|
Tiesto & Skazi at 25/5 'Ganai Hataroucha' Tel-AVIV. (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אחי מה יש לך נגד סקאזי?
כמישהו ששמע אותו פעמיים לייב אני יכול להגיד לך שגם אם אתה חובב אפליפטינג-טראנס-אירופאי מושבע אתה תהנה גם מהטראנס המטורף של סקאזי..כי הוא פשוט כ"כ מטורף שאתה לא יכול לעמוד במקום ולא להשתולל :D
|
אם יש סיבה שאני לא בא,
זה בעיקר בגלל סקאזי
אני אשמע אותו שוב פעם לייב רק אם ישלמו לי. |
|
|
| Scorchio |
תוסיפו אותי ואת אריק
יש לי הזמנה זוגית מהתחרות... |
|
|
| m0sh |
טוב למישהו יש את הפלאפון של אילן?
זה ממש דחוף
אם היום אני לא ידע שיש לי כרטיסים
אני כמעט בטוח לא ילך |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by m0sh
טוב למישהו יש את הפלאפון של אילן?
זה ממש דחוף
אם היום אני לא ידע שיש לי כרטיסים
אני כמעט בטוח לא ילך |
שלחתי לך באי סי קיו |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
DjNumShum
idanhakia
LA© (?)
markfeldman
m0sh (?)
ngl
Scorchio
Sm0keMachine
taltul
THE_BLUE_DRAGON
TTman (בעזרת צה"ל)
yonih
YoraY
פאק הלך לי המחשב לעזזל! |
|
|
| m0sh |
תודה אילן
:D
מחר אני הולך עם חבר שלי לקנות 8 כרטיסים |
|
|
| YoraY |
יש מצב אני לא בא:(
אני כבר יעדכן... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
רגע רגע רגע.............
אם אני קונה כרטיס....... אני 100% עובר את הסלקציה של הגיל??? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Flotser
אם יש סיבה שאני לא בא,
זה בעיקר בגלל סקאזי
אני אשמע אותו שוב פעם לייב רק אם ישלמו לי. |
למה?:eek:
אתה לא חולה על פסיכודלי אתה??? |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
רגע רגע רגע.............
אם אני קונה כרטיס....... אני 100% עובר את הסלקציה של הגיל??? |
נו כבר יא חננה
סתום תפה , קנה כרטיס וכנס |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
למה?:eek:
אתה לא חולה על פסיכודלי אתה??? |
נכון אבל לא עליו
:nervous:
ופאק איזה מפגש ענקי!!!!
קשה לי להאין אבל שאני אבוא נאי ממש לחוץ בלימודים עכשיו.
:( |
|
|
| Sniper |
אני מנסה לארגן לי איזה משהו..
אם אני לא מצליח אז אני לא יגיע..
ניראה מה יהיה.. |
|
|
|
|