|
<< TA meeting @ Trance Energy 2001 >> (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Thnx for the times!!
Ik ben blij dat ik m'n ticket al klaar heb liggen!! |
|
|
| Bellie |
Wooohoooo!!
Heb vandaag mn kaartje gehaald!!!Dus BeLLiE is ook van de partij.
Vorig jaar was niet het hele stadion gebruikt en kon je ook achter het podium langs.Als dat nou weer zo is kan je daar afspreken.Makkelijker kan niet.:D
GREETZ!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Mooi dat er zoveel gaan. Ik ben ook van de partij met al mijn mede Terror Tukkers

Heel vakkie P gaat mee. LOL :) |
|
|
| Bellie |
O ja effe voor de duidelijkheid TE is nog NIET uitverkocht.Ik had gisteren mn kaartje gehaald en heb gevraagd of er nog veel kaarten waren.Er zijn er niet veel meer maar d'r is nog wel.Gewoon naar postkantoor gaan!!
GREETZ!!
 |
|
|
| @ddicted |
He !_PeTrUs_! moet dat plaatje nou zo groot ??
:D :toothless :toothless :D |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by Mojo
Hopelijk is het geluid nu ook beter daar in Thialf, vorige TE in thialf waar ik was kon je horen welk nummer draaide maar dat was ut ook wel zo'n beetje... vooruit, thialf krijgt een nieuwe kans.. IK KOM :D :D :D |
Vlaggen moeten akoestiek Thialf verbeteren
Uitgegeven: 25-8-2000 9:05
HEERENVEEN - IJsstadion Thialf in Heerenveen werpt 340 vlaggen in de strijd om de akoestiek te verbeteren. De omroeper is bij grote evenementen vaak slecht te verstaan, omdat het geluid tegen de staalconstructie kaatst.
Om dat in de toekomst te voorkomen, hangt de stadiondirectie de vlaggen tussen de spanten van de hal. De doeken moeten het geluid opvangen. Tweehonderd vlaggen hebben de nationale kleuren van de ongeveer honderd landen die zijn aangesloten bij de Internationale Schaats Unie (ISU). De andere 140 zijn beschikbaar voor sponsorlogo's. |
|
|
| Bellie |
DUIDELIJK!! :)
Is dat ook weer opgelost.
GREETZ! |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Ja maar, uitgaande van de bevolkingsdichtheid in noordelijk nederland t.o.v. de rest van nederland lijkt het mij dat er meer mensen ver moeten reizen, dan mensen die r dicht bij wonen.....
Volgens mij hebben ze een dealtje met de NS ;) :D |
kijk, over analytisch denken gesproken :cool:
later
michiel |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Mooi dat er zoveel gaan. Ik ben ook van de partij met al mijn mede Terror Tukkers

Heel vakkie P gaat mee. LOL :) |
[off topic] heyhey, ken jij Martijn Kits ook dan? :) [/off topic]
hey luitjes.....misschien tot daar dan, ik heb nog geen ticket maar ik wacht op een uitnodiging :) |
|
|
| Bellie |
Ok als ik het goed heb zijn dit dus de TA-ers die naar Trance Energy gaan:
     
- Blighty
- Little Theseus
- Miss Proximus (??)
- HiGH_NrG
- !_PeTrUs_!
- Dj Alpha
- Moogwai
- Michiel
- Remy D
- Mysteric
- Flipper01
- Mojo
- BeLLiE
- Glaniskanis
     
Correct me if im wrong!!
GREETZ!! |
|
|
| PadgeHog |
| Hey vergeet mij niet!! :D |
|
|
|
|