|
Tiesto & Skazi at 25/5 'Ganai Hataroucha' Tel-AVIV. (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
חחח...כן 90% אני לא מגיע!
לא יזיק גם לנוח לפעמים באמת חחח...:rolleyes:
חפיף!
;) |
|
|
| Sm0keMachine |
בסוף החלטתי שאני לא הולך בגלל שכבר אתמול ראיתי את טיאסטו (וגם את מיס מוטיף) אז די הספיק לי..
חבל על הכסף בשביל לשמוע אותם עוד פעם..
אני יבלה היום באיזה מסיבת חיילים נידחת עם הרבה הרבה אלכוהול :D
תהנו כולכם!!! :cool: |
|
|
| Black-Dragon |
היה פשוט בן זונה בטי אל וי ראסמי יש הרגשה של אולי לא שווה להגיע כבר כי גם שמענו אותו
אני עדיין לא יודע אם אני הולך |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אני יבלה היום באיזה מסיבת חיילים נידחת עם הרבה הרבה אלכוהול :D
תהנו כולכם!!! :cool: |
אחי....לאיפה אתה רוצה לבוא?
כי גם אני בסוף בא לאיזו מסיבת חיילים...
חשבתי לבוא לראות את המקום לפחות VOXשמעתי יש משהו ב |
|
|
| Segev |
מפליא אותי שהוא לא שם
White Room
No One On Earth |
|
|
| DjNumShum |
איזה טראק זה היה מ |MAGI|K6?
שכחתי תשם |
|
|
| markfeldman |
ראסמי אחלה טראקליסט....
אבל שוב, לא נראה לי שווה לבזבז כ"כ הרבה כסף בשביל לשמוע קלאסיקות.
חוץ מזה שטייסטו יופיע ב-DANCE VALLEY / MYSTREY LAND
נראה אותו כבר שם... |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
איזה טראק זה היה מ |MAGI|K6?
שכחתי תשם |
afterburn - frattyboy |
|
|
| Sm0keMachine |
שמח שנהניתם!
אני סומך עליכם ששרתם "תהה תהה" כשהיה
LOVE COMES AGAIN :D
אני הייתי במוסד אתמול שם פגשתי את טלטול המטורף הזה..
:D
איי כואב לי הראש עדיין :wtf: :wtf: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אני הייתי במוסד אתמול שם פגשתי את טלטול המטורף הזה..
:D
איי כואב לי הראש עדיין :wtf: :wtf: |
:Dחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח....אתה לא פחות מטורף ממני כפי שהבנתי
;)אחי יש לי מה לספר...אחרי שעזבת היו לי 2 קטעים ואחד מהם ממש מטורף
אה..והחלקתי בשירותים..נפלתי שם חבלז...כואבת לי היד עכשיו...מישהי
:):(?דחפה אותי שמה...:)שאלתי אותה אם אני יכול להיכנס איתה לתא
ועכשיו לגבי טייאסטו:
מקווה מאוד שנהנתם! כפי שהבנתי היו די הרבה אנשים מהפורום
הטרקליסט נראה סבבה...לא סוף דרך אבל סבבה...
ולכן אני לא כל כך מתחרט על ה"סבבה" הזה...פשוט אישית אף פעם לא התרשמתי מטייאסטו לעומת האנשים שמעריצים אותו...
רצוי שתרשמו איך הייתה ההפקה עצמה...איזה קהל היה?מידע כללי כזה אתם יודעים ... |
|
|
| DjNumShum |
נראה לי ראיתי כמה מהפורום ...
כל פעם שראיתי מישהו מזמזם את הטראקים חשבתי לעצמי אם הוא מהפורום או לא.
איזה קהל היה
הרבה בנים
קצת בנות
הרבה רוסים
אבל זה לא משנה הרבה העיקר המוסיקה |
|
|
| m0sh |
היה טוב
אבל הוא עיצבן שהוא שם את כל הדיסק החדש שלו שברובו לא משהוווווווווווווו
והוא לא שם
Evanescence- Hello (Trifactor vs. Gabriel & Dresden Remix)
הלוואי
זה גרסא אחרת שמזייפת בבאס
שמעתי את זה בסט האחרון שלו
אבל כן הוא היה 3 שעות והפצצות
הוא גם הביא קצת טכנו
הוא שם גם טק בסוף כמו
Katana - In Silence (Txitarro Remix)
Mark Norman - Phantom Manor
הוא גם שם איזה גיראס שלא מוכרת לי של
Lethal Industry
וTraffic (Montana Edit)
אבל הוא לא שם
Filterheadz - Yimanya
:(
סעמק זה כזה שיר טוב
לא נורא
בקיצור היה מצויין
בעיקר השירים שאני לא הכרתי היו פצצה
את רוב האפליפטינג לא התלהבתי יותר מידי אבל אתה לא יכול שלא להנות
;) |
|
|
|
|