|
Queensnight 2004: Armada Night - XL Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eXos |
Ik wil hier ook wel bij zijn. Zou me eerste feestje weer worden sinds TiC.
Ha! Das nie goed, ik weet t! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by eXos
Ik wil hier ook wel bij zijn. Zou me eerste feestje weer worden sinds TiC.
Ha! Das nie goed, ik weet t! |
ja vaag dat jij helemaal bent omgeslagen man! hoop niet dat dat bij mij gebeurt! ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
nee nee, ik ga gewoon naar Mayday, beloofd is beloofd:) Moet alleen nog steeds oordopjes laten aanmeten:) |
Ik heb nog wel een setje voor je :)
Of heb je dezelfden nog die ik op Addiction aan je gaf? |
|
|
| moogwai |
| Ook een erg vette line-up, maar dan is ook Qontact.. Weet het nog niet zo... |
|
|
| franzelare |
| ik heb zitten twijgelen, maar met perry en armin en geen astrid op qontact ben ik dus in de XL te vinden! |
|
|
| HiGH_NrG |
Jaaaa! Hier moet ik zeker bij zijn. Ziet er goed uit! :)
Wel veel armada in Nederland nu :D |
|
|
| Tom Lont |
| Armada Night in de Asta was ook met Perry, Mike en Armin en dat was weer zo mooi. Straks eerst naar ASOT 2004 en dat dit feestje. Erg lekker dacht ik zo. |
|
|
| basvh |
| ziet er interessant uit. vooral eddie h. de vraag is wat voor styl eddie gaat draaien, trancy,hardhouse of techno of een combi hiervan |
|
|
| Robert |
| perry zal wel openen gevolgd door markus. zou me niet verbazen als zij nog wat b2b doen :) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Robert
perry zal wel openen gevolgd door markus. zou me niet verbazen als zij nog wat b2b doen :) |
een goede reden dus om vroeg binnen te zijn :) |
|
|
| ArisE2 |
Een ding is zeker ik wil hier 100 duizend % procent zeker bij zijn.
alle toppers bij elkaar!! He Onno.. je gaat zeker met me mee!!
Samen plankgas jumpen de hele avond!!:eyespop: |
|
|
| Donna |
Ik ga zeker weten lekker naar Qontact! :D
Ten eerste om s uit de vreselijke XL sleur te zijn en ten 2e omdat MarcoV daar staat en ik die MUCHO meer vind rulen dan heel Armada bij elkaar,laatste set @XL van Marco doet me die keuze alleen nog maar meer maken,heerlijk gewoon:)
Dan ook Ferry,die ik niet veel meer meemaak dus ook graag weer heen wil,en ook Misja,die ik voorlopig niet meer in het programma van XL zie staan schopt kont.
De Armadastal gaat nog wel een aantal keer vaker verschijnen dit jaar denk ik;)
En the Judge? Nouh,alsof die vorig jaar Qontact zo uberleet was,weet er nie veel meer van dus zal bij mij niet veel gedaan hebben iig.
Ik heb echt veel zin in Qontact,en er is er maar 1 nu dus ik neem aan dat de tribunes in de HMH ook wel weer open zullen zijn.
Al moet ik in mn Remy,i'll be there:) |
|
|
|
|