return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Reklamtråden (pg. 7)
View this Thread in Original format
keddo
nää, det är nog inte aktuellt.
jofawe
weiki pejki gammeltråden! :)

ÄR det bara jag som dog av skratt när jag såg Teliareklamen med tjejen som fått rosor av sin pojkvän för att hon blivit smittad...

den var bara såååå lol

Sen den för snabbmaten.. när de gör lasange å sen stoppar in i micron bakvägen..

LOL
zoric
Jag hatar Merci-reklamen, Jävla skitlåt, Irriterande som fan :D
montana
Risifrutti 1.5 reklamen var riktigt bra. och jag håller med jofawe, den nya telia reklamen är rätt najs
Cloudburst
Gillar Rexona reklamen bäst för tillfället. När de hoppas ut på busstak och hänger under helikoptrar och så. :D
dbl
quote:
Originally posted by jofawe
weiki pejki gammeltråden! :)

ÄR det bara jag som dog av skratt när jag såg Teliareklamen med tjejen som fått rosor av sin pojkvän för att hon blivit smittad...

den var bara såååå lol

Sen den för snabbmaten.. när de gör lasange å sen stoppar in i micron bakvägen..

LOL

båda e rätt bra ja..

men tycker fortfarande att ica's reklamer e hel bra :)
DjAviander
quote:
Originally posted by Cloudburst
Gillar Rexona reklamen bäst för tillfället. När de hoppas ut på busstak och hänger under helikoptrar och så. :D

KLAR favorit även här!

Risifrutti-, telia- och Burger King-reklamen är andra :D

Nice-price? HAHAHA! :haha:
lacksesepsotygh
jag är säker på att Riesen nämnts förut. orkar inte bläddra igenom alla replies bara..

Riesen - kraftigt chokladig.. :nervous:

buko-bertil- samt merci-reklamerna är brutalt hemska de också. dock så känner jag en som jobbar på stället som gör buko-bertil. kanske kan be han strypa produktionen och slarva bort diverse viktiga filer.
AC.
Någon som sett Svenska spels senaste reklamfilm? Med parodi på ett par olika fotbollsligor ute i Europa....

:D
zoric
quote:
Originally posted by AC.
Någon som sett Svenska spels senaste reklamfilm? Med parodi på ett par olika fotbollsligor ute i Europa....

:D

Absolut! Den är riktigt bra!

Clearthought
Jag gillar Festis reklamfilmerna!

Nån som vet var man kan ladda ner dom?? Har kollat runt lite men inte hittat :(

"I can stop whenever I want! I'm just not gonna stop...right...now..." :tongue2
DjAviander
quote:
Originally posted by Clearthought
Jag gillar Festis reklamfilmerna!

Nån som vet var man kan ladda ner dom?? Har kollat runt lite men inte hittat :(

"I can stop whenever I want! I'm just not gonna stop...right...now..." :tongue2

Ååånej :P

Den ligger tyvärr etta på min bottenlista. Tätt följt av den nya Lambi-reklamen... Bah! :whip: :whip: Bara jag som drar paralleler till den förut svenskdubbade "Kindereggs"-reklamen?:eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement