|
Voetbal.........discussie!!!!! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
hehe LOL
Fredje is centrale Middenvelder van FCDB en aanvoerder van FCDB |
Ja, hij is eigenlijk Centrale verdediger nu...
Maar jah, wat maakt het uit...Hij blijft masterrr :) |
|
|
| Jukx |
Jaaaaaaa!! We staan 5-0 vooooooor!!!!:eyes: We worden wereldkampioen!!!!!
...ehh, nouja over 5 jaar misschien dan! :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ja, hij is eigenlijk Centrale verdediger nu...
Maar jah, wat maakt het uit...Hij blijft masterrr :) |
hehe oeps, dat was een foutje, tuurlijk weet ik wel dat hij verdediger is :p |
|
|
| Eye-Riz |
zucht, is er dan werkelijk geen enkele plek waar ik kan ontsnappen aan VOETBAL?!?! Snap de lol niet hoor: paar van die mannetjes in te grote boxers die achter een balletje aan huppelen, en bij het minste of geringste op de grond gaan liggen kermen 'oooei, auw auw auw!'
:p :p :p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
zucht, is er dan werkelijk geen enkele plek waar ik kan ontsnappen aan VOETBAL?!?! Snap de lol niet hoor: paar van die mannetjes in te grote boxers die achter een balletje aan huppelen, en bij het minste of geringste op de grond gaan liggen kermen 'oooei, auw auw auw!'
:p :p :p |
OEI.. hier raak je bij mij een foute snaar.. voetbal een domme sport.. voor mij persoonlijk is dit de "domste" reply van het jaar.. no offence natuurlijk Eye-Riz.. iedereen zijn smaak. :D:D.. Een leven zonder voetbal is voor mij moeilijk voor te stellen.. :) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by TimeportE
OEI.. hier raak je bij mij een foute snaar.. voetbal een domme sport.. voor mij persoonlijk is dit de "domste" reply van het jaar.. no offence natuurlijk Eye-Riz.. iedereen zijn smaak. :D:D.. Een leven zonder voetbal kan moeilijk voor mij.. :) |
Hier kan ik me aardig in vinden ja...
Een leven zonder voetbal (en FCDB dus :)) is als...tjah...
Citroenthee zonder citroen :p |
|
|
| Jukx |
voor mij nog veel erger joh:
...als een koelkast zonder bier! :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Hier kan ik me aardig in vinden ja...
Een leven zonder voetbal (en FCDB dus :)) is als...tjah...
Citroenthee zonder citroen :p |
fantastisch gezegd......heel erg mooi
ik wist wel dat die nederlandse Poëzie lesseni nvloed hadden op je:p |
|
|
| Eye-Riz |
hihihi, wat ontzettend leuk, allemaal op de kast! (hoe is het uitzicht daar van boven?? :D :D :D)
Even alleen iets goedzetten: ik heb NIET gezegd dat het een domme sport is (alhoewel ik dat wel denk, hihihi, ooooo, oeps, ik moet weg, mijn vriendje gaat me nu vermooorden!!!! WAAAH!) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
(oeps, ik moet weg, mijn vriendje gaat me nu vermooorden!!!! WAAAH!) |
Hij is niet de enige :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
hihihi, wat ontzettend leuk, allemaal op de kast! (hoe is het uitzicht daar van boven?? :D :D :D)
Even alleen iets goedzetten: ik heb NIET gezegd dat het een domme sport is (alhoewel ik dat wel denk, hihihi, ooooo, oeps, ik moet weg, mijn vriendje gaat me nu vermooorden!!!! WAAAH!) |
ex-vriend denk ik nu:p |
|
|
| Eye-Riz |
:D :D :D
nouja, had toch op zijn minst verwacht dat iemand me te hulp zou schieten, mooi is dat... ik zie jullie wel weer in het hiernamaals...
:( ...snik. onee, ik bedoel, roggel roggel (word gewurgd) |
|
|
|
|