return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Voetbal.........discussie!!!!! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by DJ_Siesta



nu wel weer, ze voetballen nu weer eens superdeflex, wie weet de newe kampioen :D:D


je hebt ze tegen Den bosch zien spelen......??? na zo'n wedstrijd weet je al zeker dat Heerenveen dit jaar geen Europees voetbal gaat spelen

FCDB misschien wel Europees voetbal, 4-1 tegen Fortuna biedt perspectieven:p PSV heeft nu ff een dipje maar die komen wel terug en feyenoord blijft overeind tegen de mindere goden maar tegen ajax en psv moetenb ze het afleggen

het word dus een kampioensstrijd tussen Ajax, FCDB en PSV, waarbij Ajax aan het langste eind trekt :p en FCDB er een mooie 14de plaats eruit sleept:stongue:
Dj Lex
Toen ik het begin las d8 ik ff dat je serieus was wat betreft de Europese ambities van je cluppie. Die gaan voor het degradatievoetbal.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Blik


je hebt ze tegen Den bosch zien spelen......??? na zo'n wedstrijd weet je al zeker dat Heerenveen dit jaar geen Europees voetbal gaat spelen

FCDB misschien wel Europees voetbal, 4-1 tegen Fortuna biedt perspectieven:p PSV heeft nu ff een dipje maar die komen wel terug en feyenoord blijft overeind tegen de mindere goden maar tegen ajax en psv moetenb ze het afleggen

het word dus een kampioensstrijd tussen Ajax, FCDB en PSV, waarbij Ajax aan het langste eind trekt :p en FCDB er een mooie 14de plaats eruit sleept:stongue:



haha FCDB europees voetbal, misschien, omdat er kut is om tegen te spelen, maar heerenveen tegen fcdb was gewoon ff een opwarmer later tegen een andere club, bennaam ff vergeten wonnen ze dik met 5-0, toen speelde ze egt goed, nu jij Blik

en btw eerst maar ff kijke dat FCDB in de kpn-telecomp blijft :D:D:D
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Dj Lex
Toen ik het begin las d8 ik ff dat je serieus was wat betreft de Europese ambities van je cluppie. Die gaan voor het degradatievoetbal.


misschien is er "Europees degradatie Cup" :D:D:D


GreetZ GERRIT!!
Blik
quote:
Originally posted by DJ_Siesta



haha FCDB europees voetbal, misschien, omdat er kut is om tegen te spelen,


als je goed leest dan staat er: "een mooie 14de plaats"
Dj Lex
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


misschien is er "Europees degradatie Cup" :D:D:D


GreetZ GERRIT!!


ja Den Bosch gaat de nacompetitie cup winnen. :D
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Blik


als je goed leest dan staat er: "een mooie 14de plaats"



We will see, ik hoop't iig :D, voor my mag Roda JC wel degraderen dan vink wel van die domme lui
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


als je goed leest dan staat er: "een mooie 14de plaats"


ja joh dat zien wij ook wel, ik zei toch ook toen ik het begin van he stukje las. daa bedoel ik dus mee dat ik het in het laatste stukje wel doorhad
TimeportE
OOh boeie.. zolang Den Bosch maar niet falliet gaat zoals vorige keer toen ze in de ere divisie zaten.. k hoop dat NEC en Ajax goed gaan spelen want ajax is mijn club en nec omdat ik in nijmegen woon (en dus voor nec ben, zolang ze niet tegen ajax spelen :D) en een nec clubkaart heb.. :):)
-=WVG=-
Heej, gaat het hier over FCDB...

FCDB is masterrr :)

Lurling is een Bosschenaar :)

FCDB gaat het redden :)

Heerenveen wordt geen kampioen :)

Henk Vos wordt topscorer Toto divisie :)


Tot zover mijn kijk op het Nederlandse voetbal :p

Dj Lex
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Heej, gaat het hier over FCDB...

FCDB is masterrr :)

Lurling is een Bosschenaar :)

FCDB gaat het redden :)

Heerenveen wordt geen kampioen :)

Henk Vos wordt topscorer Toto divisie :)


Tot zover mijn kijk op het Nederlandse voetbal :p


Ok voetbalkenner numero uno, wie wordt de topscorer van de eredivisie??????
Ik weet het niet heb er zelf nog niet echt over nagedacht
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Dj Lex


Ok voetbalkenner numero uno, wie wordt de topscorer van de eredivisie??????
Ik weet het niet heb er zelf nog niet echt over nagedacht


Fredje van der Hoorn...!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement