return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Vet!!! Sander & deep dish @ paard den haag (pg. 6)
View this Thread in Original format
SnuggLe
OPwarmertje:



Foto's van de WMC :)
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
OPwarmertje:



Foto's van de WMC :)


Sharam is mijn favo van die 2 :)die met dat baardje die gooit er meestal wel het gas op :D
NVS
hmmm klote dat dd en sk in aparte zalen draaien, nu zullen we moeten kiezen af en toe :( :mad:
staat sander de hele avond in zijn eentje in area 2 te draaien?
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by NVS
staat sander de hele avond in zijn eentje in area 2 te draaien?


Yep. :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Sharam is mijn favo van die 2 :)die met dat baardje die gooit er meestal wel het gas op :D


Ze zien er eerlijk gezegd wel uit alsof ze betrokken zouden kunnen zijn bij de aanslag in Madrid, so to speak. Niet negatief bedoeld hoor :) Vindt het altijd wel mooi om te zien wat voor een gezicht er achter dj's schuil gaat. Soms als je een dj nog nooit hebt gezien kan je je d'r flink over verbazen.


En het zal wel druk worden in het kleine zaaltje.....Pffffffffff!
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ze zien er eerlijk gezegd wel uit alsof ze betrokken zouden kunnen zijn bij de aanslag in Madrid, so to speak. Niet negatief bedoeld hoor :) Vindt het altijd wel mooi om te zien wat voor een gezicht er achter dj's schuil gaat. Soms als je een dj nog nooit hebt gezien kan je je d'r flink over verbazen.


En het zal wel druk worden in het kleine zaaltje.....Pffffffffff!



haha ja ik sprak sharam in hotel arena haha zo'n heel klein mannetje baard van 5 weken hehe klein moslimterroristje. Hoop dat ze niet veel problemen hebben om nl in te komen :p
Frankisback
quote:
Originally posted by Kakao
Magrec
Snuggle
Sido (boumabros)
Martine
Kakao
DjDavid
Choochoo
readman


Frankisback wil be there also :D

HEB ER ZIN IN nog paar nachtjes slapen :D
SnuggLe
Als de 'onbekende ta's' ook een keer willen meeten & een biertje drinken lijkt me dat eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenig :D
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Als de 'onbekende ta's' ook een keer willen meeten & een biertje drinken lijkt me dat eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenig :D


als ik ga ga ik under cover :p
SnuggLe
Eh Frans,
Het schijnt uitverkocht te zijn.
Dus........

Mocht je nog geen kaart hebben en toch willen komen, contact me dan heeeeeeeeeeel snel. Er zijn echt al 3-4 mensen die die kaart van me willen hebben.
Dus........


Greetz,
SnuggLe

NVS
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ze zien er eerlijk gezegd wel uit alsof ze betrokken zouden kunnen zijn bij de aanslag in Madrid, so to speak. Niet negatief bedoeld hoor :) Vindt het altijd wel mooi om te zien wat voor een gezicht er achter dj's schuil gaat. Soms als je een dj nog nooit hebt gezien kan je je d'r flink over verbazen.


En het zal wel druk worden in het kleine zaaltje.....Pffffffffff!


ja echt he?! ik schrok me rot toen ik james holden voor het eerst zag:eyes: die foto van wmc is wel wijs by the way :)
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh Frans,
Het schijnt uitverkocht te zijn.
Dus........

Mocht je nog geen kaart hebben en toch willen komen, contact me dan heeeeeeeeeeel snel. Er zijn echt al 3-4 mensen die die kaart van me willen hebben.
Dus........


Greetz,
SnuggLe


zoals ik je ook al op msn gemeld had ga ik niet mee
ik ga vrijdag ook al stappen en dat word heftig, en dan zaterdag weer flink door halen, normaal wil dat wel maar maandag is het druk op het werk dus heb ik geen tijd om te herstellen en dinsdag moet ik hier om 5 uur al weg voor het werk en kan ik echt niet rot zijn

volgende keer beter misschien!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement