return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Tiesto & Skazi at 25/5 'Ganai Hataroucha' Tel-AVIV. (pg. 8)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
חחח...כן 90% אני לא מגיע!
לא יזיק גם לנוח לפעמים באמת חחח...:rolleyes:

חפיף!
;)
Sm0keMachine
בסוף החלטתי שאני לא הולך בגלל שכבר אתמול ראיתי את טיאסטו (וגם את מיס מוטיף) אז די הספיק לי..
חבל על הכסף בשביל לשמוע אותם עוד פעם..

אני יבלה היום באיזה מסיבת חיילים נידחת עם הרבה הרבה אלכוהול :D

תהנו כולכם!!! :cool:
Black-Dragon
היה פשוט בן זונה בטי אל וי ראסמי יש הרגשה של אולי לא שווה להגיע כבר כי גם שמענו אותו

אני עדיין לא יודע אם אני הולך
taltul
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני יבלה היום באיזה מסיבת חיילים נידחת עם הרבה הרבה אלכוהול :D

תהנו כולכם!!! :cool:

אחי....לאיפה אתה רוצה לבוא?
כי גם אני בסוף בא לאיזו מסיבת חיילים...

חשבתי לבוא לראות את המקום לפחות VOXשמעתי יש משהו ב
Segev
מפליא אותי שהוא לא שם
White Room
No One On Earth
DjNumShum
איזה טראק זה היה מ |MAGI|K6?

שכחתי תשם
markfeldman
ראסמי אחלה טראקליסט....

אבל שוב, לא נראה לי שווה לבזבז כ"כ הרבה כסף בשביל לשמוע קלאסיקות.

חוץ מזה שטייסטו יופיע ב-DANCE VALLEY / MYSTREY LAND

נראה אותו כבר שם...
arik
quote:
Originally posted by DjNumShum
איזה טראק זה היה מ |MAGI|K6?

שכחתי תשם

afterburn - frattyboy
Sm0keMachine
שמח שנהניתם!

אני סומך עליכם ששרתם "תהה תהה" כשהיה
LOVE COMES AGAIN :D


אני הייתי במוסד אתמול שם פגשתי את טלטול המטורף הזה..
:D

איי כואב לי הראש עדיין :wtf: :wtf:
taltul
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני הייתי במוסד אתמול שם פגשתי את טלטול המטורף הזה..
:D
איי כואב לי הראש עדיין :wtf: :wtf:

:Dחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח....אתה לא פחות מטורף ממני כפי שהבנתי
;)אחי יש לי מה לספר...אחרי שעזבת היו לי 2 קטעים ואחד מהם ממש מטורף
אה..והחלקתי בשירותים..נפלתי שם חבלז...כואבת לי היד עכשיו...מישהי
:):(?דחפה אותי שמה...:)שאלתי אותה אם אני יכול להיכנס איתה לתא


ועכשיו לגבי טייאסטו:

מקווה מאוד שנהנתם! כפי שהבנתי היו די הרבה אנשים מהפורום
הטרקליסט נראה סבבה...לא סוף דרך אבל סבבה...
ולכן אני לא כל כך מתחרט על ה"סבבה" הזה...פשוט אישית אף פעם לא התרשמתי מטייאסטו לעומת האנשים שמעריצים אותו...

רצוי שתרשמו איך הייתה ההפקה עצמה...איזה קהל היה?מידע כללי כזה אתם יודעים ...

DjNumShum
נראה לי ראיתי כמה מהפורום ...
כל פעם שראיתי מישהו מזמזם את הטראקים חשבתי לעצמי אם הוא מהפורום או לא.


איזה קהל היה
הרבה בנים
קצת בנות
הרבה רוסים

אבל זה לא משנה הרבה העיקר המוסיקה
m0sh
היה טוב
אבל הוא עיצבן שהוא שם את כל הדיסק החדש שלו שברובו לא משהוווווווווווווו

והוא לא שם
Evanescence- Hello (Trifactor vs. Gabriel & Dresden Remix)
הלוואי
זה גרסא אחרת שמזייפת בבאס
שמעתי את זה בסט האחרון שלו



אבל כן הוא היה 3 שעות והפצצות
הוא גם הביא קצת טכנו
הוא שם גם טק בסוף כמו
Katana - In Silence (Txitarro Remix)
Mark Norman - Phantom Manor

הוא גם שם איזה גיראס שלא מוכרת לי של
Lethal Industry
וTraffic (Montana Edit)


אבל הוא לא שם
Filterheadz - Yimanya
:(
סעמק זה כזה שיר טוב
לא נורא

בקיצור היה מצויין
בעיקר השירים שאני לא הכרתי היו פצצה
את רוב האפליפטינג לא התלהבתי יותר מידי אבל אתה לא יכול שלא להנות
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement