|
Tiesto & Skazi at 25/5 'Ganai Hataroucha' Tel-AVIV. (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
| הטראקליסט לא כל כך מרשים.לדעתי טייסטו לא כל כך השקיע.אין פה כמעט טראקים שהם ממש חדשים ורוב היחסית חדשים לקוחים בכלל מהדיסק שלו,ככה שזה לא נחשב...אבל בכללי אני מצטער שלא הייתי במסיבה כי בכל זאת טייסטו זה טייסטו ולא משנה מה הוא ינגן זה יהיה סוחף ואנרגטי |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by taltul
אבל אתה יוצא מהנחה שכול אחד חייב לאהוב את טייאסטו וכל אחד חייב להרגיש צמרמורות מאדג'יו....!?!?!?
אני כמעט בטוח שתגיד לי "הרי זה אותם טראקים - מה זה משנה מי מנגן?" אז זהו שלדעתי יש הבדל בין אם זה די ג'י שאתה מעריץ או די ג'י אחר למרות שהם ישימו את אותו טראק תמיד אני אעדיף לשמוע אותו כאשר ינגן נערץ ולא האחר... |
לא בדיוק הבנתי ...
שלא תבין אותי לא נכון...
דיי'גיי טייסטו הוא לא מספר אחד עבורי.
אני מעדיף יוהן ,דנה ,ראנק 1
אבל טייסטו זה איכות .
וזה לא רק אני....
DJ Alex E. :"
...אבל בכללי אני מצטער שלא הייתי במסיבה כי בכל זאת טייסטו זה טייסטו ולא משנה מה הוא ינגן זה יהיה סוחף ואנרגטי" |
|
|
| LA© |
לדעתי הטראקליסט הוא דווקא טוב
אם אתה אוהב את הטראקים שהוא שם, אז הטראקליסט שלו טוב
לא משנה אם רוב הטראקים הם של טייסטו מהאלבום האחרון שלו
JUST BE
הכל מסתכם בזה, שאין להתווכח על טעם וריח!
בכל אופן
אני לא הייתי אתמול, לצערי..
אבל בפעם הבאה, בתקווה שהכל יהיה טוב, אני אהיה
שמחה לשמוע שנהנתם!
טייסטו המלך!!
:crazy: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by §chop¥
לא בדיוק הבנתי ...
שלא תבין אותי לא נכון...
דיי'גיי טייסטו הוא לא מספר אחד עבורי.
אני מעדיף יוהן ,דנה ,ראנק 1
אבל טייסטו זה איכות .
וזה לא רק אני....
DJ Alex E. :"
...אבל בכללי אני מצטער שלא הייתי במסיבה כי בכל זאת טייסטו זה טייסטו ולא משנה מה הוא ינגן זה יהיה סוחף ואנרגטי" |
תגיד מה שאתה רוצה...
אבל עדיין אני אחזור ואגיד
"!אף פעם לא התלהבתי כל כך ממנו" |
|
|
| YO-I |
לצערי אני לא הייתי במסיבה אתמול, מאד רציתי לשמוע את טייסטו אחרי יותר מחצי שנה, האמת? חשבתי ללכת למסיבה אבל השמועה שאמרה שהוא ינגן רק שעתיים ביאסה אותי, במיוחד בהתחשב בעובדה שסקאזי ואליאן פרוג'קט היו בליין אפ, אני לא אוהב טראנס והם לא דיברו אלי
אחרי שראיתי את התמונות באתר לילה ואחרי שראיתי את הטראק ליסט אני מאוכזב שלא נסעתי למסיבה, למרות שאני היום מתחבר ואוהב יותר את הסגנון שארמין מנגן טייסטו תמיד ישאר אחד הגדולים יחד עם ארמין ופרי קורסטן, השילוש המקודש תמיד קראתי להם
חבר'ה, אתם צריכים לשמוח שהוא ניגן כמעט את כל הדיסק החדש שלו, רק בשביל לשמוע את הטראק אולי הכי יפה שלו בדיסק
JUST BE
הייתי מוכן להיות שם, אין מה לעשות, גם אני תמיד מצפה לשמוע קלאסיקות, זו המוזיקה שגדלנו עליה אבל איך אמר לי פרי קורסטן בראיון שערכתי איתו לרדיו בפעם הקודמת שהוא היה כאן, דברים משתנים, המוזיקה משתנה, הקהל התבגר, מה שהלך בשנת 99 זה לא יילך היום, אולי הוא צודק ואולי לא אבל לממה להיות תקועים במה שהיה פעם, טייסטו לא משנה מתי ואיפה תמיד יבוא בטוב
אני מודה שכשהוא ניגן בראש השנה בניצנים לא נהינתי ממש, המוזיקה הייתה טובה אבל משהו היה חסר לי שם, זה שהגביהו את העמדה שלו ולא ראו אותו גם לא עזר, זו גם הסיבה שיש הבדל בין דיג'יי רגיל שמנגן טראק מסויים לסופרסטאר דיג'יי שמנגן אותו טראק, זה שונה
בכל אופן, אני מקווה שייצא לי לשמוע בפעם הבאה את הדיג'יי מספר אחד בעולם למרות שנראה לי שבפעם הבאה שטייסטו יגיע לכאן ארמין כנראה ייקח לו את המקום, אם לא, לפחות יהיה שני לו
רק טוב
YO-I |
|
|
| DJ Alex E. |
| אני מסכים איתך.עם כל הכבוד לטייסטו(ויש הרבה כבוד),הגיע הזמן שהוא יפנה את המקום הראשון לארמין,במיוחד לאור ההצלחה המטאורית של הסטים שלו השנה ותוכנית הרדיו שאי אפשר לעבור את השבוע בלעדיה.בתחום היצירה זאת לא היתה שנה פוריה מבחינת ארמין,וזה היתרון היחיד של טייסטו השנה עליו.נחכה ונראה |
|
|
| Eitan E |
תמונות מטייסטו יש לכם?
תמונה אחת שווה אלף מילים
(תמונות שאתם צילמתם לא מלילה) |
|
|
| KosmiK-G8 |
אני מוכרח קודם להגיד שהדיסק של טיאסטו ממש מצוין
ולא נופל כמעט מרמתו של הדיסק הקודם אינ מיי ממורי
לגבי הטראק היפה ביותר קשה לבחור
אבל ללא ספק
sweet mysery
אחד היפים והדורשים גרסה אפליפטית מטורפת
או פרוגרסיבית יפה
(הייתי רוצה גבריאל ודרזדן)
גם הטראק עם גוש גבריאל
walking on clouds
אדיר
בכלל דיסק מצוין רוצו למחשבים ו"תקנו" ברור? |
|
|
| AnthemFreak |
| יאללה פרשו להיפ הופ |
|
|
| TTman |
אש אש
גיצים גיצים
:D :D |
|
|
| Sm0keMachine |

אני מאוהב במיס מוטיף!!! :eyes: |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אני מוכרח קודם להגיד שהדיסק של טיאסטו ממש מצוין
ולא נופל כמעט מרמתו של הדיסק הקודם אינ מיי ממורי
|
שששששתתתתתווווווקקקקקק :rolleyes:
אתה חי בסרט |
|
|
|
|