return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Reklamtråden (pg. 2)
View this Thread in Original format
Cloudburst
Något jag hatar kopiöst mycket är dubbade reklamfilmer! :whip: Inte nog med att de alltid är löjlgt dåliga, de är även uselt dubbade. Kan man ge ett sämre intryck? :p

Sen så är jag en person som stör mig på alla jävla avbrott. Oerhört skönt att se film på svt! :D Jag tror jag aldrig köper nått de reklamerar för, brukar tvärtom undvika dom mest reklamerade varorna... Ett undantag när jag var 10 nått. Jag föll för snickersreklamen ofta.. :haha:
U121
heh, kan bara komma ihåg två reklamer som jag gillat stenhårt (förutom ICA serien)
1: Messmör - "jag tycker din klänning e lite konstig" den e så himla bäst!

åså den gamla.. som jag inte kan komma ihåg vad det var för reklam för men "snigel på hans öga" sitter för alltid i huvet :D
dbl
telia brukar ha sköna reklamer....
kan dock fan inte komma på nån nu... haha
har inte sett någon på ett tag nu
mindshooter
quote:
Originally posted by U121
åså den gamla.. som jag inte kan komma ihåg vad det var för reklam för men "snigel på hans öga" sitter för alltid i huvet :D

svt ;) när dom försökte få folk att betala tv-licensen...annars får man en snigel på ögat!!
:disbelief
Nyx
quote:
Originally posted by mindshooter
svt ;) när dom försökte få folk att betala tv-licensen...annars får man en snigel på ögat!!
:disbelief

Radiotjänst var det reklam för. :p

Här är den gamla versionen:
http://www.radiotjanst.se/Pejlingsfilmer/Filmer/snigel.mov (5 Mb eller nåt)
Nyx
Bästa reklamen är helt klart den för Ipren där de visar olika musikvideos..den är så jäkla klockren! :D

http://www.ipren.se/upload/Filmer/I...oriter45SWE.mov

"Muskelvärk..du lindrar min..huvudvärk..du lindrar min..huvudärk..den lindrar du..bye bye..hej då..auf wiedersehen" :rolleyes:
Pjox
quote:
Originally posted by U121

Jag har facktiskt gått på samma frisit som den lilla pojken.. dom spelade dessutom inte nån reklamfim för det där i "min" lekpark :D
visst är jag häftig? ;)

Appropå schampo reklamer.. Tror ni att man börjar stöna sådär som vissa gör om man använder det schampot? :p Alla tjejer står och tvättar håret på badhuset.. Alla står och stönar. Nåttt ni killar kasnke skulle gilla :p
Cloudburst
Handboll-bengans smörreklam gav mig en hel del goda skratt när lillkillen flyger iväg av hans skott. *paff*. :D

Eller varför inte schampo reklam där bikinibrudar springer omkring topless och slänger med håret... haha, hade dom tänkt att killarna ska köpa det schampot eller? :stongue:
Hybrid
jag hatar alla reklamer som kommer på 20minut anstånd när man tittar på filmer!! ... det tar 2 och halv timme om man ska se färdigt filmen :whip:
AC.
... ja, sås. Ja men du vet, sås! ahhaa sås!

Glorie
quote:
Originally posted by AC.
... ja, sås. Ja men du vet, sås! ahhaa sås!

öh? huhh?

reklam e det bästa som finns när de e bra gjorda :) ja ska fundera lite på några filmer, hmmm. ser aldrig på tv, så jag ser knappt reklam nu för tiden :(

men ja ska jobba me det sen nån gång i framtiden.. det vet jag! :)
dbl
quote:
Originally posted by Pjox
Appropå schampo reklamer.. Tror ni att man börjar stöna sådär som vissa gör om man använder det schampot? :p Alla tjejer står och tvättar håret på badhuset.. Alla står och stönar. Nåttt ni killar kasnke skulle gilla :p

vad får du det ifrån.. vi.. killar.. gilla nåt sånt.. knaapppast.. ehm :p :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement