return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
<< TA meeting @ Trance Energy 2001 >> (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Alpha
Haa, ik heb er wel zin in, vermaken ga ik mij wel daaro.. :)
M33tingpoint, tsja.. De vlaggenmast?? :D

Ik kna ook op stelten gaan lopen, dan kan ik mooi alles in de gaten gaan houden en jullie kunnen mij makkelijk vinden haha :)
moogwai
Ik ben ook present :)

quote:
Originally posted by blighty

. Ik heb persoonlijk het idee dat er mensen zijn geweest de ID&T hebben geholpen. Scott Bond book je niet zomaar.


Ehh.. Massive is van ID&T hoor ;)

Maar zowel Scott Bond op Massive en Judge Jules bij Qontact waren super aan alle positieve reacties te horen.
!_PeTrUs_!
We zien het allemaal wel op 20 Oktober

Maar we dwalen weer eens af........

SET TIME & PLACE!!

GReeTZ
blighty
Hoi all,

Inderdaad, we moeten een plaats en tijd afspreken,..wie is er er bekend in het Thialf stadium??

Greetz,
Blighty
Miss Proximus
Ben er wel eens geweest, maar je weet natuurlijk nooit hoe het eruit gaat zien :)

Is het niet een beetje vroeg voor een afspraak???
Dj Alpha
Laten we afspreken bij de koffieautomaat als je binnenkomt links de trap op :rolleyes:
LordGuuske
Volgens mij mag je daar helmaal niet komen (tenminste op de vorige TE moch dat (denk ik nie))..
michiel
quote:
Originally posted by LordGuuske
Volgens mij mag je daar helmaal niet komen (tenminste op de vorige TE moch dat (denk ik nie))..


ja, daar heb je gelijk in maar wij TA's hebben wel speciale voorrechten. We zijn niet zómaar een community, dus wij mogen er wel komen
vandaar

later

michiel
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Laten we afspreken bij de koffieautomaat als je binnenkomt links de trap op :rolleyes:


He, waarom spreken we niet gewoon in de hal af...

Dies nml wat overzichtelijker


:stongue: :stongue:

GReeTZ
blighty
Hoi all,

Weet je: we wachten gewoon tot het floorplan vrij gegeven wordt. Dan kunnen we zo'n Red Bull / Camel / Whatever standje kiezen,.:)

Greetz,
Blighty

TranceFool
quote:
Originally posted by blighty
Hoi all,

Weet je: we wachten gewoon tot het floorplan vrij gegeven wordt. Dan kunnen we zo'n Red Bull / Camel / Whatever standje kiezen,.:)

Greetz,
Blighty

Deze gozer heeft verstand :D:D
Dj Alpha
Ach we kunnen ook allemaal door de hal gaan bouncen en hopen dat we elkaar vinden, op gegeven moment loopt er een sliert van 25 man door de zaal en dan zijn we compleet gheghe :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement