return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
<< TA meeting @ Trance Energy 2001 >> (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Miss Proximus
of onder dat spandoek van TA dat aan het plafond hangt....OM DE NEK VAN ALFA!!! :whip: :whip: bitch


ennu: theseus....dat bedoelde ik dus NIET hè....leze is weer te moeilijk voor alle jongetjes.....dus t is echt waar!! je wordt blind van rukken!! stelletje wankers:o


WTF heb ik nou weer gedaan??? Naja...:conf: :conf: :conf:
Miss Proximus
Maarre Theseus...je hebt het over mééééér mensen die lef moeten hebben, met New Wave als voorbeeld. Na jah...dat begreep ik er dus uit :S

Ennu Alpha....grrrrrrrrrr :p
Flipper01
Ik ga binnenkort maar ff kaartjes halen en kijken wie er allemaal mee willen gaan!!

En hoe laat willen jullie afspreken???
Remy D
Ik ga van de week mijn kaartje halen. En de Trance Energy theme vind ik in iedergeval al SUPER. :D:D
TimeportE
quote:
Originally posted by Remy D
Ik ga van de week mijn kaartje halen. En de Trance Energy theme vind ik in iedergeval al SUPER. :D:D

Das toch de nieuwe van Gielen?.. hoe heet dat nummer als ik vragen mag dan kan ik em eff d/l :D:D:D
Mysteric
Yoohoo

ik kom terug op mijn besluit nooit meer naar TE te gaan. De vorige keer in de jaarbeurs was het kinderfeestje me niet echt bevallen namelijk. Mauro Picotto hield het peil hoog, maar verder was het een beetje jammer.
Maarja...met deze line-up ben ik toch gaan twijfelen. Ik geef TE nog een kans, de laatste dan.
Remy D
quote:
Originally posted by TimeportE

Das toch de nieuwe van Gielen?.. hoe heet dat nummer als ik vragen mag dan kan ik em eff d/l :D:D:D

Ik weet niet hoe die heet, alleen dat ie hem samen met Svenson heeft gemaakt.
basvh
ik heb de 22 oktober schoolonderzoeken dus dat word geen trance energy voor mij terwijl ik me er zo had op verheugd
!_PeTrUs_!
TIME & PLACE!!!!!!
Mysteric
ID&T kennende komt er in die basketball-hal wel weer zo'n broodje-beenham-tent...Of daar op een tribune in die hal. Das makkelijker meeten dan in de grote zaal. Uurtje of 1 zal iedereen wel binnen wezen toch?

Er worden trouwens 20.000 kaarten verkocht waarvan 500 VIP...

blighty
Hi,

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
TIME & PLACE!!!!!!


Juist!! Wie weet een goede locatie,..??

Greetz,
Blighty
Dj Alpha
Ach zover is het nog niet.. Als we nou eerst een goed floorplan hebben is het wat makkelijker
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement