|
רועי פלינר - התקליטן הנערץ
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
http://layla.ynet.co.il/forums/disp...id=1&mid=517605
ציטוט של אחד המפסטטים בפורום של לילה
שמגיב לרועי פלינר שניסה להסביר את משנתו לגבי הקו המוזיקלי שלו
אמרת שאתה יודע לקרוא קהל?
לקרוא קהל זה אומר לנווט אותו... למצוא את השילוב בין המוסיקה שאתה רוצה לנגן,המוסיקה שבא מפנים,שמגדירה אותך כאומן. כי DJ זה אומנות. אומנות שיש לה גם צד עסקי כמובן... גם DJ הוא אומן כמו צייר,פסל, וכו'.
האינטרקציה בין הDJ לבין הקהל זה היחוד של המקצוע הזה ושל האווירה במסיבה.
לעניינו...
DJ אמור לבוא לנגן את ה"אני מאמין שלו" אבל לא ראש בקיר... אלה להיות קפטן שמנווט את הספינה שלו לאן שהוא רוצה,אבל הוא חייב לדעת לשלוט על הצוות...(הקהל).
ועד ידי זה שאתה מנגן אך רק שירים מוכרים,מסחריים(אולי נותן קטע אחד או שתיים לא מוכרים בערב),איזה קריאת קהל זה?
תסביר לי בבקשה מה ההבדל בניך,לבין כל קלאבר ממוצע? טכניקה? טכניקה אפשר ללמד...
טעם במוסיקה? שיקשיב לך חודש שם בTLV,וכל אחד יוכל לתקלט בדיוק כמוך.
תלמד אותו למקסס,תביא לו את הקייס שלך...ומה ההבדל? הרי לכל קלאבר יש ת'טעם שלו במוסיקה,שהוא מסחרי. קצת היפ הופ,קצת דאנס,קצת קלאב-טראנס ו ניו-יורק עלאק האוס... וזה ממצע כל מסיבת חוגרים...
אז שוב מה ההבדל? איך את קורא את קהל בזה שאתה לא מעיז,לא מנסה,ובכלליות פשוט מנגן את אותם השירים כל עונה,כל שבוע,וכל שיר ושיר מוכר לקהל...?
אין שום דבר רע במסחרי... מסחרי זה אומר קטע שמצליח שאנשים אוהבים.
אבל לנגן כל הערב מסחרי...מה הקטע בזה? אין בזה שום קריאת קהל...
זה פשוט ללכת על בטוח.
אני טוען שאין שום הבדל בניך לבין כל בליין שילמדו אותו למקסס.
את לא DJ אתה תקליטן.
אתה לא מנגן אתה ממקסס.
אתה בוודאי ובטוח שלא,בשום פנים ואופן לא קורא קהל,אלה אתה שם מה שהקהל דורש,לא מה שהוא רוצה... קהל בגדול לא אמור להיות ספייץ במוסיקה.
הוא אמור לרצות מוסיקה שעושה לו טוב...
ועל ידי זה שאתה מנגן רק מסחרי,את אותם הז'אנרים כל הזמן,אותם השירים כל הזמן...
אתה מרגיל את הקהל לזה שהוא בא לקבל כל מה שהוא שומע ברדיו 24 שעות ביממה.
ואז אתה יוצר לופ... שבו אתה מנגן לקהל מה שהוא דורש,כי הוא דורש לשמוע מה שהוא שומע כל הזמן... כי הוא משלם כסף ופוחד משינויים... שהקהל בכלל לא יודע מה עוד יש שם,ובגלל כך הוא לא יודע מה הוא רוצה!
קצת כבוד לDJ שבעסק 9 שנים?
נכון מגיע לך כבוד. אף אחד לא יכול לקחת את ממך שאתה מנגן באחד מהמועדונים הטובים בארץ,ובארופא (?)...
אבל זה שאתה לא לוקח את הכבוד הזה,ואת הכוח הזה כדי לעשות משהו אמיתי...
למה אנשים במסיבות חוגרים בקושי מחייכים במסיבות? חוץ מהשיכורים כמובן...
בחו"ל היית? ראית שם איך אנשים שמחיים? איך יש שם אווירה מסויימת במסיבות? משהו קסום? איך יש אינטרקציה בין הקהל הDJ והמוסיקה שהוא מנגן?
במסיבת חוגרים הרגשת פעם משהו כזה? אתה תשקר אם תגיד שכן. כי זה פשוט לא קיים במסיבות חוגרים.
לא צריך ללכת לחו"ל... תלך למועדון שלך בימי חמישי\שישי.
בסולם של 1-10... תשפוט כמה הקהל נהנה בימי שבת,וכמה הקהל נהנה בליינים האחרים.
שנינו יודעים איפה הקהל נהנה יותר.
