return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Tiesto & Skazi at 25/5 'Ganai Hataroucha' Tel-AVIV. (pg. 2)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
Originally posted by ngl
ערב שבועות מסיבה בגני התערוכה

בניצחום של טיאסטו וסקאזי ועוד רבים ..

הכניסה מגיל 21 + בהצגת תעודה.

מכירה מוקדת 125 שקלים.

מקווה להיות שם

:D

בולשיט לגבי הגיל...
מתי תבינו כבר שמסיבות חג זה מסיבות בישביל לעשות כמה שיותר כסף...ולכן לא מקפידים על סלקציה...
וזה טוב לדעתי;) במצבי זה פשוט מצויין:D

ולגבי המחיר...חבר של החבר שלי אמר לי שישי לו כרטיסים ב120...:conf:
מה כל אחד והמחיר שלו????
Flotser
quote:
Originally posted by RoMNeT
וFlotser
מה קרה לך? סקאזיי הוא מלך :)


מתי שמעת אותו פעם אחורנה במסיבה?
שמעת את הדברים האחרונים שהוא הוציא?
בא לי להקיא
:nervous:
Segev
תגידו תהייה טיפה מוזיקה שחורה במסיבה הזאת כי עם לא , לא היה לי עם מי ללכת
RoMNeT
quote:
Originally posted by Flotser
מתי שמעת אותו פעם אחורנה במסיבה?
שמעת את הדברים האחרונים שהוא הוציא?
בא לי להקיא
:nervous:


וואלה במסיבות לאחרונה לא שמעתי אותו אבל מה שכן שמעתי זה את הדיסק החדש שלו
Zoo 3
שלדעתי הוא יחסית טוב

וסגב לא נראה לי תהיה מוזיקה שחורה
ngl
quote:
Originally posted by Segev
תגידו תהייה טיפה מוזיקה שחורה במסיבה הזאת כי עם לא , לא היה לי עם מי ללכת


אלה הדיגאים:

roy brizman

miss motif

tiesto

skazi

alien project


תאמת זה גם נראה לי יהיה הסדר האמיתי ..


:D
TTman
בעזרת הצבא אני שם


וכן, הכרטיסים עולים 125 ש"ח

החל משבוע הבא המחיר עולה ל 150 ש"ח

המסיבה ל 21 פלוס

יהיה שמחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

טיאסטו מלך מלך מלך
markfeldman
quote:
אלה הדיגאים:

roy brizman

miss motif

tiesto

skazi

alien project


תאמת זה גם נראה לי יהיה הסדר האמיתי ..


שכחת את אח של מנו....:happy2:
Sm0keMachine
נראה לי אני שם! מי עוד בא?



אבל יש לי שתי שאלות מאוד מעניינות:

1. יהיו שתי במות? פסיכודלי וקלאב? או שסקאזי יחמם את טייסטו?!
2. מי לעזאזל זאת miss motif ???:eyes:
taltul
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
נראה לי אני שם! מי עוד בא?



אבל יש לי שתי שאלות מאוד מעניינות:

1. יהיו שתי במות? פסיכודלי וקלאב? או שסקאזי יחמם את טייסטו?!
2. מי לעזאזל זאת miss motif ???:eyes:

אחיייייי...יאללה תבוא!!!! אני 99% שמה....אילן צריך רק לדאוג לכרטיסים..אם אתה רוצה אני אדבר איתו...חבר שלו מיחצן...
איתן גם אמור לבוא לא דיברתי איתו השבו...אבל אני זוכר עוד אחרי אמרין הוא אמר "אני שם!!!":) אז נראה לי יש מצב להתכנסות נוספת של השלישיה ההקסומה:D

אה..גם אני רציתי לשאול את אותן שאלות....מה בדיוק ילך שם? מה שמטריד אותי הכי הרבה זה מעניין כמה זמן יתקלט טייסטו למה כי אני אישית לא בא לי לשלם רק בישביל שעה שעתיים של המלך ואחר כך לסבול את הרעשים של סקזי...
כל הקטע שיש הרבה די ג'ים לא מוצאת חן בעיניי...מקווה שיהיו כמה במות...!!!!! כי אם לא אז נדפקו במידה מסויימת!!!
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
כל הקטע שיש הרבה די ג'ים לא מוצאת חן בעיניי...מקווה שיהיו כמה במות...!!!!! כי אם לא אז נדפקו במידה מסויימת!!!


למה נדפקת אחי?
כל אחד ינגן שעה וטייסטו שעתיים וחצי בטח

אתה יודע אולי על מסיבת נוער איתו?
מישו יודע?

Triple-z
אם נצא שבועות מהצבא (ואת זה רק אללה יודע)
אז אולי יהיה מצב להגיע..

אני מת לבוא! :eyes:
Segev
ממי אני יכול לקנות כרטיסים מכירה מוקדמת?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement