|
Queensnight 2004: Armada Night - XL Amsterdam (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by azior
wat een goeie nacht zeg... :D
lang met perry zitten ouwehoeren over onze wederzijdse grootheidswaanzin :D, kort met mike gepraat (blijkbaar heb ik gemist dat hij bij bonzai weg is gegaan), en met markus handje geschud (hij bedankte me nog voor m'n release :tongue3) en met robert nickson en paul moelands gepraat... beetje op het VIP-balkon rondgehangen en dankzij de geluidsinstallatie en nog voortdurende piep gekregen...
1 van de 3 minpuntjes was dat ik samen met sander van dien voor clubcharts een interview met markus zou hebben, maar sinds markus helemaal als laatste draaide ging dat niet door... bummer... de andere minpuntjes waren de inkom (duurde vreselijk lang en gastenlijst armada kwam veel te laat) en het begin van mike...
maar ik heb een toppie avond gehad! :D |
nu missen we dus ook Donna's diplomaieke reactie hierop:D :haha: |
|
|
| franzelare |
die was idd wel leuk :D
maar jij moet je bek houden in dit topic kut sjinees! ik bood je zelfs gastenlijst aan en je wou niet mee HO3R! :whip: :whip: |
|
|
| Optimus |
| volgende keer beter, Frans;) |
|
|
| djdavid |
hey mensen, btje late post maar beter laat dan nooit... was idd een topfeestje in de xl. had tijdens markus ff de playlist n btje bijgehouden op m'n mobiel, maar die ben ik om een of andere vage manier weer kwijtgeraakt... enkele plaatjes die ik me nog kan herinneren:
Tiesto - Obsession (unknown breaks remix)!!
Nicola Gala - Swing to harmony
Markus Schulz pres Elevation - Largo
Peter Martin - Perfect wave
Thomas Penton - Dominica
Jamie Stevens - The night before
Attention Deficit - What?
Oceanlab - Satellite (Markus Schulz remix)
Probspot - Blueberry
Planisphere - Symphotek (not sure on this one...)
en natuurlijk nog de nodige ID's ertussen...
Verder draaide Perry ook een lekkere openingsset en draaide ie ook nog ff plaatje van mijn broer Daniel: 3 Colours - Accessible
:D :D klonk weer errug goed, hoor! |
|
|
| Donna |
| Uhhjjaaa,wasser met die post gebeurd? :P |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Donna
Uhhjjaaa,wasser met die post gebeurd? :P |
Probs met de TA-server, er is een dag aan posts verloren gegaan daardoor. |
|
|
| sndh |
| Tiësto - Obsession (Adams & Frodes Red-Eye'd Stone Cold Remix) |
|
|
| Donna |
hahaha goh,en ik maar denken dak vergeten was me submitknoppie in te meuken ;p
Naja heb die kerel alweer mzzl,heeft ookal een releasje lopen bij bonzai,dj's staan op als ie aan komt lopen en nou ookal mijn reply gedelled,some guys have all the luck :D |
|
|
| tango |
| En mijn reply dat ik donna d'r post steengoed vond is dus ook weg, vette bummmer. :conf: |
|
|
| Original |
Mijn replaai ook loos.:o
Dan maar de korte versie:
Muziek ...Emotional Soundscape, Swing 2 harmony,massive lust - never etc. etc. :D
Sfeer ..top as always in de XL/Marcanti/Cubic/Kingdom of hoe t ook heet.
Mensen ..Wat een variatie aan mensen daar. Jong tot (heel) oud, dik & dun, nuchter & naar de haaien etc.. maar allemaal relaxed en in de party mood, en daar gaat t om. :)
Kortom, het was een TOP avond! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
hahaha goh,en ik maar denken dak vergeten was me submitknoppie in te meuken ;p
Naja heb die kerel alweer mzzl,heeft ookal een releasje lopen bij bonzai,dj's staan op als ie aan komt lopen en nou ookal mijn reply gedelled,some guys have all the luck :D |
En ook mijn reply dat ik die van Donna vermakelijk en leuk vond is weg :S
Jammer, was echt een leuke post Don:D |
|
|
| ChooChoo |
Nou bij deze dan ook maar nog een keer:
Ik heb het lekker naar mn zin gehad daar. Perry en Markus draaien top, maar ik vond MIKE en Armin niet zo..
Heel veel gave platen gehoord.
Ontzettend leuke sfeer en een hele gave tijd gehad met Onno en Robin.
Top jongens! |
|
|
|
|