|
Reklamtråden (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
Den var fräck! :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har ni sett Blaupunkt reklamen på MTV ???
Såg den först för några veckor sedan, man ser ett par mjukisdjur som diggar till dunka-dunka musik... efter en stund ser man att dom i själva verket rör sig pga. ljudtrycket från Blaupunkt annläggningen i bilen.
Nu såg jag just en ny variant på den reklamen fast då det ena mjukisdjuret pumpar på det andra i lite olika ställngar...
Spana efter den... riktigt riktigt komisk ! |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har ni sett Blaupunkt reklamen på MTV ???
Såg den först för några veckor sedan, man ser ett par mjukisdjur som diggar till dunka-dunka musik... efter en stund ser man att dom i själva verket rör sig pga. ljudtrycket från Blaupunkt annläggningen i bilen.
Nu såg jag just en ny variant på den reklamen fast då det ena mjukisdjuret pumpar på det andra i lite olika ställngar...
Spana efter den... riktigt riktigt komisk ! |
Jag har bara sett den då dom.. har lite barnförbjudna saker för sig :p
Men den är rolig :D |
|
|
| jofawe |
Ni menar [[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| Anton.E |
| Vet någon var alla Jamba reklamerna har tagit vägen eller vad företaget nu heter? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Ni menar [[ LINK REMOVED ]]
|
Ja den e fan helt underbar :D
| quote: | Originally posted by Anton.E
Vet någon var alla Jamba reklamerna har tagit vägen eller vad företaget nu heter? |
Hoppas Jamba försvunnit eller dött ! :D
Ser ut som det är liknande reklamer hela tiden för det där skräpet. |
|
|
| Clearthought |
| En av dom klart roligaste reklamfilmerna jag sett (top 10 listan all-times, all-categories) är "I wanna u in the ass". Nån som sett den? Den där där en familj sätter sig i en bil, slår på radion som spelar I wanna u in the ass (Outhere brothers) och alla i bilen börjar le och digga låten.. När dom kör iväg ser man att de har holländska plåtar på bilen så står det typ "Wanna learn English?" el nåt...:D |
|
|
| Anton.E |
| quote: | Originally posted by Clearthought
En av dom klart roligaste reklamfilmerna jag sett (top 10 listan all-times, all-categories) är "I wanna u in the ass". Nån som sett den? Den där där en familj sätter sig i en bil, slår på radion som spelar I wanna u in the ass (Outhere brothers) och alla i bilen börjar le och digga låten.. När dom kör iväg ser man att de har holländska plåtar på bilen så står det typ "Wanna learn English?" el nåt...:D |
Ja den är under bar man börjar fundera lite över om dom kanske ska lära sig lite engelska :P |
|
|
| lacksesepsotygh |
| quote: | Originally posted by Anton.E
Ja den är under bar man börjar fundera lite över om dom kanske ska lära sig lite engelska :P |
jag börjar fun dera på om d u bör lä ra dig lite sven ska eller någon ting. det kan inte vara särskilt svårt att lära sig att eliminera onödiga mellanslag (eller heter det kanske mellan slag) när du skriver.
:rolleyes: |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by lacksesepsotygh
jag börjar fun dera på om d u bör lä ra dig lite sven ska eller någon ting. det kan inte vara särskilt svårt att lära sig att eliminera onödiga mellanslag (eller heter det kanske mellan slag) när du skriver.
Yes, en särskrivingstomte till! Tack! Jag trodde jag var ensam :) :stongue: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by lacksesepsotygh
Ta det lugnt, han har sagt att han har dyslexi... |
|
|
| lacksesepsotygh |
| quote: | Originally posted by reveal
Ta det lugnt, han har sagt att han har dyslexi... |
då får jag be honom om ursäkt. det hade jag ingen aning om :( |
|
|
|
|