return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Voetbal.........discussie!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Alpha
0-1 Kluivert
0-2 van Nistelrooij
1-2 Keane
raoel
quote:
Originally posted by TranceFool
Mensen, het wordt gewoon 0-1. Kluivert scoort in de 69ste min. :D:D


Vanwaar dat specifieke getal 69???
Vraag ik me toch af.
Boss
hmmmmm.... 1-0, voor nederland
(of kan 't ook gelijkspel worden? :conf: ?..... dan wordt het namelijk 1-1..)..
heb dus geen verstand van voetbal he.. :rolleyes:
Gekhous
sorry dat ik de positieve sfeer moet gaan breken, maar 2-1 Ierland... weet niet wie er bij Ierland opgestelt staan (en ook geen zin om ff boekkie erbij te pakken), maar het Nederlandse doelpunt is van Kluivert
Miss Proximus
ooooow! nu komt de aap uit de mouw! ik word helemaal niet serieus genomen!:eyes:
-=WVG=-
He wat zie ik nu...steeds meer voetbal in het Holland-forum...

Mooooi :)

Ok, mijn voorspelling...1-3

Ik denk dat Ruudje er toch zeker 2 tegen de touwen werkt en onze andere wereldspits Kluivert kopt de 3e binnen...

Voor Ierland zal Keane wel gaan scoren uit een penalty (veroorzaakt door Mark v Bommel...de lul) :)

jah, zo gaat het worden...

(Ok, ik hoop dat het zo gaat worden :))
Blik
ff een inside opmerking:

3 verdedigers die normaal in de basis staan bij Ierland zijn nu geblesseerd.......

0-3 voor nederland, die kluivert kopt er inderdaad eentje naar binnen
Dj Alpha
Ook al zijn er 3 verdedigers geblesseerd, onderschat ze niet!
Dat is vaak het probleem met ons elftal van Oooooh dat doen we wel ff.
Nou mooi niet he, t wordt een pittig wedstrijdje en iedereen weet wat er gebeurt als we deze niet winnen.. Idd, dan gebeurt er NIX :sadgreen:
DJ_Massive
aah het wordt een superwausie wedstrijd zaterdag:

0-1 Overmars
0-2 Van Nistelrooy
1-2 Roy Keane (vrije trap!)
1-3 Hasselbaink (penalty!)

zo denk ik
Muppet
Denk 2-3
0-1 Kluivert
0-2 overmars
1-2 keane
2-2 andere ierse mogool
2-3 nistelrooy(laatste minuut)

en ik denk dat ned net zo speeld als toen tegen protugal goed erg goed zelfs alleen dat ze weer pech hebben en weer op 2-2 komen maar dan hebben wij nu van nistelrooy

Greetz Muppet

Gekhous
maar geen Davids meer :(
michiel
kluivert is zo'n teringhomo, ik hoop dat hij minstens 2 benen breekt
verder hoop ik dat mark goed speelt anders gaat hij weer kaarten krijgen en verliezen we het middenveld
stam/hofland/melchiot/van der saar :p is wel goed genoeg om er geen 1 door te laten
het zal denkik 2/3-0 worden
2 doelpunten door de spitsen, 1 van het middenveld

later

michiel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement