return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Queensnight 2004: Armada Night - XL Amsterdam (pg. 3)
View this Thread in Original format
HBtje
quote:
Originally posted by Donna
En the Judge? Nouh,alsof die vorig jaar Qontact zo uberleet was,weet er nie veel meer van dus zal bij mij niet veel gedaan hebben iig.

was toen mn eerste feessie, en ik weet nog dat jules op t eind was en ie hard en eentonig draaide, maar kwam ook omdat we daarvoor wel verwend werden door al die djs als armin marco paul johan ferry en astrid..

damn opzich ook wel goeie line up in de xl maar heb al kaartjes voor qontact en twas vorig jaar super dus zal t dit jaar ook weer gaafjes worden :D heb er zin in :eyespop:
Roos22
Ik denk wel dat ik erbij ben! MARKUSSS!!!
tango
persoonlijk twijfel ik nog tussen james holden in de mazzo en armada night. Qontact wordt het zeker niet dit jaar.

grtz,
TNG
djdavid
het wordt ons weer niet echt makkelijk gemaakt met al die topfeesten tijdens koninginnenacht:toothless

wordt sowieso wel amsterdam denk ik, de hele nacht door en dan op koninginnedag gewoon verder gaan met je brakke hoofd en lekker door de amsterdamse binnenstad banjeren! vorig jaar ook gedaan:D
Tim81
:eyespop: :crazy: Woohooooo!! :crazy: :eyespop:

XL is weer goed bezig met Koninginnenacht! Dit jaar de hele Armada-stal present + Judge Jules en Eddie Halliwel!! Hier zijn we weer bij, maar da's logisch (zou Cruijff zeggen).

;) Onno jij komt toch ook wel even springen... :stongue:
Little Theseus
Op zich best een leuk feestje dit, geinig line-upje, echter geen djRV, ga daarom dus niet, lijk wel gek! Een beetje Armin en zn kontlikkers worshippen:rolleyes:. Qontact misschien, voor de sfeer en Anja, maar k wil eigenlijk ook wel is een keer niet zo brak dansen op de stopra overdag op koninginnedag, tis zo dichtbij en dan geniet ik er niet eens van - dillema!! :mad:

En dan heb ik het sowieso niet eens over Mayday wat ik ga missen! Waarom moeten alle vette feesten toch in 1 weekend?!? :whip:
Magic83
YES YES YES ! Eindelijk de kans om M.I.K.E en Markus te zien! :eyespop: :crazy: :eyes:

Hier moet ik zwaaaar bij zijn :D
En hoe kan je nou twijfelen tussen dit feestje en Qontact :rolleyes:
Welke datum is het trouwens ? En Waar?
ArisE2
Koninginnenacht 29 april Xlarge Amsterdam;)
azior
ik ben hier ook zeker weten naartoe... :)
Sabina
Kaartjes zijn binnen ... het feest kan beginnen :D :nervous:

dj_spare
hehe ik moet ook nog ff kaartjes scoren... hoe duur waren ze ook alweer? :rolleyes: :toothless
BeeJay
Damn, hier wil ik ook heen, alleen volgens mij is dit pas vanaf 21, toch ? Ik ben pas 18 :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement