return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Queensnight 2004: Armada Night - XL Amsterdam (pg. 8)
View this Thread in Original format
MaGiK54
Teeeeeeeeeeeeeeering wat een avondje zeg en helemaal voor een avondje die niet ingepland stond. Allereerst wil ik Robert bedanken dat ik meekon op het allerlaatste moment als zijn gast op de gastenlijst, super cool en helemaal dat het kwartje is gaan rollen door de ASOT-chat.

Ten tweede wil ik de Belgische TA-crew + Freezel (inmiddels omgedoopt tot reserve Belg) bedanken voor de toffe avond die we hebben gehad, zonder jullie was ik waarschijnlijk heel eenzaam geweest, aangezien geen vrienden van me mee waren dit feessie (die vrienden balen verschrikkelijk dat ik toch naar deze avond geweest ben).

Ten derde wil ik de Armada dj's bedanken voor de hele avond top-muziek, god wat kwamen er een platen voorbij. Perry, MIKE, Armin en Markus draaide alle vier super.

Net me tosti op en zet nu maar me dvd ff aan die ik eigenlijk gisterenavond wilde gaan kijken ipv dit feessie en daarna lekker slapen, dromende over de geweldige nacht die ik met zulke top mensen en dj's heb gehad.
Freezel
quote:
Originally posted by MaGiK54
Teeeeeeeeeeeeeeering wat een avondje zeg en helemaal voor een avondje die niet ingepland stond. Allereerst wil ik Robert bedanken dat ik meekon op het allerlaatste moment als zijn gast op de gastenlijst, super cool en helemaal dat het kwartje is gaan rollen door de ASOT-chat.

Ten tweede wil ik de Belgische TA-crew + Freezel (inmiddels omgedoopt tot reserve Belg) bedanken voor de toffe avond die we hebben gehad, zonder jullie was ik waarschijnlijk heel eenzaam geweest, aangezien geen vrienden van me mee waren dit feessie (die vrienden balen verschrikkelijk dat ik toch naar deze avond geweest ben).

Ten derde wil ik de Armada dj's bedanken voor de hele avond top-muziek, god wat kwamen er een platen voorbij. Perry, MIKE, Armin en Markus draaide alle vier super.

Net me tosti op en zet nu maar me dvd ff aan die ik eigenlijk gisterenavond wilde gaan kijken ipv dit feessie en daarna lekker slapen, dromende over de geweldige nacht die ik met zulke top mensen en dj's heb gehad.


Was idd een topfeest :) Tof om je weer te zien na het bootfeestje :)
En reservebelg: hehe, aanpassen aan de cultuur he ;)
MaGiK54
Waar blijven de links van de alle foto's :)
azior
wat een goeie nacht zeg... :D

lang met perry zitten ouwehoeren over onze wederzijdse grootheidswaanzin :D, kort met mike gepraat (blijkbaar heb ik gemist dat hij bij bonzai weg is gegaan), en met markus handje geschud (hij bedankte me nog voor m'n release :tongue3) en met robert nickson en paul moelands gepraat... beetje op het VIP-balkon rondgehangen en dankzij de geluidsinstallatie en nog voortdurende piep gekregen...

1 van de 3 minpuntjes was dat ik samen met sander van dien voor clubcharts een interview met markus zou hebben, maar sinds markus helemaal als laatste draaide ging dat niet door... bummer... de andere minpuntjes waren de inkom (duurde vreselijk lang en gastenlijst armada kwam veel te laat) en het begin van mike...

maar ik heb een toppie avond gehad! :D
Partyhardy!
Tering, tranceaddict loopt weer eens te kutten. heel mijn verhaal weg!!! :clown: nouja dan maar in 1 zin samengevat=>
Markus Schulz de man, en veel vette tunes gehoord! ;) :cool:
Miss Proximus
lol ja waar doe je t dan eigenlijk voor :toothless zeker als je je dan bedenkt dat het ook in 1 zin kan hahha

maar ongetwijfeld heeft bijna iedereen je verhaal gelezen, ik niet, maar ik geloof je zo ook wel! :) kortom, WEER een vet feestje gemist dus!
Optimus
ik heb meelij met jp, die zijn verslag van Mayday al twee keer op het forum heeft gezet en het nu ook twee keer is verdwenen:toothless
Miss Proximus
maar die n3rd heeft vast wel ergens zijn eigen backup :disbelief
franzelare
mijn foto's staan online :)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by franzelare
mijn foto's staan online :)


Hoeveel vette foto's Frans!?! :eyes: Echt te cool! :cool: Veel dj's ook op de foto! je bent weer goed bezig geweest! :eyespop: :cool: :)

MaGiK54
quote:
Originally posted by franzelare
mijn foto's staan online :)


Toppie foto's :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
ik heb meelij met jp, die zijn verslag van Mayday al twee keer op het forum heeft gezet en het nu ook twee keer is verdwenen:toothless


Hmm...daarom kon ik hem nie vinden :S
Hoop dat hij het er nog opzet!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement