|
Hoe komen jullie aan je nickname???? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
Oh ja.. ik zal ook maar een vertellen hoe ik aan 'moogwai' kom.... vorig jaar oktober (toen ik nog dag en nacht naar Magik 7 luisterde)
|
ik snap wel dat je magik 6 bedoeld hoor :D
lol |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Blik
ik snap wel dat je magik 6 bedoeld hoor :D
lol |
Uiteraard.. typefoutje :D |
|
|
| Original |
| Ik ben eigenlijk dj en mix veel plaatjes van bekende djs onder mijn naam.:o |
|
|
| sndh |
| sander > san > sandah > sndh |
|
|
| DJ_Siesta |
| good old times! |
|
|
| HBtje |
ik vind niets
ik zeg niets
iedereen weet t toch al
en ben te lui om t voor te zeggen
:wtf: |
|
|
| Lynxx |
Voordat ik met het DJ virus besmet was, hield ik me met 2 dingen bezig, judo, en RC racen.
Beide deed ik in competitie verband en op een gegeven moment was er voor het RC racen een bepaalde klasse in opkomst, de 1:24 klasse, want daarme kon je ook binnen racen omdat ze zo klein waren. De auto's die je kon kopen waren echt ruk,en daarme kon je nooit winnen, dus heb ik echt F*cking veel euro's geinvesteerd in een draaibank en een freesbank en na een half jaar had ik de beste 1:24 auto van europa zo ongeveer (alleen had ik iemand anders ervoor nodig om er resultaten mee te behalen...).
Het volledig koolstofvezel gevalletje moest een naam hebben en na het toevallig zien van een natuurfilm over de Lynx werd dat dus: Lynx. Want: een Lynx is een "klein" supersnel en supersterk roofdier, en dat paste wel bij dat autootje, en ook wel een beetje bij hoe ik als judoka moest zijn...:D
Naja, omdat Lynx op TA al bezet was werd het dus Lynxx
Mooi verhaal he! |
|
|
| Magicbas |
Ehm, nou ik heet Bas, en vroegâh deed ik met een vriend fanatiek aan goochelen (close-up/card en een btje mental) en in die tijd kreeg ik ook internet. Toen moest ik dus al snel voor vanalles een nickname kiezen (waaronder ook Utopia :voor GlanisKanis )dus koos ik voor Magicbas...
Heb ik al eeuwen inmiddels en wordt door vele engelstaligen verkeerd begrepen (op een of andere manier denken ze dat ik een magiche karper ben ofzo:conf: :p )
Maar eigenlijk nooit meer de moeite genomen om een andere te nemen, mede omdat deze naam overal waar ik moet registreren nog vrij is :)
Al was MagicbasS nog een optie geweest voor TA natuurlijk :crazy: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by HBtje
iedereen weet t toch al
|
ik weet het niet dus zeg maar |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by basvh
ik weet het niet dus zeg maar |
hij was/is altijd erg geil, dus daarom HORNY BJORNY :p |
|
|
| TranceFool |
| Mwhehe mijn nick slaat inmiddels eigenlijk nergens meer op, want ben van de trance afgstapt :toothless |
|
|
|
|