|
Hoe komen jullie aan je nickname???? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| Jan Peter zou wel weer genant zijn :o |
|
|
| Tim81 |
Dus dat standbeeld op de Rode Steen in Hoorn staat er eigenlijk ter gelegenheid van jou!
 |
|
|
| jp |
| Nee maar ik kwam vroeger wel eens in die cafe's daar. De Beiaard, de Wereld... *nostalgie mode off* |
|
|
| Tim81 |
Haha, goeie ouwe tijd! Zelfs vroeger kwam ik daar zelden!!
Alleen met de kermis is het nog echt gezellig op de Rode Steen en 's zomers lekker op het terras zitten!!
Uitgaan zuigt in Hoorn! |
|
|
| Esrem |
ESther REMmelink...hoe leuk:s
Maar heb t ooit verzonnen voor mn emailadres en toen ging n vriendin van me, me zo noemen de hele tijd, dus nu ben ik er aan gewend. |
|
|
| Hitman |
Ik weet echt niet meer hoe ik op deze naam ben gekomen... Milhouse was al bezet door een of andere lul. Waarschijnlijk heb ik Hitman bedacht in een moment van totale verstandsverbijstering:o
Ik vraag me nu al 2 jaar af waarom ik nu zo heet:eek: |
|
|
| Chicane |
doe eens een gok :)
+1 |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik weet het nog steeds niet waarom ik New Wave gekozen heb.
Nieuwe golf? ofzo...wilde iets waar geen einde aan zou komen. Eerst wilde ik Endless Wave doen ofzo maar heb toch voor New Wave gekozen. geboorte van een golf ofzo....vage ....ben altijd al vaag in em hoofd dus niets nieuws :p |
New Wave is toch zo'n nichterige muziekstroming uit de 80's? |
|
|
| Fkwebeman |
Frank Kwebeman..
Fkwebeman, tja, moest iets invullen toen ik me hier aanmeldde, ik gebruik over het algemeen de nick Prosac, maar dan moet ik me opnieuw aanmelden, geen zin an |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by eieregooie
New Wave is toch zo'n nichterige muziekstroming uit de 80's? |
Ik dacht dat het iets met haar te maken had....
 |
|
|
|
|