|
Voetbal.........discussie!!!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Fredje van der Hoorn...! |
Wie? |
|
|
| TimeportE |
| misschien is het een slim idee om de titel van deze thread eff te veranderen.. naar eredivisie 2001 ofzo :) |
|
|
| Remy D |
| Pierre, dat staat al vast. En Ajax is met KERST al kampioen. :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Remy D
Pierre, dat staat al vast. En Ajax is met KERST al kampioen. :D |
haha met de kerst jah :-) heerenveen is nu al kampioen :D:D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Wie? |
WTF !!!? Jij durft hier te beweren dat je deze held niet kent ??
Goeiendag zeg...
Klik maar snel op onderstaande link...
(Ja deze: http://www.fredvanderhoorn.nl )
:D |
|
|
| Dj Lex |
haha dan heb je het ook slecht bekekn zeg als je spits ben bij FC Den Bosch. Dus hij wordt topscorer? Van de onderste regionen dan hehe.
j/k |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
haha dan heb je het ook slecht bekekn zeg als je spits ben bij FC Den Bosch. Dus hij wordt topscorer? Van de onderste regionen dan hehe.
j/k |
hehe LOL
Fredje is centrale Middenvelder van FCDB en aanvoerder van FCDB en ook van mijn team van onze competitiemanager :) |
|
|
| Little Theseus |
A
J
A
X
KAMPIOEN!!! |
|
|
| SpeakerfreaK |
| Nederland - Estland 2-3 |
|
|
| Dj Lex |
| Nederland - Estland 2-1 |
|
|
| Muppet |
Nederland-estland 1-2 of als ze er nog zin in hebben en het echt willne laten zien dat ze toch kunnen voetballen 7-0
Greetz Muppet |
|
|
| Blik |
| 0-7 voor Estland....... |
|
|
|
|