|
Hoe komen jullie aan je nickname???? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| Ja het is wel een lekker nummertje ja! Vond alleen die lyrics een beetje tegenvallen hoor.... Niet qua text maar meer wat stem betreft. Ik had namelijk eerder zo'n stemmetje verwacht als uit CJ Bolland - The Prophet. maaaaaaaarja |
|
|
| Eye-Riz |
Maarruh Jukx, HOE KOM JIJ EIGENLIJK AAN JE NAAM?!?!?
Daar ben ik toch wel ERRUG benieuwd naar. En ook ben ik wel benieuwd naar Magrec's verhaal... (voor zover ik me kan herinneren hebben jullie het er nog niet bij gezet, maar ik heb eerlijk geen zin meer om dat te checken door de hele thread opnieuw te gaan lezen..) |
|
|
| Dj Lex |
Nou ik had hem dus nog niet. Ben ik nu een eikel :D? Hehe Bedankt iig.
Nou ik heet Alex, dus vul zelf maar in he, das niet zo lastig meer dan |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Nou ik had hem dus nog niet. Ben ik nu een eikel :D? Hehe Bedankt iig.
Nou ik heet Alex, dus vul zelf maar in he, das niet zo lastig meer dan |
Nou zeg! Is dat even toevallig! Ik had dat nummer ook niet en heet in het echt ook Alex!! :eek: echt waaaaaaaar.
En waarom mijn nickname Jukx is.... ik wordt al sinds jaar en dag Jukx genoemd om een of andere vage redenen die eigenlijk niemand (waaronder ikzelf) echt kent. Dus tja, vandaaaar. :) |
|
|
| OENKABOENKA |
LOL LOL LOL
Ik heet ook Alex. Echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een toeval en................. ik had Marco - Godd ook nog niet.
{-_-} |
|
|
| Sandman |
Ik heet (in werkelijkheid) Sander.... Jullie mogen de link leggen :D
En ik had marco ook nog niet... ben hem nu aan het dll.
Sandman |
|
|
| Dj Lex |
| Jezus wat is Alex een populaire naam zeg. Zomaar ff drie op dit forum. En dan te bedenken dat ik me vroeger schaamde ik me voor me naam, omdat er zo'n Amerikaanse serie was met een meisje die een chemisch goedje over zich heen had gekregen en die heette ook Alex. Heel veel meisjes trouwens in the USA. |
|
|
| OENKABOENKA |
Alex Mack bedoel je. Zo hette ze in de serie The secret world of Alex Mack. (Komt op de Belg ,Ketnet )daarom weet ik de naam.
{-_-} |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by OENKABOENKA
Alex Mack bedoel je. Zo hette ze in de serie The secret world of Alex Mack. (Komt op de Belg ,Ketnet )daarom weet ik de naam.
{-_-} |
ja klopt dat was die serie ja met die mensen van die fabriek die haar dan achterna jagen. Die was hier een tijdje gelden ook op tv op RTL 4 geloof ik. |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Jezus wat is Alex een populaire naam zeg. Zomaar ff drie op dit forum. En dan te bedenken dat ik me vroeger schaamde ik me voor me naam, omdat er zo'n Amerikaanse serie was met een meisje die een chemisch goedje over zich heen had gekregen en die heette ook Alex. Heel veel meisjes trouwens in the USA. |
Jesse is ook zo'n populaire naam in de USA, voor zowel jongens als meisjes..Ook een serie nu op Yorin ofzo.. Jesse met Christina Applegate.. Met haar vind ik het niet erg om mn naam te delen :D :D:D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Jesse
Jesse is ook zo'n populaire naam in de USA, voor zowel jongens als meisjes..Ook een serie nu op Yorin ofzo.. Jesse met Christina Applegate.. Met haar vind ik het niet erg om mn naam te delen :D :D:D |
Je hebt ook zo'n mooi liedje over je naam:
"...tell me all about our little trailer by the sea, Jesse you can always sell any dream to me... Jesse you can always sell any dream to meeeeeee laaaalaaaalaaallalalaaaa"
je zal met wel niet geloven, maar het is best een mooi nummer! :) |
|
|
| moogwai |
Oh ja.. ik zal ook maar een vertellen hoe ik aan 'moogwai' kom.... vorig jaar oktober (toen ik nog dag en nacht naar Magik 7 luisterde)
wilden ik hier reageren op een topic.. maa ja toen moest je eerst registreren en ik kon niet 1,2,3 iets verzinnen.. op dat moment luisterde ik naar Moogwai - Viola (armin van buuren remix)... hmm Moogwai dat is wel een coole naam dacht ik... en daar zit ik nu dus al een bijna een jaar aan vast :D |
|
|
|
|