return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Queensnight 2004: Armada Night - XL Amsterdam (pg. 6)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by Menno
Zo, kaartjes zijn binnen. Die lui van de ticketbox mogen ze echt afschieten van mij. Ruim 6 Euro voor de fee betaald :whip: :whip:

Wow, das schandalig, was altijd iets van 3,50.
Gaat dat voor ieder ticket gelden? nieuwe tarieven ofzo :rolleyes:
Menno
quote:
Originally posted by TranceFool
Wow, das schandalig, was altijd iets van 3,50.
Gaat dat voor ieder ticket gelden? nieuwe tarieven ofzo :rolleyes:


Tja weet het ook niet, maar het zuigt iig zwaar. Denk je een keer goedkoop uit te kunnen gaan, flikken ze zoiets.

Perry draait van 21.00 tot 22.00 en MIKE van 03.00 tot 05.00.

Meer Armada nieuws:

- This Monday we will release the long awaited new Signum single. This time they teamed up with vocalist Anita Kelsey. It's a big tune!

- We have scheduled some nice events for this year's summer. From Amsterdam to Ibiza. More info to be announced soon.

- Armin has just finalised a collaboration with M.I.K.E.. More info will follow soon. The track is hot!!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

http://www.armadamusic.nl/
emma
goooooooooooooooo armada :D :D
Roos22
Jippie ik heb er zin in!!!

Queensnight here we come! :)
Freezel
Dankzij Emma en dancelinx.com:

quote:
Vandaag gehoord van XL dat XL Orange waarschijnlijk tot 9 uur open blijft en misschien wel langer... Omdat de kaartverkoop zo verschrikkelijk hard gaat!!!


:) :tongue3 :crazy: :crazy:
ambs
f*ckers!!!!!!! Ik wil ook!! ze hebben hier niet eens koninginnendag! rukkers :(
Roos22
Kroontje op en er zelf wat van maken met wat oranjecider? ;)

We maken een dansje voor je Amber!
eieregooie
quote:
Vandaag gehoord van XL dat XL Orange waarschijnlijk tot 9 uur open blijft en misschien wel langer... Omdat de kaartverkoop zo verschrikkelijk hard gaat!!!


Dacht dat onderhand iedereen op de gastenlijst stond :p
ambs
quote:
Originally posted by Roos22
Kroontje op en er zelf wat van maken met wat oranjecider? ;)

We maken een dansje voor je Amber!


Roosje, jij ook hier?? ;)
Enn beterrrrr anders "I might have to kick some dutch butt" :p
franzelare
:D

idd roos hier, moet niet gekker worden!

kingw
He hallo,

Weet toevallig ook iemand het tijdschema van deze avond? Ik zag al ergens hoe laat MIKE en Perry moesten, maar in ben eigenlijk ook heeeeeeeel erg benieuwd naar de rest (zaal 2),

thanks for the info!!!(alvast)

Werner
HiGH_NrG
Volgens mij is hier nog niks over bekend... :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement