return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
<< TA meeting @ Trance Energy 2001 >> (pg. 9)
View this Thread in Original format
YojiBiomehanika
In je sok tussen je 2 grootste tenen... werkt bij mij altijd..
ze gaan je toch echt niet alles uit laten trekken??? duurt toch veel te lang?
Little Theseus
Genoeg gelul over drugs, nu ff terzake:
tis nogal lastig een goede tijd af te spreken, omdat een mooie tijd om af te spreken daar wel MOET zijn terwijl een goede dj draait. Jammer dan.

Iemand hier zei dat je vorig jaar rond het dj platform kon lopen, en dat het misschien een goed id was om daarachter af te spreken. ALS je er achter kan komen, dan spreken we DAAR af, en zo niet, dan spreken we rechtsvooraan de drankhekken van de zaal.
Als het een ronddraaiend platform in het midden van de zaal is(zoals op sensation bijv.) dan zijn we gewoon de lul en dan spreken we rechts van de dichtsbijzijnde drankstore ten opzichte van de dj. Klinkt ingewikkeld, maar is vrij simpel, het is niet anders, een floorplan komt namelijk niet (aldus de mail-beantwoorder van de trance energy info), of er moet hier iemand thialf insneaken een dag vantevoren en ons inlichten.
DUS: WE SPREKEN OM 2 UUR PRECIES ACHTER HET DJ PODIUM AF!!
Dan is JudgeJules waarschijnlijk nog wel bezig (uitloop) en Cross gaat dan net beginnen.
Prox, I look forward naar je TA spandoekie :)
TOT DAN!
Remy D
quote:
Originally posted by Little Theseus

DUS: WE SPREKEN OM 2 UUR PRECIES ACHTER HET DJ PODIUM AF!!

Ik vind het leuk dat je met een tijd komt maar om 2 uur ben ik al te ver heen om nog op tijd op een meeting te komen. Kan het ietsje vroeger???? :)
Miss Proximus
:) Ik hoop dat ik kom, volgende week de uitslag van de MIX KAMPIOENSCHAP van TWIX :D

Stel dat mijn vriend mag draaien dan spreken we daar toch gewoon af? Om zo en zo laat voor het podium waar hij draait ofzo :)

Maar maak eerst maar een andere afspraak en dan kunnen we het altijd nog aanpassen :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Remy D

Ik vind het leuk dat je met een tijd komt maar om 2 uur ben ik al te ver heen om nog op tijd op een meeting te komen. Kan het ietsje vroeger???? :)

IDD, helemaal mee eens. Om 2 uur ben ik helemaal 'in to the music'dat ik echt geen benul heb waar ik ben. Maar ik kom wel als we wat vroeger afspreken!!!!!!!

GReeTZ
Little Theseus
Mij best, kom maar op met die suggesties, ik zorg wel dat ik wat eerder in Thialf sta :)
!_PeTrUs_!
Doe maar rond een uurtje of 12.00, dan ben ik nog wel helder van geest :)
Flipper01
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Doe maar rond een uurtje of 12.00, dan ben ik nog wel helder van geest :)

Het maakt mij niet zo heel erg veel uit.. Maar 12:00 uur vind ik ook een mooie tijd!!
Jammer dat er geen floorplan vrijgegeven wordt :(
blighty
Hoi TE-gangers :D

Ik heb de thread nog een beetje doorgespit en als het goed is zijn we met 16 TA's present, namelijk:

Blighty
Little Theseus
Miss Proximus
HiGH_NrG
!_PeTrUs_!
Dj Alpha
Moogwai
Michiel
Remy D
Mysteric
Flipper01
Mojo
BeLLiE
Glaniskanis
PadgeHog
Dr. Kuipers

Een meetingsplaats in de buurt van de DJ-booth lijkt me inderdaad de meest handige optie. Dan heb je tenminste een vast punt van waaruit je kan zoeken (mocht dit noodzakelijk zijn) Haha, jullie kunnen mij in ieder geval herkennen aan het spandoek met: "THE JUDGE WON'T BUDGE" :D

Hoe kleden jullie jezelf by the way?????

Greetz,
Blighty
Darkzwever
Eej mense,

mijn account blijkt nog te bestaan en ik mot zegge dat ik zeker wel naar TE ga, en ook weleens wat van die andere trance-addiktjes wil zien :eyes: Voor de andere mense die mij niet kenne ik ben ook TGX member samen met vriendje Stokvis Glaniskanis en kom us lang op IRC zou ik zegge :toothless

Darkzwever

moogwai
Oke ik ben nu zeker present.. VIP-kaartje veilig opgeborgen.. nu alleen nog een lange tocht naar het verre Friesland overleven :D

En brakke kabouter.. leuk dat je ook komt ;)
rellivisit
Count me in. Ben er ook. Tja je moet iets met vrijkaartjes he.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Privacy Statement