|
Queensnight 2004: Armada Night - XL Amsterdam (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Als er wat te regelen valt qua gastenlijst, dan ben ik er ook bij :D |
Oeh..... grrr... :whip: (/me is jaloers!) :p |
|
|
| -TAIS- |
| Nog ff een XL gerucht: onbevestigde bronnen zeggen dat de I Love Trance (die eerder al in de Marcanti plaatsvonden) en Mushroom avonden (vroeger in de Hemkade) weer terug gaan keren naar de JvG. Ben benieuwd! |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Nog ff een XL gerucht: onbevestigde bronnen zeggen dat de I Love Trance (die eerder al in de Marcanti plaatsvonden) en Mushroom avonden (vroeger in de Hemkade) weer terug gaan keren naar de JvG. Ben benieuwd! |
zou flex zijn :cool: |
|
|
| -TAIS- |
| I Love Trance is al bevestigd. Zaterdag 8 mei is de 1e editie, hosted by XtraLarge. |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Als er wat te regelen valt qua gastenlijst, dan ben ik er ook bij :D |
voor mij is die hopelijk al geregeld, ja toch sander? ;):D |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Robert
voor mij is die hopelijk al geregeld, ja toch sander? ;):D |
sl3t :p
welcome 2 the club ;) |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Robert
voor mij is die hopelijk al geregeld, ja toch sander? ;):D |
;) |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by franzelare
sl3t :p
welcome 2 the club ;) |
i'm in :D |
|
|
| Menno |
| Zo, kaartjes zijn binnen. Die lui van de ticketbox mogen ze echt afschieten van mij. Ruim 6 Euro voor de fee betaald :whip: :whip: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Oeh..... grrr... :whip: (/me is jaloers!) :p |
Sjah...ik kan er ook niks aan doen dat het zo gaat :p |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Menno
Zo, kaartjes zijn binnen. Die lui van de ticketox mogen ze echt afschieten van mij. Ruim 6 Euro voor de fee betaald :whip: :whip: |
EENS! (had ik ook :eek: :mad: ). |
|
|
|
|