return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
<< TA meeting @ Trance Energy 2001 >> (pg. 5)
View this Thread in Original format
Sandman
Ik denk dat ik niet ga... Ik zit een beetje krap bij kas en heb nog een motor rijbewijs te halen. dus helaas zal ik het moeten overslaan.


Respect festival was al duur vond ik..(voor zo'n klein feestje dan!)


Oh ja, ik wist dat er mensen daar aan het filmen waren. En eindelijk heb ik het filmpje van respect festival gevonden...

Film van Respect festival (ongeveer 12 mb)


Dus als je het wil zien, kan je op de link klikken.


Sandman
Flipper01
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Ach zover is het nog niet.. Als we nou eerst een goed floorplan hebben is het wat makkelijker


Dat lijkt me ook t beste!!
Misschien dat we t beste in die Chill-out zaal kunnen afspreken of bij zo'n Camel stand als die er weer staat.
Weet iemand trouwens ook hoe laat de DJ's draaien??
moogwai
quote:
Originally posted by blighty
Hi,

Juist!! Wie weet een goede locatie,..??

Greetz,
Blighty


That's the problem...

Wie is er al in het vernieuwde thialf geweest ???
Little Theseus
misschien als ik nou heel veel pindakaas ga eten dat ik dan goed genoeg kan schaatsen zodat ik in thialf mag trainen en dan weet ik hoe het er daar uitziet en dan kunnen we een plek afspreken....


:rolleyes:
PadgeHog
Hmmmzzz.. zal ik m'n floorplan van vorig jaar er eens bijzoeken? :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Flipper01



Weet iemand trouwens ook hoe laat de DJ's draaien??


Het begint om 21:00 uur met de klubbheads.
Daarna gewoon de volgorde van de DJ's zoals op de site staat aangegeven. Meestal draaien ze 1 1/2 uur ofzo...
@ddicted
Waarom is het eigenlijk weer in heerenveen ? een beetje centraler kan toch wel nou mot ik weer 3u meet de trein mee
:conf: :conf:
Mysteric
klubheads: 22:00 - 23:15

en Gielen: 5:00 - 7:00

meer tijden zijn er nog niet...
BooMBooM
ik hoop dat ik die foto erop krijg maar zo ziet het nieuwe stadion er als het goed is uit
Miss Proximus
quote:
Originally posted by @ddicted
Waarom is het eigenlijk weer in heerenveen ? een beetje centraler kan toch wel nou mot ik weer 3u meet de trein mee
:conf: :conf:


nou mooi is dat! als mensen uit het noorden 3 uur met de trein moeten naar utrecht...dat mag....en als jij een x moet is het gelijk weer niet goed? :p hehe...dan wordt het op een houtje bijten als je s naar de love parade wilt :)

PadgeHog
quote:
Originally posted by Miss Proximus


nou mooi is dat! als mensen uit het noorden 3 uur met de trein moeten naar utrecht...dat mag....en als jij een x moet is het gelijk weer niet goed?


Hey Leeuwarder!! :) Ik lsuit me bij je aan ;) en hoe ga jij erheen?? :D
@ddicted
Ja maar, uitgaande van de bevolkingsdichtheid in noordelijk nederland t.o.v. de rest van nederland lijkt het mij dat er meer mensen ver moeten reizen, dan mensen die r dicht bij wonen.....

Volgens mij hebben ze een dealtje met de NS ;) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement