|
Hoe komen jullie aan je nickname???? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Remy Dollé werd Remy D!!!
Lekker simpel :) |
|
|
| raoel |
Nou mijn echte naam is roel en ik vin RAUL Gonzalez Blanco de beste voetballer van de wereld. Zie mijn sig, de speler in het witte shirt.
Voor de niet voetbalkenners (of niet spaans sprekende) Raul spreek je uit als raoel.
Dus
Roel + Raul = RAOEL
Vandaar |
|
|
| Ding Chavez |
Mijnes komt uit een boek van Tom Clancy, ben eigenlijk begonnen deze nick te gebruiken met online gamen en d8 waarom op de forums ook niet :)
btw, het boek heet dus Rainbow Six |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Mijnes komt uit een boek van Tom Clancy, ben eigenlijk begonnen deze nick te gebruiken met online gamen en d8 waarom op de forums ook niet :)
btw, het boek heet dus Rainbow Six |
Waar gaat het boek over? Ik moet toch naar de bieb... |
|
|
| Dj Alpha |
duz ik moet dat boek lezen als imeer over jou wil wrtne :)
(sorry mensen ik was mezelf niet gheghe ;)) |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
duz ik moet dat boek lezen als imeer over jou wil wrtne :) |
Gelukkig is het nog wel te begrijpen wat DJ Alpha ons probeert duidelijk te maken:p :D
*LOL* |
|
|
| Ding Chavez |
Het gaat over een anti-terroristen eenheid die de wereld gaat redden :) klinkt een beetje standaard maar is echt cool, Tom Clancy zegt wel genoeg denk ik. In het NL heet ie trouwens "Uur van de waarheid" geloof ik.
GreetZ, DC |
|
|
| rellivisit |
| Tja, ik heet Roel, kwam al snel achter mijn paranormale :toothless gaven en het werd Rasta Roelelli. Om dat toch maar wat af te korten werd het Relli en ja ik bezoek elke x de site dus tja, dan maar rellivisit he. TADA! |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Tja, ik heet Roel, kwam al snel achter mijn paranormale :toothless gaven en het werd Rasta Roelelli. Om dat toch maar wat af te korten werd het Relli en ja ik bezoek elke x de site dus tja, dan maar rellivisit he. TADA! |
Wat is mijn dorpsgenoot en naamgenoot toch slim :) |
|
|
| Dj Alpha |
T kan zijn dat ik nu vet vaag ga lullen maaruh..
Relli, dat doet me denken aan rellen :p
En dan dat visit erachter, tsja..
Dan krijg ik hier de volgende gedachte bij:
2 september: Relli visits Beverwijk
9 september: Relli visits Breda
etc etc etc etc etc
:D:p:D |
|
|
| Mysteric |
Ik heet Eric....beetje Mystiek erbij...
MystEric |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
2 september: Relli visits Beverwijk
9 september: Relli visits Breda
etc etc etc etc etc
:D:p:D |
Relli on Tour:D:D:D
Hahaha
Offe...Relli Solo Tour:D:D:D |
|
|
|
|