return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Reklamtråden (pg. 5)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by montana
mieh, ica reklamen blev tråkiga, men dom var sköna i början, med klassiker som olf & jultomten och nåra andra, jag tror att man kan ladda ner dom på deras hemsida,

mjo möjligt, har inte kollat så mycket på tv det senaste 1-2 åren eller så :D fast jag gillar den där som går nu när han från huvudkontoret kommer.. hehe
jofawe
quote:
Originally posted by Glorie
ääääh sluta nu å retas Pat ;) jag sa "prova saker" Innebär det automatiskt att jag ska ägna mig åt sådana aktiviteter mot ett elstängsel? :p

jag säger inte att du ska ägna dig åt sånt dumt, bara att jag fick en rätt rolig syn om hur det skulle kunna gå till ... haha ..

nä, usch, sluta nu pat
Cloudburst
quote:
Originally posted by jofawe
jag säger inte att du ska ägna dig åt sånt dumt, bara att jag fick en rätt rolig syn om hur det skulle kunna gå till ... haha ..

nä, usch, sluta nu pat

Är det möjligen en hemlig fetish som ser dagens ljus??? eh? eh?

:p
Cloudburst
"Pussi är helt oemotståndligt så katter kan inte låta bli!"
"Katter älskar Pussi för det smakar så gott!"

bara jag som får snuskiga tankar?.. :p
Kongo_kim
Reklamen med Lars-Tommy är så jävla rolig.

Roligast är ju Peter Antoine som ska vara Totti:D
mjz
quote:
Originally posted by Cloudburst
"Pussi är helt oemotståndligt så katter kan inte låta bli!"
"Katter älskar Pussi för det smakar så gott!"

bara jag som får snuskiga tankar?.. :p

hehe, orden "pussi smakar oemotståndligt" orsakade allmänt fnitter här igår... och en något utdragen diskussion... så nej, du är inte ensam... :toocool:
P4z!

Där kan lille Bill stå och skämmas
(3's reklam)

http://www.tre.se/templates/Page.aspx?id=1576

autsch :)
Cloudburst
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Reklamen med Lars-Tommy är så jävla rolig.

Roligast är ju Peter Antoine som ska vara Totti:D

Jaa! Den är så grym!

"Elgant libero..." ... :stongue:
Scintilla
De där reklamerna för att man skulle läsa tidningen som gick för några år sen som ni har tagit upp här, de är ju bara för roliga! :) Jag bandade nån låt från radion och fick då med nästan en hel sån reklam, och eftersom jag skrattade högt när jag hörde den så roade jag mig med att skriva av den. Så här har ni att läsa om ni inte har nåt bättre för er, hehe ;) (Jag har försökt skriva exakt så som de pratade) Det är två män som pratar. Jag fick dock inte med början.

“... såee... däcka hon då va. Hon vaknar nästa morgon nere på stranden, och, då har hon ett stort ärr, på magen.” - “Vaah...” - “Sen nåra dar senare, så börjar hon känna liksom att, de e liksom nåt i magen - hon undra om hon har käka nå dåligt eller nånting va. Så går hon till läkaren, och han ser det här ärret, blir askgrå i ansiktet, skickar in henne på röntgen - och då har dom snott levern för henne.” -”Va??” - “Visst.” - “Levern?” - “Jaa. Dom har snott levern. Och sålt den, förmodligen till Ukraina eller nånting. Ja, läkarn, han har ju vart med om det förr vet du.” - “Hade han?” - “Jaavisst. Han sa, det här händer ju varje år, flera gånger på Gotland.” - “Näe?” - “Jooh. Ryska maffian, går in vet du, plocka folk på discot, skär upp magen, snor levern. Ja menar, dom har ju ett helt jävla reservdelslager utanför Vilnius.”
Man lär sig nåt varje dag. Läs tidningen.
“Men eeh, hur gick det sen då?” - “Nääee, hon - hon har ju två njurar så de e okej.”

Så nu vet ni, var försiktiga om ni går ut på discon på Gotland!!!
:toothless :rolleyes:
EsseT
Jag tycker att såndär medicin reklam är rolig =) hehe som impren o andra hehe
andra reklamfilmer är väl när de kickar fotboll med fotbolls-stjärnor i en nike reklam =)

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by EsseT
Jag tycker att såndär medicin reklam är rolig =) hehe som impren o andra hehe
andra reklamfilmer är väl när de kickar fotboll med fotbolls-stjärnor i en nike reklam =)
Jag HATAR verkligen den där nya ipren reklamen med den där nörden som lirar piano... såååå ful !

Däremot den med fotbolls kruxet är skön...
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag HATAR verkligen den där nya ipren reklamen med den där nörden som lirar piano... såååå ful !

Däremot den med fotbolls kruxet är skön...

håller med
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement