|
Hoe komen jullie aan je nickname???? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
| M'n initialen in het Engels uitgesproken en dan fonetisch geschreven. |
|
|
| Cosmic |
Voorheen was het Cosmic_Guy. In die tijd kreeg je al snel de bekende woordgrapjes enzo...
Ik wilde eerst Tsunami als nick (hoe ironisch nu....), maar die was al bezet dus. En ik vond/vind Cosmic Gate een van de beste hardtrance-producers, dus toen werd het Cosmic. |
|
|
| New Wave |
Ik weet het nog steeds niet waarom ik New Wave gekozen heb.
Nieuwe golf? ofzo...wilde iets waar geen einde aan zou komen. Eerst wilde ik Endless Wave doen ofzo maar heb toch voor New Wave gekozen. geboorte van een golf ofzo....vage ....ben altijd al vaag in em hoofd dus niets nieuws :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by basvh
ik weet het niet dus zeg maar |
 |
|
|
| New Wave |
| Harde Bisexuele-pornosterretje |
|
|
| jp |
| Hoeren Bezoeker kan ook |
|
|
| SnuggLe |
| JP, hoe kom jij aan je nick? Tell us your real name ;) :p |
|
|
| New Wave |
Jp heeft het inderdaad altijd nog verzwegen.:p
Hij zal wel een hele verschrikkelijke naam hebben. Johannes Petrardus ofzo. Hij heeft wel zo'n revohoofd dus het zal me niets verbazen :D ;) |
|
|
| jp |
| Welnee, ik ben vernoemd naar gouverneur-generaal van de VOC uit de 17e eeuw. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Welnee, ik ben vernoemd naar gouverneur-generaal van de VOC uit de 17e eeuw. |
1619-1623 Jan Pietersz. Coen
Dus je echte nam is Jan Pieter :D? Valt best mee als het zo is :p |
|
|
| TranceZoner |
| Jan Pieter dus |
|
|
|
|