|
Voetbal.........discussie!!!!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ken er trouwens wel meer hoor. Heel veel zijn er hier gewoon voor Ajax. |
En terecht!!! :D:p :D:p |
|
|
| DJ_Siesta |
niet gaan laggen maar ik ben voor
S.C HEERENVEEN, zal hier wel de enige zijn,
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
niet gaan laggen maar ik ben voor
S.C HEERENVEEN, zal hier wel de enige zijn,
GreetZ GERRIT!! |
Iemand uit me klas in Spijkenisse, Rotterdam, dus is ook voor Heerenveen, dus zo gek is het niet eens. Spelen best leuk voetbal |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Iemand uit me klas in Spijkenisse, Rotterdam, dus is ook voor Heerenveen, dus zo gek is het niet eens. Spelen best leuk voetbal |
nu wel weer, ze voetballen nu weer eens superdeflex, wie weet de newe kampioen :D:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
nu wel weer, ze voetballen nu weer eens superdeflex, wie weet de newe kampioen :D:D |
nu moet je natuurlijk niet gaan overdrijven. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
nu moet je natuurlijk niet gaan overdrijven. |
doek niet maar egt waar, ze zijn nu heel goed :D:D, Ajax is misschien nog de grootste tegenstander maar de rest (psv en feyenoord) hebben dit jaartje een dipje
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
doek niet maar egt waar, ze zijn nu heel goed :D:D, Ajax is misschien nog de grootste tegenstander maar de rest (psv en feyenoord) hebben dit jaartje een dipje
GreetZ GERRIT!! |
Feyenoord gaat juist vlammen dit jaar denk ik. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Iemand uit me klas in Spijkenisse, Rotterdam, dus is ook voor Heerenveen, dus zo gek is het niet eens. Spelen best leuk voetbal |
Ja ik vind heerenveen best gein spelen maar licht het nou aan mij of hebben zij altijd scandinavische aankopen?... BTW.. Lurling Rulez!! HAHA :D:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by TimeportE
Ja ik vind heerenveen best gein spelen maar licht het nou aan mij of hebben zij altijd scandinavische aankopen?... BTW.. Lurling Rulez!! HAHA :D:D |
ze hebben best wel veel scandinaven jah
die allback is rete goed, jensen is een groot talent en dan hebben ze nog een paar van die supertalenten |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Feyenoord gaat juist vlammen dit jaar denk ik. |
weet niet, denk het niet :D:D, |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TimeportE
Ja ik vind heerenveen best gein spelen maar licht het nou aan mij of hebben zij altijd scandinavische aankopen?... BTW.. Lurling Rulez!! HAHA :D:D |
ja idd veel Scandinavische aankopen, maar hebben ook veel talent hoor. Maar ja, die worden meestal gelijk door de grotere clubs gekocht en dat is jammer. heerenveen wordt elk jaar leeggekocht |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
weet niet, denk het niet :D:D, |
Denk het ook niet.. het enige wat ze tot nu toe echt doen is hoge ballen spelen op van Hooidonk.. als die een beetje goed word gedenkt dan ligt het huidige feye stil. kijk maar naar naar de westrijd tegen Ajax! :) |
|
|
|
|