return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
<< TA meeting @ Trance Energy 2001 >> (pg. 8)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by PadgeHog
Hey vergeet mij niet!! :D


Net als vroeger, Leeuwarden Links van het Podium!!!!!....jammer dat al die vriendjes/vriendinnetjes :toothless allemaal al met pensioen zijn (baan/kinderen etc) :S
Remy D
Heb echt geluk gehad, haalde zaterdag mijn kaartje en een paar uur later was het uitverkocht (In Haarlem dan). :D:D En ik was eigenlijk van plan om hem morgen pas te gaan halen. :)


Mzzl
Dr. Kuipers
Heb vandaag kaarten opgestuurd gekregen, dus ben ook van de partij.
Dat word weer vet feesten 20 oktober.
Heb er onwijs zin in.
Gielen draaide zo goed in Utrecht, hopelijk sluit ie het vet af in Heerenveen. Ben ook benieuwd naar Cross en Piu, ken eigenlijk weinig van die 2.
Maar voor meeting ben ik wel in.
Ben er wel met een stel andere, maar kan wel ff half uurtje tussenuit :)
Oja, weet iemand of ze streng zullen gaan controleren.
Ga nl. met een kameraad en 3 mooie dames (waarvan 2 zusjes en een lekkere vriendin) :), alleen zijn die net 16.
Zullen ze echt problemen gaan maken.
In Utrecht hebben ze niet gecontroleerd volgens mij, was toen ook maar 17, inmiddels 18, maar hoe zit dat met controle, ze zullen je toch wel binnen laten als je kaarten hebt neem ik aan?

ff offtopic:
Zijn er al mensen die naar Innercity gaan 29-12
Voorverkoop start 1 oktober :)
TimeportE
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

ff offtopic:
Zijn er al mensen die naar Innercity gaan 29-12
Voorverkoop start 1 oktober :)

Ik hoop dan te kunnen.. Ik wil echt zoooo graag, maar het moet goed zitten met het geld en mijn ouders (zoals sommige al weten :)).. Krijg het deze week waarschijnlijk te horen (hoop ik)
Little Theseus
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

In Utrecht hebben ze niet gecontroleerd volgens mij, was toen ook maar 17, inmiddels 18, maar hoe zit dat met controle, ze zullen je toch wel binnen laten als je kaarten hebt neem ik aan?

ff offtopic:
Zijn er al mensen die naar Innercity gaan 29-12
Voorverkoop start 1 oktober :)


Nee joh!
Alleen als je er echt uitziet als een baby kom je er niet in. 18 jaar is een richtlijn, id&t heeft wel is gezegd dat als ze zouden gaan controleren daarop gemiddeld iedereen meer dan een half uur later binnen is. Dat doen ze dus nooit.

En NATUURLIJK ga ik naar IC2001!!

Oja, nu we het toch hebben over het wel of niet toelaten tot feesten:
Met xtc kom je niet binnen (tenzij je het heel goed verstopt), maar hoe zit dat met herbals?
Remy D
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
3 mooie dames (waarvan 2 zusjes en een lekkere vriendin) :)


Tuurlijk komen die erin. :D
Bellie
quote:
Originally posted by Little Theseus

Oja, nu we het toch hebben over het wel of niet toelaten tot feesten:
Met xtc kom je niet binnen (tenzij je het heel goed verstopt), maar hoe zit dat met herbals?


Gewoon bij tussen je ballen en je pie-pie :D
Tja als je het gewoon in je sok verstopt dan ben je wel heel dom...

GREETZ!!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Bellie


Gewoon bij tussen je ballen en je pie-pie :D
Tja als je het gewoon in je sok verstopt dan ben je wel heel dom...

GREETZ!!


want......(works for me)
Little Theseus
-want daar voelen ze doorgaans altijd bij het fouilleren.

Je hebt dus een aantal keren mazzel gehad Miss P!

Alleen Bellie, ik draag geen strakke onderbroeken ofzo, dus das lastig. Ik neem gewoon de bijsluiter mee zodat ze kunnen zien wat het is en dat het legaal is en anders pech gehad.
Remy D
quote:
Originally posted by Little Theseus
-want daar voelen ze doorgaans altijd bij het fouilleren.

Je hebt dus een aantal keren mazzel gehad Miss P!

Alleen Bellie, ik draag geen strakke onderbroeken ofzo, dus das lastig. Ik neem gewoon de bijsluiter mee zodat ze kunnen zien wat het is en dat het legaal is en anders pech gehad.


Kijk dan heb je ook nog is een produkt PLAKBAND genaamd altijd makkelijk als je geen strakke onderbroeken draagt. :)

Little Theseus
:( :eek: :( :eek: :( :eek: :( :eek: :( AAAUUUU MN HAAR!!!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Little Theseus
-want daar voelen ze doorgaans altijd bij het fouilleren.

Je hebt dus een aantal keren mazzel gehad Miss P!

Alleen Bellie, ik draag geen strakke onderbroeken ofzo, dus das lastig. Ik neem gewoon de bijsluiter mee zodat ze kunnen zien wat het is en dat het legaal is en anders pech gehad.



HAHA, wat lache. Sorry hoor, maar je krijgt ze NIET mee naar binnen.

Handige tip: Stop ze in een wietzakje ofzo en plak ze dan in de binnenkant van je onderbroek ten hoogte van je rits/knopen van je (spijker)broek. Dan voelen ze alleen je rits/knopen en niet de troep die je naar binnen probert te smokkelen.

Ik ben wel eens op een feest geweest (:D LOL :D) en ze hebben het nog nooit ontdekt/gevonden.

GReeTZ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement