return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
matematik tråden (pg. 3)
View this Thread in Original format
dj_hysterix
mycket bra tråd förresten ! :) Kan behövas när jag behöver hjälp med matten. Pluggar natur, läser till Matte E !!! :p Så bered er på frågor från mig :disbelief
dj_hysterix
e det någon som har bra länkar om "General Methods" ? ..thx
Dj_ExOn
Jag har samma problem som JayBee

:)
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Vilken tur att det var matematiktråden och inte svenskatråden! (Kunde inte låta bli)


Sannerligen tur att det inte är svensktråden Aendy ;)

Btw, jag läste till och med Matematik F på gymnasiet, och har läst följande kurser på högskolenivå, så ibland kanske jag kan vara till tjänst;
Endimensionell analys 1
Endimensionell analys 2
Linjär algebra
Flerdimensionell analys
Matematisk statistik, allmän kurs
Linjär analys
Numerisk Analys
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by reveal
Sannerligen tur att det inte är svensktråden Aendy ;)

Btw, jag läste till och med Matematik F på gymnasiet, och har läst följande kurser på högskolenivå, så ibland kanske jag kan vara till tjänst;
Endimensionell analys 1
Endimensionell analys 2
Linjär algebra
Flerdimensionell analys
Matematisk statistik, allmän kurs
Linjär analys
Numerisk Analys


Jag läste till och med Matte C på gymnasial nivå. Idag skulle jag till och med behöva tänka efter vid en andragradsekvation. Pinsamt värre. :o
reveal
quote:
Originally posted by JayBee
EDIT: tydligen så gick det att byta namn på tråden i efterhand så problemet är löst :)


Byt i så fall gärna namn till "matematiktråden", för det ska vara ett ord. Inte två. Aldrig två. Alltid ett. Kom nu ihåg följande sjukt noga (annars jävlar): "Om ett ord uttalas som ett ord, så ÄR det också ett ord".

Så, nu kan jag hjälpa till med matematiska frågor :)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by reveal
Byt i så fall gärna namn till "matematiktråden", för det ska vara ett ord. Inte två. Aldrig två. Alltid ett. Kom nu ihåg följande sjukt noga (annars jävlar)


LOL :D Hårda bud i Melerud ;)
St_Andrew
cool, reveal is back

:p

jag har läst abc, ska läsa d e och diskret oxå... matte är skoj (mvg i alla kurser hitills iaf... :cool: )
AC.
quote:
Originally posted by St_Andrew
matte är skoj (mvg i alla kurser hitills iaf... :cool: )


:whip: :whip: :whip:
Du eller Reveal får gärna ta min Linjära algebra från KTH om ni vill. Den tentan gick ju si så där om man säger så (Inte alls).
Matte är värdelöst, kommer aldrig ha nytta av vad jag lärt mig hitils mer än det grundläggande.

(Jag har förövrigt läst till Matte E)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by AC.
:whip: :whip: :whip:
Du eller Reveal får gärna ta min Linjära algebra från KTH om ni vill. Den tentan gick ju si så där om man säger så (Inte alls).
Matte är värdelöst, kommer aldrig ha nytta av vad jag lärt mig hitils mer än det grundläggande.

(Jag har förövrigt läst till Matte E)


Tja, det beror väl på vad du ska syssla med efter din utbildning. Vad läser du?

AC.
Hade jag levt ett felfritt och ett väl planerat liv så hade jag läst andra året på juristlinjen vid Stockholms Unviseristet men nu sitter jag istället och gör ingenting om dagarna! Allt är positivt! :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by AC.
Hade jag levt ett felfritt och ett väl planerat liv så hade jag läst andra året på juristlinjen vid Stockholms Unviseristet men nu sitter jag istället och gör ingenting om dagarna! Allt är positivt! :)


du går altså på sossebidrag? :wtf: :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement