|
Tiesto & Skazi at 25/5 'Ganai Hataroucha' Tel-AVIV. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by ngl
ערב שבועות מסיבה בגני התערוכה
בניצחום של טיאסטו וסקאזי ועוד רבים ..
הכניסה מגיל 21 + בהצגת תעודה.
מכירה מוקדת 125 שקלים.
מקווה להיות שם
:D |
בולשיט לגבי הגיל...
מתי תבינו כבר שמסיבות חג זה מסיבות בישביל לעשות כמה שיותר כסף...ולכן לא מקפידים על סלקציה...
וזה טוב לדעתי;) במצבי זה פשוט מצויין:D
ולגבי המחיר...חבר של החבר שלי אמר לי שישי לו כרטיסים ב120...:conf:
מה כל אחד והמחיר שלו???? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by RoMNeT
וFlotser
מה קרה לך? סקאזיי הוא מלך :) |
מתי שמעת אותו פעם אחורנה במסיבה?
שמעת את הדברים האחרונים שהוא הוציא?
בא לי להקיא
:nervous: |
|
|
| Segev |
| תגידו תהייה טיפה מוזיקה שחורה במסיבה הזאת כי עם לא , לא היה לי עם מי ללכת |
|
|
| RoMNeT |
| quote: | Originally posted by Flotser
מתי שמעת אותו פעם אחורנה במסיבה?
שמעת את הדברים האחרונים שהוא הוציא?
בא לי להקיא
:nervous: |
וואלה במסיבות לאחרונה לא שמעתי אותו אבל מה שכן שמעתי זה את הדיסק החדש שלו
Zoo 3
שלדעתי הוא יחסית טוב
וסגב לא נראה לי תהיה מוזיקה שחורה |
|
|
| ngl |
| quote: | Originally posted by Segev
תגידו תהייה טיפה מוזיקה שחורה במסיבה הזאת כי עם לא , לא היה לי עם מי ללכת |
אלה הדיגאים:
roy brizman
miss motif
tiesto
skazi
alien project
תאמת זה גם נראה לי יהיה הסדר האמיתי ..
:D |
|
|
| TTman |
בעזרת הצבא אני שם
וכן, הכרטיסים עולים 125 ש"ח
החל משבוע הבא המחיר עולה ל 150 ש"ח
המסיבה ל 21 פלוס
יהיה שמחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טיאסטו מלך מלך מלך |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אלה הדיגאים:
roy brizman
miss motif
tiesto
skazi
alien project
תאמת זה גם נראה לי יהיה הסדר האמיתי .. |
שכחת את אח של מנו....:happy2: |
|
|
| Sm0keMachine |
נראה לי אני שם! מי עוד בא?
אבל יש לי שתי שאלות מאוד מעניינות:
1. יהיו שתי במות? פסיכודלי וקלאב? או שסקאזי יחמם את טייסטו?!
2. מי לעזאזל זאת miss motif ???:eyes: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
נראה לי אני שם! מי עוד בא?
אבל יש לי שתי שאלות מאוד מעניינות:
1. יהיו שתי במות? פסיכודלי וקלאב? או שסקאזי יחמם את טייסטו?!
2. מי לעזאזל זאת miss motif ???:eyes: |
אחיייייי...יאללה תבוא!!!! אני 99% שמה....אילן צריך רק לדאוג לכרטיסים..אם אתה רוצה אני אדבר איתו...חבר שלו מיחצן...
איתן גם אמור לבוא לא דיברתי איתו השבו...אבל אני זוכר עוד אחרי אמרין הוא אמר "אני שם!!!":) אז נראה לי יש מצב להתכנסות נוספת של השלישיה ההקסומה:D
אה..גם אני רציתי לשאול את אותן שאלות....מה בדיוק ילך שם? מה שמטריד אותי הכי הרבה זה מעניין כמה זמן יתקלט טייסטו למה כי אני אישית לא בא לי לשלם רק בישביל שעה שעתיים של המלך ואחר כך לסבול את הרעשים של סקזי...
כל הקטע שיש הרבה די ג'ים לא מוצאת חן בעיניי...מקווה שיהיו כמה במות...!!!!! כי אם לא אז נדפקו במידה מסויימת!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by taltul
כל הקטע שיש הרבה די ג'ים לא מוצאת חן בעיניי...מקווה שיהיו כמה במות...!!!!! כי אם לא אז נדפקו במידה מסויימת!!! |
למה נדפקת אחי?
כל אחד ינגן שעה וטייסטו שעתיים וחצי בטח
אתה יודע אולי על מסיבת נוער איתו?
מישו יודע? |
|
|
| Triple-z |
אם נצא שבועות מהצבא (ואת זה רק אללה יודע)
אז אולי יהיה מצב להגיע..
אני מת לבוא! :eyes: |
|
|
| Segev |
| ממי אני יכול לקנות כרטיסים מכירה מוקדמת? |
|
|
|
|