return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
<< TA meeting @ Trance Energy 2001 >> (pg. 6)
View this Thread in Original format
PadgeHog
Whehehehehehe da's een mooie theorie :D Zolang er maar niet een dag komt voor je dat je denkt: "Opeens weet ik het, ik word .... " :toothless
Little Theseus
opeens had ik het, ik word
TRANCEADDICT!!!! :D :D :D
Miss Proximus
hey padgehog! wie ben jij!!!!!! kom terug!!!!!!!! :)
Mysteric
Het begint al ergens op te lijken in Heerenveen...
Mojo
Hopelijk is het geluid nu ook beter daar in Thialf, vorige TE in thialf waar ik was kon je horen welk nummer draaide maar dat was ut ook wel zo'n beetje... vooruit, thialf krijgt een nieuwe kans.. IK KOM :D :D :D
PadgeHog
quote:
Originally posted by Mojo
Hopelijk is het geluid nu ook beter daar in Thialf, vorige TE in thialf waar ik was kon je horen welk nummer draaide maar dat was ut ook wel zo'n beetje... vooruit, thialf krijgt een nieuwe kans.. IK KOM :D :D :D


Het ligt aan de locatie niet aan het geluid want dat kan niet beter. Het is 1 van de duurste geluidssystemen ter wereld alleen wat doe je aan de buitenring he? :conf:
Mojo
quote:
Originally posted by PadgeHog


Het ligt aan de locatie niet aan het geluid want dat kan niet beter. Het is 1 van de duurste geluidssystemen ter wereld alleen wat doe je aan de buitenring he? :conf:


Ja oke dat bedoelde ik ook min of meer , lijkt me logisch dat het soundsystem wel in orde is , alleen jammer van die acoustiek van Thialf.. maar ik hoor geruchten dat die verbouwing mede i.v.m. de acoustiek zou zijn.. lets hope so, want het kan stukken beter
Little Theseus
Trance-Energy is uitverkocht!
Ja echt! Nu al!
Degenen die te lui waren om snel een kaartje te kopen zijn nu de lul, das balen, dat wordt veel naar 538 luisteren en bellen om er nog 1 te winnen... ja of Alpha's super fake ticket uitprinten ;)
Mysteric
Ik ken nog een gast die wilde ook gaan, maar moet ff wachten tot het einde van de maand, ivm z'n loon. Beetje lullig voor hem...

de line-up tijden:
Klubbheads 22:00 - 23:15
Scott Bond 23:15 - 00:30
Judge Jules 00:30 - 02:00
Mario Piu 02:00 - 03:30
Cross! 03:30 - 05:00
Sjohan G. 05:00 - 07:00

't feest begint dus al vroeg...moet om 23:00 al wel binnen wezen eigenlijk
basvh
quote:
Originally posted by Little Theseus
Trance-Energy is uitverkocht!
Ja echt! Nu al!
Degenen die te lui waren om snel een kaartje te kopen zijn nu de lul, das balen, dat wordt veel naar 538 luisteren en bellen om er nog 1 te winnen... ja of Alpha's super fake ticket uitprinten ;)


weet je zker dat het uitverkocht is want op de website staat niks

Little Theseus
quote:
Originally posted by Mysteric
Ik ken nog een gast die wilde ook gaan, maar moet ff wachten tot het einde van de maand, ivm z'n loon. Beetje lullig voor hem...
't feest begint dus al vroeg...moet om 23:00 al wel binnen wezen eigenlijk


Bedankt voor die tijden man!
Enne, ook voor Basvh: voor zover ik het heb begrepen is het nog niet offcieel uitverkocht, maar als je dus nu nog een kaartje wil kopen loop je wel grote kans "nee" te krijgen. Bijna alle ticket service adressen zijn gestopt met verkopen, en pas als de overige adressen hun kaarten kwijt zijn dan wordt officieel bekendgemaakt dat het uitverkocht is. De kans dat je nu nog een kaart kan krijgen is echter nihil :s.
NiTro
Heet dat nummer niet Svenson and Gielen - Twisted?

Greetz,
NiTro
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement