return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Hoe komen jullie aan je nickname???? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Trancetunnel
Nou ja, mijn naam heb ik ooit eens verzonnen voor een Trance-CD'tje die ik elke maand een beetje kopieerde hier in de buurt. -> Trancetunnel (verrassend niet?) Na 4 CD's gemaakt te hebben verkocht ik er van een serie ongeveer 75 stuks. Hij viel goed in de smaak (een beetje uplifting trance) en daar wilde ik een leuke naam voor verzinnen. (Het heeft totaal niks te maken met die TunnelTrance Force CD's, die kende ik nog niet eens toen) En ik vond Trancetunnel wel een beetje mysterieus klinken, vandaar.
Toen ben ik vorig jaar begonnen met een internet-site met MP3's
(toevallig ook maar Trancetunnel gaan noemen) en heb daar, totdat ik laatst van BlackHole een mail kreeg of ik al hun MP3's zou willen deleten, anders volgde aangifte bij buma & politie, bijna een half miljoen bezoekers gehad. Hier is de url. Trancetunnel MP3
:D
Little Theseus
quote:
Originally posted by Trancetunnel
Toen ben ik vorig jaar begonnen met een internet-site met MP3's
(toevallig ook maar Trancetunnel gaan noemen) en heb daar, totdat ik laatst van BlackHole een mail kreeg of ik al hun MP3's zou willen deleten, anders volgde aangifte bij buma & politie, bijna een half miljoen bezoekers gehad.


Wel balen zeg van die site. Echt verneukt dat veel sites zoals de jouwe en bijvoorbeeld trancerules.com de nek wordt omgedraaid.
Op zich kun je er op zitten wachten, maarja, ik vond het toch wel lekker om gratis albumpjes te downen! :clown:
Trancetunnel
tja..... 't was ook niet de enige reden dat Trancetunnel niet meer bestaat als MP3-site hoor. Er werd ook zo'n beetje 3/4 van de MP3's binnen een paar dagen van de servers verwijderd. En dan ben je het snel zat hoor:mad:
TranceFool
quote:
Originally posted by Trancetunnel
tja..... 't was ook niet de enige reden dat Trancetunnel niet meer bestaat als MP3-site hoor. Er werd ook zo'n beetje 3/4 van de MP3's binnen een paar dagen van de servers verwijderd. En dan ben je het snel zat hoor:mad:

Dat was idd klote van die servers. Ik heb altijd veel op jou site gezeten. Zeker in het forum. Zou eerst ook nog voor jullie gaan uppen weet je nog? Maar dat ging niet door door mn ISDN :(. Maaruh komt er nog wat nieuws?
Trancetunnel
quote:
Originally posted by TranceFool

Dat was idd klote van die servers. Ik heb altijd veel op jou site gezeten. Zeker in het forum. Zou eerst ook nog voor jullie gaan uppen weet je nog? Maar dat ging niet door door mn ISDN :(. Maaruh komt er nog wat nieuws?


Zeker weet ik dat nog wel, jij was altijd een van de vaste forum-bezoekers ja. Thanx nog voor dat. Enneh, ik ben bezig geweest met wat nieuws, in een soort van Forum (zelfde lay-out als deze, zelfde script) waarin dan een selecte groep mensen (zoals uploaders en de echte vaste bezoekers en zo)hun nieuwste vinyl-rips en andere nieuwe MP3's konden uitwisselen. Op zo'n manier heb je niet snel dat de MP3's van de servers verwijderd zullen worden, door beperkt data-verkeer en zo. Maar ja, toen ik die helemaal klaar had, is de complete site zo ineeens van de server verdwenen en zou ik helemaal opnieuw moeten beginnen. En daar had ik ff geen zin meer in.... en ik denk ook niet dat ik binnenkort nog zin krijg....
TranceFool
quote:
Originally posted by Trancetunnel


Zeker weet ik dat nog wel, jij was altijd een van de vaste forum-bezoekers ja. Thanx nog voor dat. Enneh, ik ben bezig geweest met wat nieuws, in een soort van Forum (zelfde lay-out als deze, zelfde script) waarin dan een selecte groep mensen (zoals uploaders en de echte vaste bezoekers en zo)hun nieuwste vinyl-rips en andere nieuwe MP3's konden uitwisselen. Op zo'n manier heb je niet snel dat de MP3's van de servers verwijderd zullen worden, door beperkt data-verkeer en zo. Maar ja, toen ik die helemaal klaar had, is de complete site zo ineeens van de server verdwenen en zou ik helemaal opnieuw moeten beginnen. En daar had ik ff geen zin meer in.... en ik denk ook niet dat ik binnenkort nog zin krijg....

Dat kan ik me voorstellen, daar krijg je echte kwaaie buien van, die klote servers. Is idd wel een cool idee :)
Vinyl Boy
Mijn naam is nog niet zo oud. Ik had Vinyl Baby - Vinyl Baby gedownload. vond dit wel een lekkere plaat en aangezien ik een jongetje ben, heb ik er Vinyl Boy van gemaakt.
Mijn oudere internet naam is IMPALA, die stamt uit de tijd dat ik net internet en ICQ kreeg, maar das weer en heeeeel ander verhaal
Jukx
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
Mijn naam is nog niet zo oud. Ik had Vinyl Baby - Vinyl Baby gedownload. vond dit wel een lekkere plaat en aangezien ik een jongetje ben, heb ik er Vinyl Boy van gemaakt.
Mijn oudere internet naam is IMPALA, die stamt uit de tijd dat ik net internet en ICQ kreeg, maar das weer en heeeeel ander verhaal


waar is die trouwens die tekst van uit je sig??? ik geloof dat ik meerdere mensen hier met die tekst heb zien rondlopen!
Rudy
quote:
Originally posted by Jukx


waar is die trouwens die tekst van uit je sig??? ik geloof dat ik meerdere mensen hier met die tekst heb zien rondlopen!


Dat zijn de Lyrics van Marco V - GODD

Vette plaat trouwens!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Jukx


waar is die trouwens die tekst van uit je sig??? ik geloof dat ik meerdere mensen hier met die tekst heb zien rondlopen!


Thread voor eikels.. die Marco V - Godd nog nie hebbe... met direct DL erbij :)

Vinyl Boy
quote:
Originally posted by Jukx
ik geloof dat ik meerdere mensen hier met die tekst heb zien rondlopen!


Ja, dat hoorde ik ook, beetje jammer, want ik was toch echt de eerste met deze sig. Die andere gast heeft er geloofik nog een fout in zitten ook.

houdoe!
Jukx
Ah! He bedankt jongens, ben hem gelijk aan het downloaden!! :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement