|
שלום
|
View this Thread in Original format
| VelenZ |
;) סוף סוף אני יכול לרשום
שלום קוראים לי רן דיקשטיין
גר במושב שדי חמד (זה בשרון למי שלא מכיר)
בן 16.5
שומע trance , house & psytrance
אוהב את Tiesto , Armin Van Buuren
מקווה שיהיה כיף ואני יצליח ליתמזג ולעזור במה שאפשר.
שכחתי להוסיף ששגב המלך הביא אותי לכאן :) |
|
|
| Segev |
סוף סוף אני לא לבד!!!!!111
ותרגעו הוא איתי הוא לא בא מבי יו :D
עמצתי את השיטה של שירן עוד חבר בדרך בימים הקרובים הוא כבר ירשום פה והיה לנו פורום חייייייייי
מי האחרי על המפה של הפורום יש לך טיפה עבודה
שדי חמד זה ליד כפר סבא תשנה את זה בקשה :D |
|
|
| Eitan E |
היי אני איתן
מקווה שתשתלב פה מהר או מקסימום נעשה לך איזה טקס חניכה יפה או שמיכה
תשמע זה ששגב הביא אותך לפה לא זה לא פותר אותך מתשלום דמי חברות לפורום
שמגיעים ישירות אליי כמובן) ) סתם
אחי תהנה כאן כמה שאתה יכול כמוני:D |
|
|
| Origin |
ברוך הבא
צעיר TA
אני מה קוראים אותו "איגור" ח
תהנה והעיקר אל תיקח את האנשים פה רציני...:D |
|
|
| Shahar |
ברוך הבא אחי!
אתה בטוח תאהב תמקום אם אתה אוהב טראנס
תקרא את הטרד חוקים כדי שלא יתנפלו עלייך סתם ככה....
אם אתה אוהב את טייסטו אז ישך טעם טוב וכבר 4\3 מהאנשים יאהבו אותך..:)
תהנה אחי |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by Shahar
ברוך הבא אחי!
אתה בטוח תאהב תמקום אם אתה אוהב טראנס
תקרא את הטרד חוקים כדי שלא יתנפלו עלייך סתם ככה....
אם אתה אוהב את טייסטו אז ישך טעם טוב וכבר 4\3 מהאנשים יאהבו אותך..:)
תהנה אחי |
עוד פעם אתה אם טייסטו ?????????????חחחחח:whip:
סתם אחי בצחוק !!;) :D |
|
|
| Shahar |
מזה עוד פעם חחחח
מאז שאני שומע טראנס הוא מס' אחד אצלי |
|
|
| VelenZ |
| חחחח טיאסטו מאז ומתמיד היה המלך :) |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by Shahar
מזה עוד פעם חחחח
מאז שאני שומע טראנס הוא מס' אחד אצלי |
אצל כול אחד מאיתנו יש את ההוא שאנחנו אוהבים יותר מכולם...
ובעזרתך הבנתי את זה !
תודה אחי:p
אני אוהב אותך...:)
אמממ.....טוב הגזמתי.....אני מחבב אותך...חחחחח:D |
|
|
| skelz |
ברוך הבא!
אני קוראים אותי דודו! :)
שחר.. עוד פעם טייסטו?!!!@ER^
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתם :) |
|
|
| AnthemFreak |
ברוך הבא גבר גבר!!
תהנה פה תעשה שטויות העיקר תחרוש על הפורום ותתרום
ויש מצב אני מכיר אותך?
היית באחת המסיבות האלה במושב.. שהיה איזה די ג'יי.. אומרים הוא אחד הטובים.. אחד קוריאם לו שירן טל
שמעת עליו?
:D ;) |
|
|
|
|