return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Queensnight 2004: Armada Night - XL Amsterdam (pg. 10)
View this Thread in Original format
azior
quote:
Originally posted by Donna
Naja heb die kerel alweer mzzl,heeft ookal een releasje lopen bij bonzai,dj's staan op als ie aan komt lopen en nou ookal mijn reply gedelled,some guys have all the luck :D

het leuke aan de dj-booth in de kingdom was dat je makkelijk met de dj's kon praten, dat hebben best wat mensen dus ook gedaan :)
volgende keer zal ik op de achtergrond houden okee? :D
Donna
Mja naja das al een aardig tijdje t geval daaro,alleen wordt er niet vaak zo over geschreven als jij doet,meeste van ons vinden t niet echt opzienbarend meer om ff te kleppe met dees of geen.
Moet daar dan ook bijzeggen dat ik liever terug zou gaan naar " vroegah" toen dj's nog zogezegt onbereikbaar voor je waren en je over niks anders kon oordelen dan de platen die hij draaide in zn set.

Het had wel iets,dat verschil in level,het nog bijzonder vinden als je een plaat in je handen kreeg van bv tiesto signed en wel.
Maar het hoord bij het beeld in de scene these days,en al een aardig tijdje heb ik zoiets van,ik wil back2basic.

Dan ook,vele platen die uitkomen zijn allemaal 1 pot nat naar mijn mening,vaak vind ik een plaat goed beginnen maar dan komt daar weer dat eeuwig saaie standaard beeslijntje met t riedeltje psies volgens t telsysteempje zoals dat in de boekjes die hoogstwaarschijnlijk door leden van Armada uitgebracht zijn beschreven staat.(ja die zin klopt ook nog)
Produceren is een hype,een rage,waardoor de kwaliteit nogal simpel en standaard wordt over t algemeen.
Hier en daar hoor je zekers wel een uitschieter maar das logisch aangezien je nooit alles over 1 kam kan scheren.

Naja,alle ruimte voor de trendsetters onder de meelopers om een "new sensation" te gaan creeeren,altijd de positieve dingen uit de negatieve zien te halen uh? :stongue:

Sja
basvh
filmpje van master eddie aan het werk in de UK!

save as-->rename to .avi

http://ste.wilkinson.web1000.com/MVI_0076.html

filmpje is gehost door ste dus ik hoop niet dat ik hiervoor ge baned wordt :D
SnuggLe
Fresh FM zend de setjes uit van dit feest, iig Judge Jules en Armin van Buuren hoorde ik. Op vrijdagavond dacht ik, dus.........!
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Fresh FM zend de setjes uit van dit feest, iig Judge Jules en Armin van Buuren hoorde ik. Op vrijdagavond dacht ik, dus.........!

Ik las op het dancelinx-forum dat beelden van dit feessie vrijdag om 21:00 of 22:00 op The Box worden uitgezonden.
M_Peror
Vrijdag 7 mei op Fresh FM van 19:00-21:00
Vrijdag 7 mei op The Box om 22:30 en om 01:00

In de registraties onder meer interviews en sets van Armin van Buuren, Judge Jules, Spider en Maron.

Bron: XtraLarge mailing
MaGiK54
quote:
Originally posted by M_Peror
Vrijdag 7 mei op The Box om 22:30 en om 01:00

In de registraties onder meer interviews en sets van Armin van Buuren, Judge Jules, Spider en Maron.

Bron: XtraLarge mailing

Ze waren voornamelijk in de nieuwe zaal (aka partytent), wat een bagger publiek zeg, ben op de avond zelf een paar keer binnen geweest en kwam al tot de conclusie dat alle anabole Henkies en oude takkewijven zich daaro bevonden, maar door de beelden is dit weer bevestigd. Me moeder zat ook al wat een extreme mensen komen op die feesten van je :toothless

Maar de laatste 5 minuten ging over het Armadafeessie, waarvoor de TA'ers kwamen. Freezel voorbij zien komen, Zehra die als een gek met haar plaat stond te springen op het podium en Arise die geruime tijd in zijn gezicht gefilmd werd. Ik heb zowaar mezelf ook wel een halve seconden gezien :)
tiestoworld
Yeh,
I have it on video en mp3 here....

Thanks to my PC (lol)

Gr,
Martin
JAF
hoelang duurde die special?

heb hem namelijk gemist en nu wil ff de video instellen!!!
MaGiK54
quote:
Originally posted by JAF
hoelang duurde die special?

heb hem namelijk gemist en nu wil ff de video instellen!!!

15 a 20 minuten of zo iets.

JAF
quote:
Originally posted by MaGiK54
15 a 20 minuten of zo iets.

THANKS!!!
HiGH_NrG
Ik vond 't maar niks...erg korte stukjes enzo.

Arise met zijn van de kaarte kop op tv :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement