return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
שלום
View this Thread in Original format
VelenZ
;) סוף סוף אני יכול לרשום

שלום קוראים לי רן דיקשטיין
גר במושב שדי חמד (זה בשרון למי שלא מכיר)
בן 16.5
שומע trance , house & psytrance
אוהב את Tiesto , Armin Van Buuren
מקווה שיהיה כיף ואני יצליח ליתמזג ולעזור במה שאפשר.
שכחתי להוסיף ששגב המלך הביא אותי לכאן :)
Segev
סוף סוף אני לא לבד!!!!!111

ותרגעו הוא איתי הוא לא בא מבי יו :D

עמצתי את השיטה של שירן עוד חבר בדרך בימים הקרובים הוא כבר ירשום פה והיה לנו פורום חייייייייי

מי האחרי על המפה של הפורום יש לך טיפה עבודה
שדי חמד זה ליד כפר סבא תשנה את זה בקשה :D
Eitan E
היי אני איתן
מקווה שתשתלב פה מהר או מקסימום נעשה לך איזה טקס חניכה יפה או שמיכה


תשמע זה ששגב הביא אותך לפה לא זה לא פותר אותך מתשלום דמי חברות לפורום
שמגיעים ישירות אליי כמובן) ) סתם
אחי תהנה כאן כמה שאתה יכול כמוני:D
VelenZ
תודה אחי :)
Origin
ברוך הבא
צעיר TA

אני מה קוראים אותו "איגור" ח
תהנה והעיקר אל תיקח את האנשים פה רציני...:D
Shahar
ברוך הבא אחי!
אתה בטוח תאהב תמקום אם אתה אוהב טראנס
תקרא את הטרד חוקים כדי שלא יתנפלו עלייך סתם ככה....
אם אתה אוהב את טייסטו אז ישך טעם טוב וכבר 4\3 מהאנשים יאהבו אותך..:)
תהנה אחי
Origin
quote:
Originally posted by Shahar
ברוך הבא אחי!
אתה בטוח תאהב תמקום אם אתה אוהב טראנס
תקרא את הטרד חוקים כדי שלא יתנפלו עלייך סתם ככה....
אם אתה אוהב את טייסטו אז ישך טעם טוב וכבר 4\3 מהאנשים יאהבו אותך..:)
תהנה אחי


עוד פעם אתה אם טייסטו ?????????????חחחחח:whip:



























סתם אחי בצחוק !!;) :D
Shahar
מזה עוד פעם חחחח
מאז שאני שומע טראנס הוא מס' אחד אצלי
VelenZ
חחחח טיאסטו מאז ומתמיד היה המלך :)
Origin
quote:
Originally posted by Shahar
מזה עוד פעם חחחח
מאז שאני שומע טראנס הוא מס' אחד אצלי

אצל כול אחד מאיתנו יש את ההוא שאנחנו אוהבים יותר מכולם...
ובעזרתך הבנתי את זה !

תודה אחי:p

אני אוהב אותך...:)
אמממ.....טוב הגזמתי.....אני מחבב אותך...חחחחח:D

skelz
ברוך הבא!
אני קוראים אותי דודו! :)

שחר.. עוד פעם טייסטו?!!!@ER^
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתם :)
AnthemFreak
ברוך הבא גבר גבר!!
תהנה פה תעשה שטויות העיקר תחרוש על הפורום ותתרום

ויש מצב אני מכיר אותך?
היית באחת המסיבות האלה במושב.. שהיה איזה די ג'יי.. אומרים הוא אחד הטובים.. אחד קוריאם לו שירן טל
שמעת עליו?
:D ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement