return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Vet!!! Sander & deep dish @ paard den haag (pg. 3)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
vieze naaier, je zou meegaan naar Teqnology!:whip: :mad:



ja, vvk is 22 euro:)


Ow, is dat tegelijkertijd dan?
Hmm..even kijken of die gratis kaarten voor Teqnology lukken.
Daar ligt het aan.


En NVS: gave quote van een gaaf nummer in je signature. Je post hier niet vaak ofwel? Welkom iig, ook al heb ik je nooit gezien :)
Bouma-Bros
Super, wordt dus weer een EVERYBODY. Datum wordt Zaterdag 20 maart las ik. Hij staat genoteerd. :D
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hahahaha :) Den Haag sucks met de auto!


en helemaal als je die achtelijke kutsjinees de weg laat weizen!!! :whip: :whip: :whip:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Super, wordt dus weer een EVERYBODY. Datum wordt Zaterdag 20 maart las ik. Hij staat genoteerd. :D


Heb je ook een bron?
Ik geloof het wel hoor als DE progressive kenners van hier het beide zeggen...maar toch :)
Optimus
van de mensen zelf een mail gehad:wtf:
franzelare
quote:
Originally posted by Optimus
van de mensen zelf een mail gehad:wtf:


zijn die niet bang voor sars?
Optimus
mjah, ik heb ze al besmet, hoor:D
Ries'79
Heb maar weer eens een avondje deep dish zitten luisteren yoshiesque two! wat een topper! en penetrate deeper (ook mijn favo bezigheid) is ook goed te pruimen! kijk er erg naar uit; avondje paard
magrec
Lol teqnology of deep dish en sander k in het paard...



Lastig heur...




Not



Deep dish it is :) en dan hoor je ook zeker nog wel wat techno die avond.
basvh
quote:
Originally posted by magrec
Deep dish it is :) en dan hoor je ook zeker nog wel wat techno die avond.


gaat sander dan weer muder was the bass draaien?

:p

magrec
quote:
Originally posted by basvh
gaat sander dan weer muder was the bass draaien?

:p

Neh dat doet sander alleen op feesten als mysteryland om het sbs6 publiek te plezieren. :p Sharam die draait het hardste en die draait altijd wel wat techno/tech-house plaatjes in zijn set.
NVS
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ow, is dat tegelijkertijd dan?
Hmm..even kijken of die gratis kaarten voor Teqnology lukken.
Daar ligt het aan.


En NVS: gave quote van een gaaf nummer in je signature. Je post hier niet vaak ofwel? Welkom iig, ook al heb ik je nooit gezien :)


hey thanks snuggle :D, idd een prachtig nummer en goeie lyrics!
ik zit trouwens meer op het tracklisting forum...vandaar.
maar hier is veel gezelliger :tongue2
dusse 20 maart he!

zaterdag 20 maart
Everybody
feat. DJ's Deep Dish, Sander Kleinenberg & Stef Vrolijk!
zaal open en aanvang 23.00 uur
grote zaal : € 22

www.paard.nl :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement