|
Voetbal.........discussie!!!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Wát wordt PSV?:p:p:p
Is dat Brabants?:p |
Waar heb jij dat gelezen, ik zie niks :p |
|
|
| Kartikeya |
| Vuile Editors :p:p:p:p:p |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by raoel
Waar heb jij dat gelezen, ik zie niks :p |
Kijk maar s nog een keer wat jij heb gezegd en ik heb gequote en jij daarna verbeterde:D:D:D
hehehe |
|
|
| TimeportE |
En ook nog eens fout verbetert.. hahah.. maakt niet uit oor.. BOEIE.. we zitten hier (gelukkig) niet op school ofzo.. :D:D:D
PSV heeft veel kans maar ik gok op AJAX hehe.. maar ik ben ook groot fan van ajax, dus... |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
Vuile Editor :p:p:p:p:p |
correctie: editors |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
correctie: editors |
Dalijk gaan ze nog denken dat ik dat eerst had getypt.
| quote: |
PSV wordt toch 18e
|
Da had ik dus niet getypt mensen.
Maar da hoef ik jullie eigenlijk niet te vertellen zeker |
|
|
| Little Theseus |
kom op mensen...
Dyslectie vraagt even aandacht. |
|
|
| Kartikeya |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
correctie: editors |
staat er toch ook ofniet soms :rolleyes: :toothless :stongue: :clown: :D |
|
|
| Little Theseus |
| wat? IK ben helemaal niet lysdectisch!!! |
|
|
| Dj Lex |
Haha LOL
Ik ga toch ook voor PSV. Vorig jaar hadden ze ook zo'n klote start toch. Moeten ze goed kunnen maken. Ik hoop trouwens dat het gewoon Ajax wordt. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Haha LOL
Ik ga toch ook voor PSV. Vorig jaar hadden ze ook zo'n klote start toch. Moeten ze goed kunnen maken. Ik hoop trouwens dat het gewoon Ajax wordt. |
Wat!?! Je komt uit Spijkenisse (Rotterdam dus) en dan ga je voor PSV maar hoopt dat Ajax het wordt!?! Dat zou ik in je woonplaats maar niet te hard roepen! |
|
|
| Dj Lex |
| Ja weet ik. Maar ben altijd voor Ajax geweest. Klopt idd niet echt, maar ja. Ken er trouwens wel meer hoor. Heel veel zijn er hier gewoon voor Ajax. |
|
|
|
|