|
Voetbal.........discussie!!!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Het word 0-2 allebei de goals vallen in de 2e helft.
Kluivert en Cocu scoren de goals in willekeurige volgorde.
En de verrasing van de dag is:
Andorra - Portugal 1-0 :D:D |
|
|
| TranceFool |
| Van Nistelrooij heeft een liesblessure :(:(. Denk niet dat ie de hele wedstrijd speelt, misschien helemaal niet. Maar ik heb er alle vertrouwen in. Nogmaals: 0-1, Kluivert scoort in de 69ste minuut, let op mijn woorden :D |
|
|
| Little Theseus |
Beste mensen.
Ik heb een vervelende mededeling.
Vandaag, 1 september, 2001,
Is Nederland uitgeschakeld.
Laat ons allen wenen in vrede,
en de glorieuze jaren herinneren,
dat het ons moed inspreekt om te kunnen vechten op andere dagen.
Amen.
p.s.: ik zat er toch best wel een klein beetje naast met mijn 0-38 :mad: |
|
|
| TranceFool |
Ze speelde idd zwaaaaaar kaks, echt niet normaal :(:(:(:mad:
.....maar er is nog een heeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje hoop :) |
|
|
| Dj Alpha |
| BAH BAH en nog eens BAH :confused: :( :sadgreen: :mad: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
BAH BAH en nog eens BAH :confused: :( :sadgreen: :mad: |
Je haalt de woorden uit mijn mond... KUT KUT en nog eens KUT .. :mad: |
|
|
| Henkie_henk |
| lol volgens mij heeft niemand de poule gewonne :p |
|
|
| Nastra Azzurro |
I only have one this to say
uhm#
1-5 |
|
|
| blighty |
Hoi,
Rule Brittaina, Brittania rules the waves!!!
Greetz,
Blighty |
|
|
| Blik |
er is nog hoop, portugal hoeft alleen maar te verliezen van cyprus en estland........
godverdegodver zeg, het WK was tijdens het eindexamen, nu heb ik geen reden meer om ff niet te gaan leren :(:( |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Blik
godverdegodver zeg, het WK was tijdens het eindexamen, nu heb ik geen reden meer om ff niet te gaan leren :(:( |
Das ook vervelend ja :D
Maar het NL elftal mist altijd dat beetje spirrit waardoor ze altijd iets tekort komen. Nu is dat meestal in die wedstrijden wanneer ze wat verder zijn in een toernooi.
Maar deze keer hebben ze gewoon de hele poule door geen goede wedstrijd gespeelt waarin ze veel strijd gaven. Nou vooruit Portugal uit, da was een goede wedstrijd.
KUT KUT KUT
Maar ja
PSV wordt toch kampieoen :D:)
ben benieuwd welke reactie ik hier op krijg
OK niet zoals ze op het moment spelen. |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by raoel
PSV wordt toch 18e :D:) |
Wát wordt PSV?:p:p:p
Is dat Brabants?:p |
|
|
|
|