return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Hoe komen jullie aan je nickname???? (pg. 11)
View this Thread in Original format
eieregooie
Ja, tis ook een nichterige jaren 80 haargel :p
Bailey
Heb maar de naam gebruikt van Trainwreck Koning Marco. Is natuurlijk zeer ironisch, gezien mijn mixkwaliteiten.:rolleyes: :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Ja, tis ook een nichterige jaren 80 haargel :p


Niet en met New Wave ja, das de beste haarlak die je kan kopen ;)

Maar New Wave is wel nichterig ja, dus dat klopt dat zijn naam van een nichterige muzieksoort komt :p
Phat B
Phat B = Vette B

vet als in stoer, B van mn achternaam (=Ferry Bol),
kreeg vroegah ook wel eens te horen: bol? ma je bent toch niet dik?

...bol=dik=vet=phat...

waarom met ph? omdat Phat vetter is dan Fat:D
anders krijg je zoiets als Fat Joe, en dat willen we natuurlijk niet:nervous:
websley
Mijn naam: Wesley

Vervang de hoofdletter "W" door een kleine, en stop een hoofdletter "B" tussen de "e" en de "s"
En nu komt het grappigste: Ben ik met registreren helemaal de hoofdletter "B" vergeten!!!:eek: Dus nu heb je gewoon "websley" i.p.v. het coolere: "weBsley":toocool:

:(
Phat B
quote:
Originally posted by websley
Dus nu heb je gewoon "websley" i.p.v. het coolere: "weBsley":toocool:

:(


ik zie t verschil ja, weBsley zou veel hoger op de cool-o-meter staan als websley:rolleyes: :p
TranceZoner
quote:
Originally posted by websley
Mijn naam: Wesley

Vervang de hoofdletter "W" door een kleine, en stop een hoofdletter "B" tussen de "e" en de "s"
En nu komt het grappigste: Ben ik met registreren helemaal de hoofdletter "B" vergeten!!!:eek: Dus nu heb je gewoon "websley" i.p.v. het coolere: "weBsley":toocool:

:(


Ik begon je net aardig te vinden...:(

































;)
websley
Om die blunder alleen al moet ik dus de grootste NLTA-nerd zijn!:p:p:p

quote:
Originally posted by TranceZoner
Ik begon je net aardig te vinden...:(

En dat terwijl ik je ALTIJD al aardig heb gevonden

:p;)
Ben_Lei
Mijn volledige naam is Ben Leisink > Ben_Lei . Typt wat sneller :D

word de laatste tijd ook wel Bennie Leiman genoemd, naar die jaren 70 zanger Benny Neyman. Je weet toch...

Vertigo
Ik kan meerdere gafe verklaringen voor mijn nickname geven, maar helaas heb ik het gewoon van een wijf in X-men met een streepjes pak... :(

Daveje
quote:
Originally posted by Vertigo
Ik kan meerdere gafe verklaringen voor mijn nickname geven, maar helaas heb ik het gewoon van een wijf in X-men met een streepjes pak... :(



:stongue:


euhm ja mijn naam... euhm ik heet dave enzo.. alles wat ook maar met me naam te maken had was al geregistreerd. Dus toen maar deze best wel nogal waardeloze naam:cool:
Passiva
Passiva... Activa.. Logisch :p

Alleen heeft een of andere stumper de alias 'Activa' nu in gebruik genomen terwijl dat mijn plan was :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Privacy Statement