|
Reklamtråden (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Bara jag som drar paralleler till den förut svenskdubbade "Kindereggs"-reklamen?:eek: |
Den svenskdubbade Kindereggs reklamen som kom -92 nångång är en klassiker i sin klass.
Campino.. dne är värre! |
|
|
| Clearthought |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Ååånej :P
Den ligger tyvärr etta på min bottenlista. Tätt följt av den nya Lambi-reklamen... Bah! :whip: :whip: Bara jag som drar paralleler till den förut svenskdubbade "Kindereggs"-reklamen?:eek: |
Vaa!? :whip: Den är ju så jäkla skön ju :p
Lambi reklamen håller jag med om dock, samt Riesen och Kinderegg, alla dom där shiny-happy-people reklamfilmerna från Tyskland suger kamelpung. Även dom automatöversatta amerikanska börjar gå mej på nerverna, typ Dell och dom... |
|
|
| Cloudburst |
| Jag o brorsan lolade åt nya IKEA reklamen för sängar, speciellt när hon går ut med hunden på morgonen men hunden sover fortfarande så hon släpar på den, haha. :toothless |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Jag o brorsan lolade åt nya IKEA reklamen för sängar, speciellt när hon går ut med hunden på morgonen men hunden sover fortfarande så hon släpar på den, haha. :toothless |
grym e den :p |
|
|
| zoric |
| Jag såg Svenska Spel's reklam där de visar de olika ligorna igen. Den här gången var det också den allra första gången jag såg Qatar's liga, Där en shejk kommer ut från sin vita limousin med sin stora stjärna i baksätet. Spelaren tar en drink och går sedan in för att lägga en hörna mitt i matchen, Texten lyder: "Världens mest överbetalda liga?" :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Såg den tidigare idag för första gången på TV... grymt skön... snyggt gjort ! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Såg den tidigare idag för första gången på TV... grymt skön... snyggt gjort ! |
I knoooow.. höll på att döööö :) |
|
|
| DjAviander |
Det är allvarligt talat skillnad på reklam förr och nu.
Detta var nästan konst-film enligt mig, så j**la läckra båda två! :eek: :eek: |
|
|
|
|