כל הקונספט של המסיבות חיילים סובב סביב התקווה שיגיע קהל,במקרה הטוב קהל "יפה" במקרה הרע קהל שמשלם. לא סביב הקונפט של מוסיקה טובה,ואווירה מסויימת.
הרי ברור לך טוב מאוד שמחוץ לארצנו הקטנטנה,לא היית עובד בשום מועדון. לא בגלל הסיגנון מוסיקה... אלה בגלל שאתה חסר ביצים מבחינת החומר שלך.
אין לך איזה סגנון שבא לך מהלב,ואם יש אותו ואתה לא מנסה לפחות לשלב אותו בערבים שלך זה עוד יותר גרוע... סימן שאתה מוכר את עצמך.
אז שוב....
יש סיבה לכך למה נגיד אתה לא מתארח ולא תיתארח בחיים בTLV ימי חמישי\שישי.
בעוד שזידן,ניסים ורועי היתארחו ויתארחו. כי האנשים הרצינים מבינים שאתה כDJ זה רק בלון מלא הליום,בלי משמעות אמיתית.
אתה כולה שם על ההזמנה.ואתה על העמדה רק מסיבות טכניות\קומסטיות\פרסומיות. כי מכירים ת'פרצוף שלך,ואנשים ידעו אם רשום להם פלינר על ההזמנה והוא לא יהיה בעמדה. לא בגלל המוסיקה...
בנינו... אפשר תוכל לשים דיסק ממוקסס לכל ז'אנר מסחרי,ואף אחד לא ישים לב להבדל...
אז תעשה לי טובה...
כבוד מגיע לך רק בגלל הפז"מ שלך בשוק.
לא מבחינת ההשגים שלך,המוסיקה שלך או שום דבר אחר
קיצר קטילות על פלינר והוא גם הגיב... מאוד מעניין לקרוא את הכל בפורום של לילה...
אני כבר הגבתי גם ומקווה שפלינר יענה
נגרום לו לשנוא את עצמו על הגועל שהוא מנגן |
|
|
| Flotser |
מסכן הוא נעלב
:(
ובכל זאת אני בטוח שהרבה פעמים המועדון או הליין קובע את המוזיקה
אבל עדיין,
אני חושב שפשוט צריך להצביע ברגליים
וגם הוא יכול לעשות את זה אם הוא מכבד את עצמו,
אם מגבילים אותו אז שלא יסכים לנגן במסיבה מה הבעיה?
אני בטוח הוא כבר עשה מספיק כסף |
|
|
| Scorchio |
בואנה אני מעריץ את הבנאדם הזה
הוא אמר את כל מה שאני חושב בערך על כל דיג'יי מסחרי בארץ הזאת בצורה הכי טובה שיש |
|
|
| oDrori |
| !!!שכל מוזיקלי + ביצים שליטה |
|
|
| KrazyDJs |
איזה קטילות..
העמדתם אותו במקום
והוא עדיין אותו זין מטומטם שמנגן מסחרי :tongue2
אחלה תגובה גם שלך אילן :p |
|
|
| KosmiK-G8 |
ראסמי מרגיז הקטע שהוא אומר שמכריחים אותו
בא חלי לעמוד מולו ולהגיד לו יחתחיכת אפס נמושה
אם יש לך עקרון ואחרי 9 שנים אתה עדיין לא עומד עליו
אז אתה לא רק תקליטן גרוע אתה בכלל בן אדם שצריך דחוף אבחון פסיכולוגי
חסר עמוד שדרה שכמוך
אבל השתדלתי להביע תגובה עניינית שהוא יוכל עוד לענות עליה |
|
|
| Shahar |
הוא מתחמק ואומר שזה זלזול
נקווה שאחרי התגובה האחרונה שכתבתי לו הוא יפסיק להתחמק ולהגיד זילזול |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
הוא מתחמק ואומר שזה זלזול
נקווה שאחרי התגובה האחרונה שכתבתי לו הוא יפסיק להתחמק ולהגיד זילזול |
הכי טוב להתחמק ככה אתה יכול ללכת בלי שאף אחד ישים לב |
|
|
| yahel222 |
תשמעו אל תזיינו תשכל
באמת מכריחים אותו לנגן את זה
וזה לא שאם הוא פתאום ביום שבת ינגן סט של סטיב לאולר אז כולם יתלהבו
פשוט חיילים זה מה שהם אוהבים ובגלל זה כל מסיבת חיילים זאת המוזיקה
לא רק בטיאלוי גם בכל המקומות בשרון וכל המסיבות חיילים בכלל
כי זה מה שאוהבים זה שיש פה 15 חיילים שאוהבים משהו אחר זה לא אומר שום דבר
זה מה שחיילים אוהבים ובגלל זה זה מה ששמים
שהיה דון דיאבלו בטיאלוי ואלה היה מפוצץ בהתחלה איך שהוא עלה התרוקן
כי לא מכירים את זה בכלל
ואם היה בא סטיב לאולר מישהו היה נשאר
