return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
Hoe komen jullie aan je nickname???? (pg. 7)
View this Thread in Original format
Jukx
Ja het is wel een lekker nummertje ja! Vond alleen die lyrics een beetje tegenvallen hoor.... Niet qua text maar meer wat stem betreft. Ik had namelijk eerder zo'n stemmetje verwacht als uit CJ Bolland - The Prophet. maaaaaaaarja
Eye-Riz
Maarruh Jukx, HOE KOM JIJ EIGENLIJK AAN JE NAAM?!?!?
Daar ben ik toch wel ERRUG benieuwd naar. En ook ben ik wel benieuwd naar Magrec's verhaal... (voor zover ik me kan herinneren hebben jullie het er nog niet bij gezet, maar ik heb eerlijk geen zin meer om dat te checken door de hele thread opnieuw te gaan lezen..)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk


Thread voor eikels.. die Marco V - Godd nog nie hebbe... met direct DL erbij :)



Nou ik had hem dus nog niet. Ben ik nu een eikel :D? Hehe Bedankt iig.
Nou ik heet Alex, dus vul zelf maar in he, das niet zo lastig meer dan
Jukx
quote:
Originally posted by Dj Lex



Nou ik had hem dus nog niet. Ben ik nu een eikel :D? Hehe Bedankt iig.
Nou ik heet Alex, dus vul zelf maar in he, das niet zo lastig meer dan


Nou zeg! Is dat even toevallig! Ik had dat nummer ook niet en heet in het echt ook Alex!! :eek: echt waaaaaaaar.

En waarom mijn nickname Jukx is.... ik wordt al sinds jaar en dag Jukx genoemd om een of andere vage redenen die eigenlijk niemand (waaronder ikzelf) echt kent. Dus tja, vandaaaar. :)
OENKABOENKA
LOL LOL LOL

Ik heet ook Alex. Echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een toeval en................. ik had Marco - Godd ook nog niet.

{-_-}
Sandman
Ik heet (in werkelijkheid) Sander.... Jullie mogen de link leggen :D

En ik had marco ook nog niet... ben hem nu aan het dll.


Sandman
Dj Lex
Jezus wat is Alex een populaire naam zeg. Zomaar ff drie op dit forum. En dan te bedenken dat ik me vroeger schaamde ik me voor me naam, omdat er zo'n Amerikaanse serie was met een meisje die een chemisch goedje over zich heen had gekregen en die heette ook Alex. Heel veel meisjes trouwens in the USA.
OENKABOENKA
Alex Mack bedoel je. Zo hette ze in de serie The secret world of Alex Mack. (Komt op de Belg ,Ketnet )daarom weet ik de naam.

{-_-}
Dj Lex
quote:
Originally posted by OENKABOENKA
Alex Mack bedoel je. Zo hette ze in de serie The secret world of Alex Mack. (Komt op de Belg ,Ketnet )daarom weet ik de naam.

{-_-}


ja klopt dat was die serie ja met die mensen van die fabriek die haar dan achterna jagen. Die was hier een tijdje gelden ook op tv op RTL 4 geloof ik.
Jesse
quote:
Originally posted by Dj Lex
Jezus wat is Alex een populaire naam zeg. Zomaar ff drie op dit forum. En dan te bedenken dat ik me vroeger schaamde ik me voor me naam, omdat er zo'n Amerikaanse serie was met een meisje die een chemisch goedje over zich heen had gekregen en die heette ook Alex. Heel veel meisjes trouwens in the USA.


Jesse is ook zo'n populaire naam in de USA, voor zowel jongens als meisjes..Ook een serie nu op Yorin ofzo.. Jesse met Christina Applegate.. Met haar vind ik het niet erg om mn naam te delen :D :D:D

Jukx
quote:
Originally posted by Jesse


Jesse is ook zo'n populaire naam in de USA, voor zowel jongens als meisjes..Ook een serie nu op Yorin ofzo.. Jesse met Christina Applegate.. Met haar vind ik het niet erg om mn naam te delen :D :D:D


Je hebt ook zo'n mooi liedje over je naam:
"...tell me all about our little trailer by the sea, Jesse you can always sell any dream to me... Jesse you can always sell any dream to meeeeeee laaaalaaaalaaallalalaaaa"
je zal met wel niet geloven, maar het is best een mooi nummer! :)
moogwai
Oh ja.. ik zal ook maar een vertellen hoe ik aan 'moogwai' kom.... vorig jaar oktober (toen ik nog dag en nacht naar Magik 7 luisterde)
wilden ik hier reageren op een topic.. maa ja toen moest je eerst registreren en ik kon niet 1,2,3 iets verzinnen.. op dat moment luisterde ik naar Moogwai - Viola (armin van buuren remix)... hmm Moogwai dat is wel een coole naam dacht ik... en daar zit ik nu dus al een bijna een jaar aan vast :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement