocht dan |
|
|
| Bouma-Bros |
| Het is al vanaf afgelopen zaterdag uitverkocht, staat ook op de website van het Paard..... |
|
|
| iLLicit |
Dr is toch zo'n site op internet, waar je kaarten kunt kopen en verkopen voor feesten die uitverkocht zijn? Ik ben alleen de naam vergeten, heb in het verleden wel eens kaarten via verkocht en dat werkte best goed moet ik zeggen. Ik ben alleen de naam vergeten, misschien dat iemand anders de site ook kent?
:D |
|
|
| NVS |
| oeh dat zou kunnen helpen ja....iemand die de site kent? |
|
|
| iLLicit |
Yep, dat was em. Thanx Basd!
Zie net dat de kaarten niet al te goedkoop staan. 50 euro per stuk! Maar goed, het wordt wel een vet feestje natuurlijk...
:D |
|
|
| NVS |
| ja mensen harstikke bedankt voor de moeite (die site)! ik zie jullie allemaal zaterdag:stongue: tjuuuuuussss |
|
|
|
|