איפה כולםפ היו בורחים
אין מה לעשות תשלימו עם זה שתצטרכו לחכות קצת שתהיו בני 23-24 |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by yahel222
תשמעו אל תזיינו תשכל
באמת מכריחים אותו לנגן את זה
וזה לא שאם הוא פתאום ביום שבת ינגן סט של סטיב לאולר אז כולם יתלהבו
פשוט חיילים זה מה שהם אוהבים ובגלל זה כל מסיבת חיילים זאת המוזיקה
לא רק בטיאלוי גם בכל המקומות בשרון וכל המסיבות חיילים בכלל
כי זה מה שאוהבים זה שיש פה 15 חיילים שאוהבים משהו אחר זה לא אומר שום דבר
זה מה שחיילים אוהבים ובגלל זה זה מה ששמים
שהיה דון דיאבלו בטיאלוי ואלה היה מפוצץ בהתחלה איך שהוא עלה התרוקן
כי לא מכירים את זה בכלל
ואם היה בא סטיב לאולר מישהו היה נשאר
איפה כולםפ היו בורחים
אין מה לעשות תשלימו עם זה שתצטרכו לחכות קצת שתהיו בני 23-24 |
אנחנו לא מזיינים בשכל
לבן אדם אין ביצים נקודה
וכן ממני ומאף אחד בארץ הוא לא יקבל כבוד כי הוא סתם אפס נקודה... לא חוכמה לעשות משהוא עושה
ולגבי מה האנשים אוהבים?
האנשים בארץ התרגלו לקבל מוזיקה שהם מכירים
זאת הסיבה שהם כבר לא מוכנים לשמוע משהו לא מוכר
זה רק מראה על בורות תרבותית של קהל החיילים
אבל לא הם אשמים
אלא משהתחיל להאכיל את הקהל בארץ בכמויות של מוזיקה מוכרת של אמ טי וי
ורועי פלינר הוא אחד האנשים האלה ולשים את הצירוף די גיי לפני השם שלו גורם לי להקיא
אז אני הולך עכשיו לחר"פ...
דברתי יותר מדי על האפש פלינר הזה
יכול להיות שזה כבר יביא לי איזה ג או 2 |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אנחנו לא מזיינים בשכל
לבן אדם אין ביצים נקודה
וכן ממני ומאף אחד בארץ הוא לא יקבל כבוד כי הוא סתם אפס נקודה... לא חוכמה לעשות משהוא עושה
ולגבי מה האנשים אוהבים?
האנשים בארץ התרגלו לקבל מוזיקה שהם מכירים
זאת הסיבה שהם כבר לא מוכנים לשמוע משהו לא מוכר
זה רק מראה על בורות תרבותית של קהל החיילים
אבל לא הם אשמים
אלא משהתחיל להאכיל את הקהל בארץ בכמויות של מוזיקה מוכרת של אמ טי וי
ורועי פלינר הוא אחד האנשים האלה ולשים את הצירוף די גיי לפני השם שלו גורם לי להקיא
אז אני הולך עכשיו לחר"פ...
דברתי יותר מדי על האפש פלינר הזה
יכול להיות שזה כבר יביא לי איזה ג או 2 |
כן אתה צודק אמטיוי אשם
צריך לסגור את הערוץ
בונא יא דפוק כל העולם יש אמטיוי ובכל העולםפ זה מה ששומעים ברדיו
ואתה שלא אוהב את זה אתה מיעוט כ"כ קטן שלאף אחד לא אכפת
אז בגלל חייל אחד לא ישנו את כולם
גם אם עכשיו יפתחו בארץ תחנה כמו איי די אנ טי
היא לא תלך טוב כי זו פשוט לא כזו מדינה
ולחר"פ בפסח???
למה |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by yahel222
כן אתה צודק אמטיוי אשם
צריך לסגור את הערוץ
בונא יא דפוק כל העולם יש אמטיוי ובכל העולםפ זה מה ששומעים ברדיו
ואתה שלא אוהב את זה אתה מיעוט כ"כ קטן שלאף אחד לא אכפת
אז בגלל חייל אחד לא ישנו את כולם
גם אם עכשיו יפתחו בארץ תחנה כמו איי די אנ טי
היא לא תלך טוב כי זו פשוט לא כזו מדינה
ולחר"פ בפסח???
למה |
מזה לא כזאת מדינה ???הבעיה פה זה האנשים שמאחורי המועדונים ...אלה שמארגנים את כל המסיבות האלה...! להם אין חוש מוזירה בגרוש ...ובגלל זה הם מכריחם את התקליטנים לשים מה שהקהל אוהב...כי הם מפחדים לחדש ..
בגלל שהקהל פה לא מוכן לזה...אבל בקרוב זה ישתנה |
|
|
|
|