|
Voetbal.........discussie!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
0-1 Kluivert
0-2 van Nistelrooij
1-2 Keane |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Mensen, het wordt gewoon 0-1. Kluivert scoort in de 69ste min. :D:D |
Vanwaar dat specifieke getal 69???
Vraag ik me toch af. |
|
|
| Boss |
hmmmmm.... 1-0, voor nederland
(of kan 't ook gelijkspel worden? :conf: ?..... dan wordt het namelijk 1-1..)..
heb dus geen verstand van voetbal he.. :rolleyes: |
|
|
| Gekhous |
| sorry dat ik de positieve sfeer moet gaan breken, maar 2-1 Ierland... weet niet wie er bij Ierland opgestelt staan (en ook geen zin om ff boekkie erbij te pakken), maar het Nederlandse doelpunt is van Kluivert |
|
|
| Miss Proximus |
| ooooow! nu komt de aap uit de mouw! ik word helemaal niet serieus genomen!:eyes: |
|
|
| -=WVG=- |
He wat zie ik nu...steeds meer voetbal in het Holland-forum...
Mooooi :)
Ok, mijn voorspelling...1-3
Ik denk dat Ruudje er toch zeker 2 tegen de touwen werkt en onze andere wereldspits Kluivert kopt de 3e binnen...
Voor Ierland zal Keane wel gaan scoren uit een penalty (veroorzaakt door Mark v Bommel...de lul) :)
jah, zo gaat het worden...
(Ok, ik hoop dat het zo gaat worden :)) |
|
|
| Blik |
ff een inside opmerking:
3 verdedigers die normaal in de basis staan bij Ierland zijn nu geblesseerd.......
0-3 voor nederland, die kluivert kopt er inderdaad eentje naar binnen |
|
|
| Dj Alpha |
Ook al zijn er 3 verdedigers geblesseerd, onderschat ze niet!
Dat is vaak het probleem met ons elftal van Oooooh dat doen we wel ff.
Nou mooi niet he, t wordt een pittig wedstrijdje en iedereen weet wat er gebeurt als we deze niet winnen.. Idd, dan gebeurt er NIX :sadgreen: |
|
|
| DJ_Massive |
aah het wordt een superwausie wedstrijd zaterdag:
0-1 Overmars
0-2 Van Nistelrooy
1-2 Roy Keane (vrije trap!)
1-3 Hasselbaink (penalty!)
zo denk ik |
|
|
| Muppet |
Denk 2-3
0-1 Kluivert
0-2 overmars
1-2 keane
2-2 andere ierse mogool
2-3 nistelrooy(laatste minuut)
en ik denk dat ned net zo speeld als toen tegen protugal goed erg goed zelfs alleen dat ze weer pech hebben en weer op 2-2 komen maar dan hebben wij nu van nistelrooy
Greetz Muppet |
|
|
| Gekhous |
| maar geen Davids meer :( |
|
|
| michiel |
kluivert is zo'n teringhomo, ik hoop dat hij minstens 2 benen breekt
verder hoop ik dat mark goed speelt anders gaat hij weer kaarten krijgen en verliezen we het middenveld
stam/hofland/melchiot/van der saar :p is wel goed genoeg om er geen 1 door te laten
het zal denkik 2/3-0 worden
2 doelpunten door de spitsen, 1 van het middenveld
later
michiel |
|
|
|
|